[RB:Rozblog_Dynamic_Code] [RB:Rozblog_Js] فاو آیکون

WWE Immortals-بازی کشتی کج جاودانه

پنج شنبه 2 بهمن 1393برچسب:,

 WWE Immortals بازی جذابی در سبک اکشن جنگی می باشد که با گرافیکی خیره کننده اندکی پیش در گوگل پلی منتشر شد.

در این بازی می توانید تیمی متشکل از قهرمانان کشتی کج تشکیل دهید و به مبارزه با رقیبان دیگر بپردازید.جنگ های بازی بسیار دیدنی هستند و در مکان های متنوعی رخ می دهند که حتما با گرافیک عالی بازی شما را راضی خواهد کرد.

وظایف خود را به طور کامل انجام دهید تا بتوانید در این بازی اندرویدی به موفقیت برسید ! بازی دارای دیتای 1300 مگابایتی است از این رو شاهد یک شاهکار هستیم !

هر قهرمان سبک مبارزه خود را دارد و به گونه ای مبارزه اش منحصر به فرد است ! تکنیک های مختلفی در بازی وجود دارد که می توانید آن ها را یافته و راحت تر دشمنان را شکست دهید.

پیشنهاد می کنیم این بازی جذاب را از دست ندهید…

ویژگی های بازی WWE Immortals :
– گرافیک عالی با کیفیت اچ دی

– سیستم کنترلی خوب بازی

– امکان بازی آنلاین و چنده نفره به همراه امکان بازی آفلاین

– وجود شخصیت ها و قهرمانان مختلف

تغیرات نسخه 1.0.0:
– انتشار بازی

محل قرارگیری دیتا بازی:Android/Obb

 

1_wwe_immortals

Trial xtreme 4-بازی موتور سواری بسیار زیبا و جذاب

پنج شنبه 2 بهمن 1393برچسب:,

 Trial xtreme 4 نسخه 4 از سری بازی های جذاب Trial Xterme می باشد که اندکی پیش در گوگل پلی منتشر شد.

در این بازی باید با موتورسیکلت به رانندگی بپردازید و از موانع و دشواری های راه عبور کنید تا به موفقیت برسید.با از میان برداشتن موانع می توانید در این بازی جذاب اندرویدی به موفقیت برسید.

تکنیک های زیادی در بازی وجود دارند که به کمک آن ها پیروزی شما ساده تر می شود،همچنین کلاهبرداری های جذاب نیز می تواند به شما کمک کنید.

مراقب باشید و دقت کنید که به قهرمان اصلی بازی آسیب نرسانید.در نهایت با پیروزی می توانید موتور خود را ارتقا داده و پیشرفته تر کنید.

یک شخصیت منحصر به فرد ایجاد کنید و همه دشمنان را شکست دهید !

پیشنهاد می کنیم این بازی جذاب را از دست ندهید…

ویژگی های بازی Trial xtreme 4 :
– گرافیک با کیفیت اچ دی

– سیستم کنترلی عالی بازی

– فیزیک واقع گرایانه بازی

– وجود موتور های مخلتف در بازی

تغیرات نسخه 1.0:
انتشار بازی

محل قرارگیری دیتا بازی:Android/Obb

بازی نیازمند اتصال به اینترنت است.

1_trial_xtreme_4

 

 

Boom Beach 19.60- بازی استراتژیک ساحل بوم + دیتا

پنج شنبه 20 آذر 1393برچسب:,

 Boom Beach بازی جذابی در سبک استراتژیکی برای اندروید می باشد که با گرافیکی خیره کننده منتشر شده است.سازنده این بازی سازنده بازی Clash of Clans نیز می باشد.

در این بازی بسیار زیبا شما تعدادی سرباز و قایق در اختیار دارید و می بایستی که با استفاده از مهمات و نیروهای خود جزیره های دشمنان را تسخیر کرده و برده ها را آزاد نمایید و منابع دشمن را به غارت ببرید.شما می توانید به مرور زمان لشکر خود را بزرگ و بزرگتر کنید و همچنین سلاح های اعضا را ارتقاء دهید.

پیشنهاد می کنیم این بازی جذاب را از دست ندهید…

ویژگی های بازی Boom Beach :

– گرافیک عالی بازی در کنار صداگذاری فوق العاده

– وجود مکان های گسترده و پر از دشمن

– امکان بازی آنلاین با سایر بازیکنان

– وجود ساختمان ها و منابع فراوان در بازی

تغیرات نسخه19.60:

– رفع اشکالات بازی+اضافه شدن ویژگی های جدید

محل قرارگیری دیتا بازی:Android/Obb

توجه داشته باشید در صورت انتشار نسخه جدید،نسخه قبلی از کار می افتد،نیک موبایل به محض انتشار نسخه جدید همیشه آن را قرار خواهد دارد.

آپدیت جدید بازی : 18 آذرماه 1393

 

 

 

MMX racing- بازی ماشین سواری بسیار زیبا اندروید+دیتا

پنج شنبه 20 آذر 1393برچسب:,

 MMX racing بازی جذابی در سبک ماشین سواری سه بعدی می باشد که ساعاتی پیش با گرافیکی اچ دی و گیم پلی فوق العاده در گوگل پلی منتشر شد.

در این بازی شما باید به رانندگی اتومبیل های قدرتمند بپردازید و با صدها رقیب قوی مبارزه کنید.بازی دارای موانع،مانورها و پرش های زیادی است که هیجان بازی را دوچندان می کند،از این رو هرگز در این بازی خسته نخواهید شد.

ماشین شما منحصربه فردا است ! یعنی ویژگی های خاص خود را دارد و با بقیه فرق می کند که در طی مراحل بازی با به دست آوردن پول می توانید آن را ارتقا داده وبا قدرت بیشتری همه رقیبان را کنار زده و در این بازی اندرویدی به موفقیت برسید.

پیشنهاد می کنیم این بازی جذاب را از دست ندهید…

ویژگی های بازی MMX racing :
– گرافیک عالی بازی با کیفیت اچ دی

– کنترل های ساده بازی

– وجود 15 آهنگ مختلف در بازی

– وجود تعداد زیادی اتومبیل مختلف در بازی

تغیرات نسخه v1.09.5897 :
– رفع اشکالات بازی

محل قرارگیری دیتا بازی:Android/Obb

Contract Killer Sniper 1.0.3 بازی زیبای تک تیر انداز

سه شنبه 18 آذر 1393برچسب:,

 Contract Killer Sniper 1.0.3 بازی زیبای تک تیر انداز که یکی از بهترین بازی های اکشن می باشد که تا کنون برای تلفن های همراه هوشمند ساخته شده است .این بازی اندروید زیبا قادر است برای شما لذت واقعی تیر اندازی با بهترین سلاح ها دقیق زن را راهم کند .شما در این بازی باید با استفاده از سرعت عمل بالا و هوش خود ماموریت هایی را که برای شما مشخص شده یکی پس از دیگری پشت سر بگذارید و در هر مرحله با به دست گرفتن سلاحی متفاوت کاری را که از شما خواسته شده را به بهترین نحو انجام داده و افراد مورد نظر را به قتل برسانید.با ما با دانلود این بازی اندروید همراه باشید و  تبدیل به یک تک تیر انداز حرفه ای شوید.

دانلود بازی تک تیر انداز | Contract Killer Sniper 1.0.3

پیش نیاز: اندروید ۳٫۰ و بالاتر

اگر به دنبال دانلود بازی اکشن واقعی می گردید ما به شما بازی Contract Killer Sniper را پیشنهاد می کنیم در این بازی که برای اندروید ساخته شده شما در نقش یک تک تیر انداز حرفه ای ظاهر می شوید که باید با استفاده از اسلحه خود به طور مخفیانه به مناطقی که از او خواسته شده است برود یکی پس از دیگری اهداف را از بین ببرد ،بسیار دقت کنید زیرا این ماموریت ها خیلی حساس می باشد و حتی کوچترین اشتباه و د ر محاسبات برای شلیک گلوله می تواند باعث بشود که تیر شما به خطا رفته و افراد دشمن از محل شما با خبر شده و کار را برایتان مشکل کنند .این بازی دارای بیش از ۲۵۰ ماموریت متفاوت می باشد که باعث خواهد شد شما برای مدت ها طولانی با آن سرگرم شده و اوقات فراغت خود را با آن پر کنید .از ویژگی های دیگر این بازی اک تیر انداز اندروید می توان به قابل ارتقا بودن سلاح های آن و همچنین قابلت بازی کردن به صورت pvp با دیگر افرادی که این بازی هیجان انگیز را روی تلفن های همراه خود نصب کرده اند. از دیگر عوامل جذابیت این بازی می توان به این موضوع اشاره کرد که شما برای انجام ماموریت هایتان محدود به یک مسیر نشده اید و قادر هستید که از مسیر مورد نظر خودتان حرکت کرده و به این ترتیب بهترین راه را برای کشتن افراد مورد نظر پیدا کرده و با داشتن آزادی عمل بیشتر مراحل بازی را پشت سر بگذارید.با لینک دانلود مستقیم و پر سرعت بازی  تک تیر انداز | Contract Killer Sniper 1.0.3 همراه 

RollerCoaster Tycoon® ۴ Mobile v1.1.6 – بازی بسیار زیبا ساخت پارک + دیتا

یک شنبه 16 آذر 1393برچسب:,

 RollerCoaster Tycoon® ۴ Mobile v1.1.6 – بازی آنلاین شبیه سازی و استراتژیک مدیریت پارک اندروید + دیتا

RollerCoaster Tycoon® ۴ Mobile یکی از بهترین بازی های شبیه سازی شده برای اندروید در سبک بازی های مدیریتی می باشد که توسط کمپانی معروف Atari, Inc به صورت کاملا رایگان در گوگل پلی عرضه شده است. این بازی در ابتدای کار به شما یک پارک را می دهد که وظیفه ی مدیریت و گسترش ان بر عهده ی شماست و می بایستی که با استراتژی ها و راه کار های خود پارک را سفارشی سازی کرده و با کارهای مختلف برای ارتقا و گسترش ان تلاش کنید و با هزاران بازیکن آنلاین جهانی به رقابت بپردازید! این بازی که دقیقا شبیه نسخه ی PC آن طراحی شده است دارای دقت زیادی است و بسیاری از ویژگی ها را شامل می شود که باید کم کم با آن ها اشنا شوید. اگر دوست دارید که پارک اختصاصی خود را بسازید و به عنوانسرمایه داری مشهور شناسایی شوید به هیچ وجه بازی پیش رو را از دست ندهید.

برخی از ویژگی های بازی شبیه سازی RollerCoaster Tycoon® ۴ Mobile اندروید:

* بیش از ۲۰ سرسره ی مختلف برای استفاده در پارک خود

* ایجاد انواع مینی گیم های مختلف در پارک اختصاصی خود

سفارشی کردن پارک خود با رستوران ها، شرکت ها و غیره

* انواع ایتم های مختلف برای ایجاد بخش های مختلف پارک

* افزایش سرمایه ی خود با جذب مردم و افزایش هیجان!

* دارا بودن گرافیک اچ دی به همراه صداگذاری مهیج

بازی RollerCoaster Tycoon® ۴ Mobile به صورت رایگان عرضه شده است و مثل همیشه در فارسروید تصمیم گرفتیم پیش قدم شویم و ان را معرفی نماییم و امیدواریم که مورد پسندتان واقع گردد.

توجه داشته باشید که : بازی RollerCoaster Tycoon® ۴ Mobile آنلاین است و برای اجرا به اینترنت نیاز دارد.

تغییرات نسخه ی v1.1.6 :

* رفع مشکلات بازی و بهبود گرافیک

 

دانلود RollerCoaster Tycoon® 4 Mobile - بازی ساخت پارک اندروید + دیتا

 

Goat Simulator v1.0.15- بازی شبیه ساز بز اندروید

یک شنبه 16 آذر 1393برچسب:,

 بازی شبیه سازی بز Goat Simulator v1.0.15 اندروید – آپدیت جدید به درخواست کاربران عزیز

Goat Simulator – شبیه ساز بز یک بازی فوق العاده زیبا و سرگرم کننده با گرافیک اچ دی از استودیوی Coffee Stain که ابتدا برای کامپیوتر عرضه شده بود و چند ساعت پیش شاهد عرضه شدن نسخه اندرویدی آن در گوگل پلی بودیم که با قیمت ۴.۹۹ دلار برای فروش قرارداده شد! در این بازی شما به عنوان یک بازیکن هدایت یک بز را در دست می گیرید به گونه ای که می توانید در محیطی اوپن ورلد بز را کنترل کنید مثلا میتوانید با شاخ او افراد اطراف خود را بزنید! شما باید مراقب بز باشید و نگذارید که ماشین ها و یا اشیاء دیگر به او برخورد کنند و …! اگر دوست دارید یک بازی فوق العاده زیبای شبیه ساز را تجربه کنید به هیچ وجه بازی فوق را از دست ندهید.

برخی از ویژگی های بازی شبیه ساز Goat Simulator  اندروید:

* کنترل بز در انواع مکان ها و محیط های مختلف

* جمع اوری امتیاز با شاخ زدن به اشیاء اطراف

* میلیون ها اشیاء برای خراب کاری توسط بز

* طراحی شده به صورت کاملا اچ دی و سه بعدی

اکثریت کار هایی که بازی Goat Simulator را محبوب کرده است مربوط به خراب کاری می شود که ما امروز در فارسرویدنسخه اندرویدی ان را در اختیار شما قرار می دهیم که امیدواریم مورد پسندتان واقع گردد!

تغییرات نسخه ی v1.0.15:

* اضافه شدن پشتیبانی از : lollipop

* رفع مشکلات بازی و بهبود گرافیک

 

دانلود Goat Simulator - بازی شبیه ساز بز اندروید !

 

Boom Beach v18.173- بازی استراتژیک ساحل بوم!

یک شنبه 16 آذر 1393برچسب:,

 

بازی فوق العاده زیبای Boom Beach v18.173 اندروید + فایل دیتا + تریلر – پیشنهاد بسیار ویژه به تمامی دوستداران بازی Clash Of Clanes – کاملا تست شده

Boom Beach – ساحل بوم یک بازی جدید و فوق العاده زیبا با گرافیک خیره کننده اچ دی در سبک بازی های استراتژیکی از استودیوی بازبسازی معروف Supercell خالق بازی معروف و پرطرفدار کلش آف کلینز (Clash of Clans) است که بالاخره پس از مدت ها انتشار نسخه ی اندرویدی آن به صورت کاملا رایگان در گوگل پلی در دسترس عموم کاربران اندرویدی سراسر جهان قرار داده شد! در این بازی بسیار زیبا شما تعدادی سرباز و قایق در اختیار دارید و می بایستی که با استفاده از مهمات و نیروهای خود جزیره های دشمنان را تسخیر کرده و برده ها را آزاد نمایید و منابع دشمن را به غارت ببرید! شما می توانید به مرور زمان لشکر خود را بزرگ و بزرگتر کنید و همچنین سلاح های اعضا را ارتقاء دهید و تجربه ی بهترین بازی استراتژیکی را در اندرویدفون خود به ارمغان بیاورید.

گرافیک این بازی دقیقا همانند بازی معروف و نام آشنای Clash of Clans است و هم چنان شاهد سرباز های کارتونی دوست داشتنی هستیم که این بازی فوق العاده زیبا را به همه کاربران اندرویدی پیشنهاد می دهیم!

برخی از ویژگی های بازی استراتژیک Boom Beach اندروید :

بازی در دنیایی بزرگ پر از دشمنان و گنجینه های مختلف

* نبرد با هزاران بازیکن در سراسر دنیا و تصرف منابع آن ها

* ساختمان ها، منابع و سرباز های متنوع و فراوان برای استفاده در نبرد

* دارا بودن گرافیک اچ دی خیره کننده به همراه صداگذاری عالی

بازی Boom Beach هم اکنون در مارکت اندروید دارای امتیاز ۴.۸ از ۵.۰ است که ما امروز در فارسروید ان را به همراه فایل دیتا در اختیار شما قرار می دهیم و امیدواریم از آن لذت ببرید

تغییرات نسخه ی v18.173:

* اضافه شدن ویژگی های جدید

* رفع مشکلات متعدد و بهبود گرافیک بازی

 

دانلود Boom Beach - بازی استراتژیک ساحل بوم اندروید!

 

Crossbow Warrior v1.2 – یک بازی ماجراجویی بسیار زیبا برای اندروید+ دیتا

یک شنبه 16 آذر 1393برچسب:,

Crossbow Warrior v1.2 – یک بازی ماجراجویی HD فوق العاده زیبا برای اندروید همراه دیتا + تریلر – آفلاین

Crossbow Warrior یک بازی جدید و بسیار هیجان انگیز با گرافیک HD در سبک بازی های ماجراجویی از استودیوی بازیسازی Pixcube Games برای دستگاه های اندرویدیست که نسخه اول ان چند ساعت پیش با قیمت ۳ دلار در گوگل پلی عرضه گردید و تصمیم گرفتیم مثل همیشه ان را در اسرع وقت خدمت شما کاربران همیشگی معرفی نماییم! این بازی داستانی واقعی از مردم کشور سوییس در قرن ۱۴ را روایت می کند که در آن شما نقش قهرمان ملی حماسه ی مردم این کشور یعنی “ویلیام تل” را برعهده دارید و می بایستی از مردم کشور خود در برابر دودمان هابسبورگ اشغالگر آن دوران حمایت کنید! بله … شما ماجراجویی خود را ابتدا از راه های فوق العاده ی رشته کوه آلپ سوئیس شروع خواهید کرد و یکی از بهترین بازی های ماجراجویی اندروید را تجربه می کنید. شما ویلیام تل هستید که باید در مسیرهای مختلف بدوید و موانع را پشت سر بگذارید و ساعت ها خود را سرگرم سازید! شاید باور نکنید اما بهتر است بدانید که ۴ نوع مختلف بازی در Crossbow Warrior مهیا شده است که شما را به گوشی میخکوب نماید!

برخی از ویژگی های بازی ماجراجویی Crossbow Warrior اندروید :

* شامل ۳۴ مرحله ی بسیار هیجان انگیز و متنوع

* ۴ نوع مختلف بازی با امکان انتخاب توسط بازیکن!

* ماجراجویی در انواع مکان ها همچون روستاها و غیره

کشف ویژگی های پنهان هر سطح و باز کردن پاداش ها

حرکت کشتی خود از طریق دره های خطرناک و دریاچه ها

اثبات مهارت خود به عنوان یک تیرانداز ماهر با جنگیدن !

* گرافیک HD خیره کننده به همراه صداگذاری و کنترلرهای عالی

بازی Crossbow Warrior را ما امروز در فارسروید به عنوان اولین وبسایت ایرانی به همراه فایل دیتا در اختیار شما قرار می دهیم که می توانید با مراجعه به ادامه مطلب آن را دریافت نمایید. برای مشاهده ی تصاویری و ویدئویی از بازی با ما همراه باشید …

تغییرات نسخه ی v1.2 :

* بهینه سازی های مختلف !

 

دانلود Crossbow Warrior - بازی ماجراجویی فوق العاده "جنگجو کمان فولادی" اندروید + دیتا

 

Godfire: Rise of Prometheus v1.0 – بازی شگفت انگیز و بی نظیر خدای اتش برای اندروید + دیتا

پنج شنبه 13 آذر 1393برچسب:,

Godfire: Rise of Prometheus v1.0 – بازی شگفت انگیز و بی نظیر خدای اتش برای اندروید + دیتا

 Godfire: Rise of Prometheus v1.0 – بازی شگفت انگیز و بی نظیر خدای اتش برای اندروید همراه دیتا – تست شده و آفلاین

حجم دیتا پس از خارج شدن از حالت فشرده = ۲۱۸۰ مگابایت
بالاخره پس از مدت ها یک بازی فوق العاده برای اندروید عرضه گردید
معرفی برای اولین بار در میان تمامی وبسایت های ایرانی

پس از مدت ها انتظار برای عرضه یک بازی گرافیکی و خوب برای اندروید ؛ این بار شاهد عرضه شدن یک بازی بی نظیر و نام آشنا و صد البته گرافیکی با نام Godfire: Rise of Prometheus از استودیوی بازیسازی  Vivid Games برای اندروید هستیم که امروز و چند دقیقه پیش نسخه ی اول ان به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه گردید و باز هم مثل همیشه تصمیم گرفتیم برای اولین بار ان را حضور شما کاربران عزیز و همیشگی معرفی نماییم. این بازی بسیار زیبا در سبک اکشن و جنگی ساخته شده است و به صورت سوم شخص بوده و داستانش مربوط به روم باستان و خدایانش می باشد! داستان بازی به روم و خدایان باستانی اش مربوط می شود! جایی که شما با کارکتر اصلی بازی باید آن ها را برای بهتر شدن زندگی انسان ها نابود کنید. بله … شما انواع سلاح های قدرتمند را در دست می گیرید و به مبارزه هایی تن به تن می پردازید و یکی از بهترین بازی های اندرویدی را تجربه می کنید! باید اعتراف کرد که بازی Godfire: Rise of Prometheus واقعا با کیفیت است. گرافیک این بازی بسیار بالا است و صحنه های سه بعدی زیبایی را در آن شاهد خواهید بود و علاقه مندان به سبک جنگی و اکشن همیشه کشتن دشمنان خود در محیط سعه و باگرافیک بالا را دوست داشته و دارند و ما این بازی فوق العاده را به شما پیشنهاد می دهیم.

برخی از ویژگی های بازی اکشن Godfire: Rise of Prometheus اندروید :

* در اختیار قرار دادن انواع سلاح های قدرتمند

* انواع دستاوردهای متعدد برای بدست اوردن

* مبارزه در انواع مکان ها و محیط های شگفت آور

* صداگذاری بسیار مهیج و عالی به همراه گرافیک خیره کننده اچ دی

بازی Godfire: Rise of Prometheus هم اکنون در گوگل پلی دارای امتیاز ۵.۰ از ۵.۰ است که ما در فارسروید به عنوان اولین وبسایت ایرانی ان را به همراه فایل دیتا و بصورت رایگان در اختیار شما قرار می دهیم و امیدواریم مورد پسندتان واقع گردد.

تغییرات نسخه ی v1.0 :

* انتشار نسخه ی اول در گوگل پلی.

 

دانلود Godfire: Rise of Prometheus - بازی بی نظیر خدای آتش اندروید + دیتا

 

SimCity BuildIt V1.2.17.19389 – بازی شهرسازی برای اندروید + دیتا

پنج شنبه 13 آذر 1393برچسب:,

SimCity BuildIt V1.2.17.19389 – بازی شهرسازی برای اندروید + دیتا

 SimCity BuildIt V1.2.17.19389 – واقع بینانه ترین بازی شهرسازی اندروید محصولی جدید از کمپانی EA GAMES یا همان ELECTRONIC ARTS     

یک بازی شهرسازی آنلاین برای رقابت با بازیکنان جهانی – طراحی شده به صورت سه بعدی و ۳۶۰ درجه!

SimCity BuildIt یک بازی بسیار زیبا با گرافیک اچ دی و طراحی شده به صورت سه بعدی (۳D) از استودیوی بازیسازی معروف EA GAMES برای اندروید است که نسخه اول ان ساعت ها قبل به صورت کاملا رایگان در پلی استور عرضه گردید. در این بازی شما در نقش یک بازیکن باید به ساخت شهر و مدیریت بخش های مختلف ان بپردازید و یکی از بهترین بازی های مدیریت شهر را تجربه نمایید. شما باید تمام تلاش خود را به کار بگیرید و شهروندان را به هر آنچه که نیاز دارند برسانید! بله شما می توانید انواع ساختمان ها را بسازید و به مدیریت بخش های مختلف شهر بپردازید و با کسب سرمایه هیجان را دو چندان کنید. اگر به بازی های کمپانی ای آ علاقه مندید به هیچ وجه بازی پیش رو را نیز از دست ندهید.

برخی از ویژگی های بازی شهرسازی SimCity BuildIt اندروید :

* حل مشکلات شهر همچون ترافیک، آتش سوزی و آلودگی

* افزودن انواع خدمات شهری به شهرستان همچون  آب و برق به راضی

* ساخت انواع ساختمان ها، مغازه ها و قمار خانه ها برای شهر خود

کاوش شهرستان ۳D خود از تمام زوایای ۳۶۰ درجه با کنترل کامل

* طراحی واقعی با شب و روز به همراه صداگذاری بسیار مهیج

بازی SimCity BuildIt هم اکنون در مارکت اندروید دارای امتیاز ۳.۸ از ۵.۰ است که ما در فارسروید اولین نسخه ی ان را به عنوان اولین وبسایت ایرانی معرفی و به صورت رایگان به همراه فایل دیتا در اختیار شما قرار می دهیم.

توجه داشته باشید که : بازی SimCity BuildIt آنلاین است و برای اجرا به اینترنت نیاز دارد.

تغییرات نسخه ی v1.2.17.19389 :

* رفع مشکلات بازی و بهبودهای مختلف

 

دانلود SimCity BuildIt - بازی شهرسازی EA GAMES اندروید + دیتا !

 

Subway Surfers v1.32.0 + Mod- بازی پرطرفدار موج سواران مترو اندروید

پنج شنبه 13 آذر 1393برچسب:,

Subway Surfers v1.32.0 + Mod- بازی پرطرفدار موج سواران مترو اندروید

 Subway Surfers v1.32.0 + Mod- بازی پرطرفدار موج سواران مترو اندروید – سفر به England   

نسخه معمولی + مود شده با پول بی نهایت به صورت جداگانه

اگر از طرفداران بازی های موبایلی باشید، بدون شک بازی اعتیادآور و پرطرفدار Subway Surfers را می شناسید، همان بازی ای که در آن جک و دوستانش در کشورهای مختلف جهان در خط مترو از دست ماموران فرار می کنند! در بازی موج سواران مترو شما در نقش پسر بچه ای با نام جک هستید که با دوستانتان در حال فرار از دست مامور هستید و باید به آن ها کمک کنید تا بتوانند از دست مامور فرار کنند! فرار از دست ماموران به همین سادگی ها که فکر می کنید نیست ؛ چرا که در بین راه با موانعی روبرو می شوید که باید با سرعت عمل خود آن ها را پشت سر گذاشته و به راه خود ادامه دهید! در طول مسیر سکه هایی وجود دارد که که با جمع آوری آن ها می توانید هیجان را بالا برده ، بازی را به سادگی بکشانید و آپگرید ها را بخرید!

امروز نیز شاهد منتشر شدن نسخه ی لندن بازی فوق برای اندروید بودیم که با نام Subway Surfers به صورت رایگان در پلی استوری در دسترس دوستداران بازی های اکشن تفریحی قرار گرفت! در این بازی شما در نقش جک در متروهای کشور لندن به ماجراجویی مشغول می شوید و ساعت ها خود را سرگرم ین سازید! اگر از دوستداران بازی های ساب وی سرفرس هستید پیشنهاد می دهیم نسخه ی لندن آن را از دست ندهید!

برخی از ویژگی های بازی Subway Surfers اندروید :

* دارا بودن گرافیک اچ دی خیره کننده (HD) و رنگارنگ

* امکان باز کردن شخصیت های جدید بازی

*  امکان دادن مسابقه با دوستان به صورت آنلاین

* بودن انواع دستاوردهای مختلف در مسیر بازی برای هیجان بیشتر

* انجام حرکات آکروبایتک توسط جک برای افزایش جذابیت

* گیم پلی اعتیادآور

بازی Subway Surfers هم اکنون در مارکت اندروید دارای امتیاز ۴.۵ از ۵.۰ می باشد که ما در فارسروید جدیدترین نسخه ی آن را به عنوان اولین وبسایت ایرانی و به صورت رایگان در اختیار شما کاربران همیشگی قرار می دهیم و امیدواریم مورد پسندتان واقع گردد….

تغییرات نسخه ی v1.32.0 :

*  سفر به England با تور جهانی ماموران مترو!

* اضافه شدن چالش ها و ویژگی های جدید

* رفع اشکالات و بهبود گرافیک بازی

 

دانلود Subway Surfers 1.21.0 - بازی موج سواران مترو اندروید - مکزیکو سیتی

 

Plants vs. Zombies™ ۲ v3.1.1 Mod – بازی زامبی ها و گیاهان 2 برای اندروید

پنج شنبه 13 آذر 1393برچسب:,

Plants vs. Zombies™ ۲ v3.1.1 Mod – بازی زامبی ها و گیاهان 2 برای اندروید

 Plants vs. Zombies™ ۲ v3.1.1 Mod – نسخه ی دوم بازی پرطرفدار زامبی ها و گیاهان اندروید همراه دیتا – کپی برداری آزاد

نسخه ی مود شده + معمولی بزودی …
آپدیت جدید ۴ دسامبر – December 4, 2014

Plants vs. Zombies 2 HD نسخه ی دوم بازی خارق العاده و محبوب زامبی ها و گیاهان برای سیستم عامل اندروید می باشد که که در آن زامبی ها به زرادخانه ی شما حمله ور شده اند و می بایستی از خانه ی خود در مقابل ان ها توسط گیاهان مختلف دفاع کنید. با انواع ابزارهای مختلف همچون بمب های گیلاس و دیوار باید جلوی زامبی ها ایستاده و از رسیدن به خانه ی خود جلوگیری کنید. اگر از طرفداران بازی های برج دفاعی باشید و نسخه ی اول این بازی را تجربه کرده اید، قطعا نسخه ی دومبازی فوق نیز برایتان جالب توجه و هیجان انگیز خواهد بود و باید از قدرت تفکر خود تا می توانید استفاده ی کامل را ببرید و با مهارت های خاص زامبی ها را یکی پس از دیگری از بین ببرید. بازی Plants vs. Zombies برای همه ی سنین جالب خواهد بود و از ویژگی های آن می توان به موارد زیر اشاره کرد :

* افزوده شدن نیروگاه ها و زامبی های جدید برای افزایش هیجان

* افزوده شدن گیاهان جدید قدرتمند برای افزایش لذت بازی

* افزوده شدن راه های جدید شگفت انگیز برای محافظت

* جمع آوری کلید برای باز کردن قفل گیاهان جدید

* کسب ستاره ها برای ورود به دنیای جدید

* دارا بودن گرافیک عالی و کیفیت صداگذاری واقعی نسبت به نسخه قبل

ما در فارسروید نسخه ی جدید بازی Plants vs. Zombies 2 را برای شما کاربران همیشگی قرار داده ایم که می توانید با مراجعه به ادامه ی مطلب آن را به صورت رایگان و با لینک مستقیم دریافت کنید.

تغییرات نسخه ی v3.1.1 :

* اضافه شدن ویزگی های فوق العاده ی جدید

* بهبود گرافیک بازی و رفع مشکلات

 

دانلود Plants vs. Zombies 2 HD - بازی زامبی ها وگیاهان 2 اندروید

 

Rooster Wars v1.0.12 – بازی ایرانی فوق العاده زیبای خروس جنگی اندروید

پنج شنبه 13 آذر 1393برچسب:,

Rooster Wars v1.0.12 – بازی ایرانی فوق العاده زیبای خروس جنگی اندروید

 Rooster Wars v1.0.12 – بازی ایرانی فوق العاده زیبای خروس جنگی اندروید – دانلود با لینک مستقیم یک فایل نصبی ۵۲ مگابایتی

آپدیت جدید  

Rooster Wars – خروس جنگی یک بازی فوق العاده زیبا و سرگرم کننده ی آنلاین ساخته شده توسط برنامه نویسان ایرانی برای سیستم عامل هوشمند اندروید است که به صورت کاملا رایگان در دسترس عموم کاربران ایرانی اندروید قرار داده شده است! در بازی خروس جنگی ابتدا می بایستی که خروس جنگی خود را از میان سه نژاد خروس‌ های «وسترن»، «لاری» و «ژاپنی» انتخاب نمایید و سپس ظاهرش را آن گونه که مایلید شخصی سازی کنید! ظاهر خروس ها از تنوع بالایی برخوردار است و آیتم های زیادی برای شخصی سازی آن ها وجود دارد! از تاج خروس ها گرفته تا رنگ پرهایشان را می توانید به صورت اختصاصی شخصی کنید و بعد از آن که خروس خود را ساختید تازه ماجرایی آغاز می شود! بازی دو حالت را شامل می شود یکی حالت داستانی و دیگری حالت مسابقات که در بخش داستانی خروس جنگی شما از طرف شاه خروس سرزمین خروس‌ها مامور می‌ شود تا در مناطق خروس نشین به برقراری نظم و قانون بپردازد و در حالت مسابقات می توانید به رقابت با دیگر خروس ها بپردازید و به شهرت برسید!

برخی از ویژگی های بازی خروس جنگی Rooster Wars اندروید :

* دو حالت مختلف داستانی و آنلاین با امکان انتخاب

* امکان بازی در مکان های مختلف خروس نشین

* امکان رقابت با دیگر خروس ها (کاربران آنلاین دیگر)

* انواع جوایز مختلف برای خروس های برتر

* زبان فارسی با محیط کاربری دوست داشتنی

* گرافیک اچ دی با صداگذاری عالی

بازی Rooster Wars به صورت رایگان عرضه شده است و ما امروز در فارسروید به درخواست مکرر کاربران تصمیم گرفتیم که جدیدترین و اخرین نسخه ی ان را به صورت رایگان در اختیار شما کاربران عزیز همیشگی قرار دهیم و امیدواریم که مورد پسندتان واقع گردد.

توجه داشته باشید که : بازی خروس جنگی انلاین است و برای اجرا حتما اینترنت مورد نیاز است – در اجرای اولیه باید ابتدا یک حساب جدید برای خود بسازید و در نهایت وارد بازی شوید!

تغییرات نسخه ی v1.0.12:

آغاز فصل اول لیگ‌های خروس‌جنگی
باز شدن نقشه‌ی سوم مناطق خروس‌نشین
اضافه شدن بیش از ۳۰ آیتم جدید به فروشگاه
اضافه شدن قابلیت ارسال پیام
کاهش شدید رم مورد نیاز برای اجرای بازی
افزایش سرعت سرور بازی
بهبود رابط کاربری
رفع مشکل نشان ندادن سلاح‌ها
رفع بسیاری از ایرادات جزئی

 

دانلود Rooster Wars - بازی ایرانی خروس جنگی اندروید !

 

Dark Avenger II: Darkness Reborn v1.0.7 – بازی شگفت انگیز

پنج شنبه 13 آذر 1393برچسب:,

Dark Avenger II: Darkness Reborn v1.0.7 – بازی شگفت انگیز

 Dark Avenger II: Darkness Reborn v1.0.7 – بازی شگفت انگیز تولد تاریکی با سبک پرطرفدار MORPG برای اندروید + تریلر

نسخه ی دوم بازی فوق العاده زیبای Dark Avenger 
بازی آنلاین است – آپدیت جدید  ۲۰۱۴-۱۲-۰۴

Darkness Reborn نسخه ی دوم از بازی فوق العاده زیبا و شگفت انگیز Dark Avenger از استودیوی بازیسازی GAMEVIL برای دستگاه های اندرویدیست که نسخه ی اول آن چند ساعت پیش به صورت رایگان در مارکت اندروید عرضه گردید و تصمیم گرفتیم مثل همیشه پیش قدم شویم و آن را حضور کاربران دوستدار بازی های اکشن و آر پی جی معرفی نماییم! داستان بازی همانند نسخه ی پیشین است به گونه ای که شیطان از خواب بیدار می شود و تاریکی ها و ظلم و ستم فزونی می یابد. در بازی تاریکی همه جا را فرا گرفته و ظلم و ستم بیداد می کند و شما باید قهرمانان خود را آماده نبرد کنید و آن ها را به جنگ با شیطان بفرستید! بله … باید به صورت مداوم با آن ها تمرین کنید تا قدرتمند شوند و اجازه ندهید تا اهریمن بر زمین تسلط پیدا کند! اینبازی یکی از بهترین و گرافیکی ترین بازی های ترسناک اندرویدی می باشد که اگر علاقه مند به بازی ترسناک هستید، بی هیچ شکی این بازی برایتان لذت بخش خواهد بود. باید دقت داشته باشید که شیطان در همه جا وجود دارد و ممکن است در هر لحظه به شما آسیب برساند. پس از هر پیروزی امتیاز کسب می کنید و به شما پاداش داده خواهد شد. همین الان گروه خود را بسازید و …!

برخی از ویژگی های بازی اکشن Darkness Reborn اندروید :

* امکان تشکیل یک تیم قدرتمند از قهرمانان برای شروع نبرد

* مبارزه در انواع مکان ها و محیط های واقعی و بی نظیر

سفارشی سازی قهرمان خود با هزاران مورد از اقلام

صدها مورد از دستاوردهای مختلف برای افزایش چالش

* دارا بودن گرافیک اچ دی به همراه صداگذاری هیجان انگیز

بازی Darkness Reborn هم اکنون در مارکت اندروید دارای امتیاز ۴.۴ از ۵.۰ است که ما در فارسروید نسخه ی اول آن را به عنوان اولین وبسایت ایرانی معرفی و به صورت کاملا رایگان به همراه فایل دیتا در اختیار شما قرار میدهیم و امیدواریم مورد پسندتان واقع گردد.

توجه داشته باشید که : بازی Darkness Reborn آنلاین است و برای اجرا اینترنت مورد نیاز می باشد. از طرفی هنگام اجرای بازی از ۰ تا ۱۰۰ مگابایت دیتای اضافی دانلود می شود.

تغییرات نسخه ی v1.0.7 :

* رفع باگ های بازی و بهبود گرافیک

 

دانلود Darkness Reborn - بازی تولد تاریکی اندروید + دیتا

 

Kingdom Rush- بازی استرتژیک دفاعی اندروید+دیتا

چهار شنبه 12 آذر 1393برچسب:,

Kingdom Rush- بازی استرتژیک دفاعی اندروید+دیتا

 Kingdom Rush بازی فوق العاده زیبا با گرافیکی خارق العاده و اچ دی در سبک بازی های دفاعی و استراتژیکی برای سیستم عامل اندروید می باشد که شما را به یک سفر حماسی و دفاع از پادشاهی خود در برابر انبوهی از اورک ها، ترل و جادوگران شیطانی دعوت می کند! در ابتدای بازی مقدار محدودی از سکه های امپراطوری در اختیار شما قرار دارد که می بایستی به ساخت برج ها و ساختمان های مختلف پرداخته و زیر ساخت های آن را تقویت کنید. انواع ساختمان های مختلف در ابتدای بازی برای جلوگیری از ورود دشمنان به قلمروی شما وجود دارد که باید با ایجاد کماندارها و پیاده نظام به مبارزه ی با آن ها پرداخته و از ورود ان ها جلوگیری کنیدبرای پیروزی در نبرد مقابل دشمنان باید از دقت و سرعت عمل خوبی بهره مند باشید تا با کم ترین خسارت و در کوتاه ترین زمان ممکن، دشمنان را از سرزمین خود بردارید و ان ها را سرنگون سازید.

مبارزه در جنگل ها، کوه ها و زمین های مختلف صورت می پذیرد و انواع سلاح های متعدد مانند آتش باران کردن دشمنان برای مبارزه وجود دارد.

برخی از ویژگی های بازی Kingdom Rush اندروید :

* امکان ایجاد سربازان و در دست گرفتن فرماندهی ان ها

* بیش از ۵۰ دشمنان مختلف از جمله شیاطین با مهارت های مختلف

* بودن ۹ قهرمان با مهارت های منحصر به فرد برای انتخاب در مبارزات

* بیش از ۱۸ توانایی های برج برای ساخت ساختمان های متعدد

* بودن بیش از ۶۰ دستاورد مختلف برای پیش بردن بازی

* امکان کنترل سربازان برای از بین بردن دشمنان

* بهینه شده برای گوشی های آندروید و تبلت ها

شما باید در بازی شگفت انگیز Kingdom Rush نهایت تلاش خود را کنید که قلمرو و پادشاهی خود را از نیروی تاریکی نجات دهید و ساعت ها خود را سرگرم سازید. ما در فارسروید نسخه ی فول این بازی را برای شما قرار داده ایم که می توانید با مراجعه به ادامه ی مطلب آن را به همراه فایل دیتا دریافت کنید.

 تغییرات نسخه ی v2.3.6:

* رفع مشکلات و بهبود گرافیک بازی

 

دانلود Kingdom Rush - بازی استراتژی دفاعی اندروید + دیتا

 

Hay Day v1.22.135 September 3, 2014 - دانلود بازی مزرعه داری و کشاورزی پرطرفدار اندروید

چهار شنبه 12 آذر 1393برچسب:,

Hay Day v1.22.135 September 3, 2014 - دانلود بازی مزرعه داری و کشاورزی پرطرفدار اندروید

 Hay Day v1.22.135 September 3, 2014 - آپدیت جدید بازی همزمان با انتشار در گوگل پلی

Hay Day یکی از پرطرفدارترین بازی های سبک استراتژیک مزرعه داری و کشاورزی برای سیستم عامل اندروید می باشد که  تجربه ی یک زندگی روستایی بسیار هیجان انگیز و تجارت روزمره محصولات را در اسمارت فون و یا تبلت اندرویدی شما به ارمغان می اورد! در این بازی به شما به عنوان یک کشاورز فرصتی برای پرورش انواع محصولات کشاورزی همچون سبزیجات، میوه ها و انواع توت ها داده می شود که بتوانید مزرعه ی خود را سر و سامان ببخشید و برای رشد بیشتر محصولات و درآمد بیشتر مزرعه ی شخصی خود را با ابزارهای متعددی که در اختیار دارید، تجهیز نمایید.

شما می توانید به آسانی انواع کارخانه های تولید قند و لبنیات، نانوایی و غیره را برای به دست اوردن درآمد ایجاد کنید و برای فروش بیشتر، محصولاتتان را در فروشگاه های مختلف بگذارید و یا در روزنامه تبلیغ کنید! شما می توانید انواع مکان های مختلف را برای گسترش مزرعه بسازید مثلا برای درآمد از طریق فروش تخم مرغ، مرغ هایی را درون مکان آن بگذارید و با پرورش انواع حیوانات دیگر همچون سگ، اسب، خوک، گوسفند، گاو و… به کسب درآمد بپردازید و تا به هدف نهایی خود که تبدیل شدن به کشاورز نمونه خواهد بود، نرسیده اید از بازی دست نکشید!

برخی از ویژگی های بازی مزرعه داری Hay Day اندروید :

* تولید انواع مواد غذایی خوشمزه با استفاده از مواد طبیعی موجود در مزرعه خود

* خرید و فروش سالم با تولید انواع مواد غذایی از مزرعه های تازه و گذاشتن برای فروش در مغازه های کنار جاده ای

* امکان بازی به صورت آنلاین و کسب درآمد با دوستان خود در شبکه های اجتماعی  گوگل پلاس و فیسبوک

* ساخت انواع کارخانه های مختلف برای کسب درآمد و گسترش مزرعه مانند کارخانه ی قند و یا بافندگی

*در دسترس بودن انواع ابزار های مختلف برای بهبود و کار برروی مزرعه

* امکان کاشت انواع سبزیجات مختلف و گندم برای کسب درآمد با قابلیت برداشت

* امکان ایجاد انواع درختان برای جمع اوری میوه و انجام کارهای دیگر همچون رنگ آمیزی ساختمان و غیره

* دارا بودن گرافیک خیره کننده ی عالی نسبت به حجم بسیار کم خود به همراه صداگذاری مهیج

بازی زیبا و شگفت انگیز Hay Day هم اکنون در مارکت اندروید دارای امتیاز ۴.۴ از ۵.۰ می باشد که از برترین بازی های اندرویدیست و آن را به تمام کاربران دوستدار بازی های استراتژیک و با حوصله ی فارسروید پیشنهاد می دهیم! برای مشاهده ی عکس هایی از محیط بازی و دانلود آن با یک کلیک با ما همراه باشید …

 تغییرات نسخه ی v1.22.135 :

* بروزرسانی بزرگ با ویزگی های جدید

* رفع اشکالات و بهبود گرافیک بازی

 

دانلود Hay Day - بازی مزرعه داری و کشاورزی پرطرفدار اندروید !

 

Black Viper – Sophia’s Fate ♛ V2.0 Premium – یک بازی ماجراجویی

چهار شنبه 12 آذر 1393برچسب:,

 Black Viper – Sophia’s Fate ♛ V2.0 Premium – یک بازی ماجراجویی فوق العاده زیبا با گرافیک HD برای اندروید همراه دیتا – آفلاین

Black Viper – Sophia’s Fate یک بازی بسیار زیبا و عظیم از استودیوی بازیسازی معروف Anuman می باشد که ابتدا برای PC عرضه شده بود و بالاخره پس از مدت ها شاهد عرضه شدن نسخه ی آندرویدی آن در گوگل پلی بودیم و تصمیم گرفتیم در سریع ترین زمان ممکن آن را حضور شما کاربران گرامی معرفی نماییم. داستان بازی حول شخصیت اصلی یعنی سوفیا می چرخد! سوفیا دختر جوانی است که لقب مار سیاه را به خودش گرفته است و در طول داستان بازی دو نوع چهره را به خود میگیرد؛ چهره ی پلیسی در روز و چهره ی دزد در شب!! بله… سوفیا به عنوان پلیس مامور شده تا درباره ی یک مرگ مشکوک تحقیق نماید اما می فهمد که مشکلی بزرگ تر از این رخ داده و به همین دلیل در طول شب مانند یک دزد به خانه نفوذ می کند تا به حقایق پی ببرد! شما می بایستی در نقش دزد بدون گذاشتن ردپایی از خود رفتار و حرکات این خانواده را کنترل کنید و حتی برای رسیدن به هدفتان از سیستم امنیتی انها بدون مشکل عبور کنید! هر دو چهر ی شما در بازی به شما کمک خواهد کرد ؛ به عنوان یک پلیس می توانید سرنخ و مدارک جمع آوری کنید و از افراد مضمون نیز پرس جو کنید و در نقش دزد به جستجوی بیشتر خارج از حیطه کاری خود بپردازید. اگر به بازی های ماجراجویی علاقه مندید و دوست دارید یکی از بهترین های این سبک را تجربه کنید بازی مار سیاه: سرنوشت سوفیا را از دست ندهید!

برخی از ویژگی های بازی ماجراجویی Black Viper – Sophia’s Fate اندروید :

* شامل بیش از ۲۹ صحنه شی پنهان و ۲۶ مینی گیم

* دارا بودن سه سطح دشواری با امکان انتخاب توسط شما

* بازی در نقش یک قهرمان با دو هویت (پلیس و دزد) !

ماجراجویی در بیش از ۳۵ مکان منحصر به فرد

* پخش انواع موسیقی های جذاب و بسیار فریبنده !

* دارا بودن یک گرافیک فوق العاده و خیره کننده !

بازی Black Viper – Sophia’s Fate هم اکنون در گوگل پلی با قیمت ۴.۹۹ دلار به فروش می رود و ما امروز در فارسروید ان را به همراه فایل دیتا و کاملا تست شده و آفلاین در اختیار شما قرار می دهیم که می توانید ان را به رایگان و با لینک مستقیم دریافت نمایید.

تغییرات نسخه ی v2.0 :

* انتشار نسخه ی اول بازی در گوگل پلی

 

دانلود Black Viper - Sophia's Fate - بازی ماجراجویی سرنوشت سوفیا اندروید + دیتا

 

بازی ماجراجویی Alex Hunter: Lord of the Mind v1.1

چهار شنبه 12 آذر 1393برچسب:,

 بازی ماجراجویی Alex Hunter: Lord of the Mind v1.1 شبیه به شرلوک هلمز اندروید + فایل دیتا – نسخه پرمیوم، تست شده و کاملا افلاین

Alex Hunter: Lord of the Mind یک بازی جدید و فوق العاده زیبا با گرافیک اچ دی در سبک بازی های ماجراجویی و پازل از استودیوی بازیسازی معروف Alawar Entertainment برای اندروید است که نسخه ی اول آن چند ساعت پیش در مارکت اندروید برای فروش عرضه گردید. داستان بازی از این قرار است که دیوانه ای در شهر می تواند ذهن افراد را بخواند و هم اکنون شما در نقش محققی خبره با نام آلکس باید ماجراجویی جدید خود را آغاز نمایید و با یافتن انواع سرنخ ها، رازها و رمزها ماموریت های بازی را یکی پس از دیگری پست سر بگذارید و ساعت ها خود را سرگرم سازید.

بازی Alex Hunter: Lord of the Mind نیز همانند دیگر بازی های این کمپانی دارای گرافیک خیره کننده اچ دی است و با دارا بودن یک صداگذاری مهیج و داستانی عمیق تجربه بهترین بازی ماجراجویی را برای شما به ارمغان می آورد.

برخی از ویژگی های بازی ماجراجویی Alex Hunter: Lord of the Mind اندروید :

* دارا بودن یک داستان فوق العاده زیبا همانند شرلوک هلمز

* شامل انواع پازل های چالش برانگیز برای حل کردن

* انواع صحنه های شیء پنهان فوق العاده زیبا برای یافتن

* ملاقات با انواع شخصیت های مختلف در طول بازی

* دارا بودن گرافیک HD خیره کننده به همراه صداگذاری مهیج

بازی Alex Hunter: Lord of the Mind هم اکنون در مارکت اندروید با قیمت ۲.۹۹ دلار به فروش می رود که ما در فارسرویداولین نسخه ی آن را به صورت رایگان به همراه فایل دیتا در اختیار شما قرار می دهیم.

تغییرات نسخه ی v1.1 :

* رفع مشکلات و بهبود گرافیک بازی

 

 

دانلود Alex Hunter: Lord of the Mind - بازی ماجرایی اندروید + دیتا

 

Angry Birds Transformers v1.2.13 – بازی پرندگان خشمگین

چهار شنبه 12 آذر 1393برچسب:,

 Angry Birds Transformers v1.2.13 – بازی پرندگان خشمگین ترانسفورمر اندروید همراه دیتا – تست شده و آفلاین

اپدیت 

Angry Birds Transformers نسخه ی جدیدی از بازی معروف و پرطرفدار پرندگان عصبانی از استودیوی Rovio برای اندروید است که چند ساعت پیش به صورت کاملا رایگان در گوگل پلی عرضه گردید و تصمیم گرفتیم در سریع ترین زمان ممکن ان را معرفی نماییم. داستان بازی از این قرار است که ربات های بیگانه به سمت جزیره ی شما حمله کرده اند و باید جلوی ان ها بایستید و ان ها را ز بین ببرید! در نسخه ی جدید پرندگان عصبانی فکر نکنید که با شخصیت های جدید مواجه خواهید شد خیر ؛ بلکه دارای گیم پلی ای جدید با داستانی فوق العاده است که بدون شک برای بار دیگر شما دوستداران بازی های انگری بیرد را به وجد می اورد.

برخی از ویژگی های بازی Angry Birds Transformers اندروید :

* جمع اوری انواع قهرمانان مختلف با توانایی های خاص

* انواع مختلفی از وسایل نقلیه مختلف اتومبیل، کامیون، تانک و یا هواپیما

دریافت سلاح های قوی تر و توانایی های جدید برای هر ترانسفورماتور!

* بازی در انواع محیط ها و مکان های مختلف و متنوع

* دارا بودن گرافیک اچ دی به همراه کنترلرهای عالی + صداگذاری مهیج

بازی Angry Birds Transformers هم اکنون در گوگل پلی دارای امتیاز ۴.۷ از ۵.۰ است که ما در فارسروید جدیدترین و اخرین نسخه ی ان را خدمت شما بازدیدکنندگان گرامی معرفی می کنیم و امیدواریم مورد پسندتان واقع گردد.

توجه داشته باشید که : بازی Angry Birds Transformers آفلاین است ولی برای برخی از ویژگی های بازی نیاز به اینترنت می باشد.

تغییرات نسخه ی v1.2.13 :

* اضافه شدن ویزگی های جدید

* رفع مشکلات و بهبود گرافیک

 

دانلود Angry Birds Transformers - بازی انگری بیرد اندروید!

 

Mental Hospital III v1.0 – یک بازی اول شخص ترسناک

چهار شنبه 12 آذر 1393برچسب:,

 Mental Hospital III v1.0 – یک بازی اول شخص ترسناک برای اندروید همراه دیتا – آفلاین

Mental Hospital III نسخه ی سوم از بازی ترسناک و بسیار زیبای بیمارستان روانی از استودیوی بازیسازی AGaming برای دستگاه های اندرویدیست که ورژن اول آن چند دقیقه پیش با قیمت ۱.۹۹ دلار در مارکت اندروید (Google Play) عرضه گردید و مثل همیشه تصمیم گرفتیم ان را در اسرع وقت و همزمان با زمان عرضه شدن خدمت شما کاربران همیشگی معرفی نماییم. این بازی که به صورت اول شخص طراحی شده است شما را به یک بیمارستان روانی دعوت می کند که باید ماموریت هایی را پشت سر بگذارید! بله.. داستان از این قرار است که دوستانتان همگی به طرز مشکوکی به قتل رسیده اند و با استفاده از یک دوربین فیلمبرداری، فیلم هایی از جزئیات مرگ ان ها ذخیره شده است که پلیس بدون در نظر گرفتن این مدارک از قاتل ان ها می گذرد. این دوربین در مکانی مرموز در بیمارستان روانی ها می باشد و برای پیدا کردن آن، شما وارد این بیمارستان شده اید و …! گرافیک اچ دی، صداگذاری مهیج، صحنه های ترسناک و کنترلرهای ساده همگی در این بازی دست به دست هم داده اند تا یکبازی فوق العاده را تجربه کنید.

برخی از ویژگی های بازی ترسناک Mental Hospital III اندروید :

* ماجراجویی در انواع مکان های ترسناک

* مواجه شدن با انواع پازل های متعدد

* پخش موسیقی های ترسناک در حین بازی

* طراحی شده به صورت کاملا سه بعدی

* بازی به صورت اول شخص در نقش شخصیت اصلی

* گرافیک اچ دی به همراه صحنه های وحشتناک

بازی Mental Hospital III هم اکنون در گوگل پلی دارای امتیاز ۵.۰ از ۵.۰ است که ما در فارسروید اولین نسخه ی ان را به عنوان اولین وبسایت ایرانی و به صورت کاملا رایگان به همراه فایل دیتا در اختیار شما قرار می دهیم و امیدواریم مورد پسندتان واقع گردد… برای مشاهده ی تصاویری از بازی با ما همراه باشید …

تغییرات نسخه ی v1.0 :

* انتشار نسخه ی اول بازی در گوگل پلی.

 

دانلود Mental Hospital III - بازی ترسناک "بیمارستان روانی 3" اندروید + دیتا

 

Run Sackboy! Run! V1.00--یک بازی جدید آرکید از کمپانی

سه شنبه 11 آذر 1393برچسب:,

 Run Sackboy! Run! V1.00 – یک بازی جدید آرکید از کمپانی SONY برای دستگاه های اندروید همراه دیتا – آفلاین

                                              

 

Run Sackboy! Run! 1 بازی جدید و زیبا از کمپانی معروف سونی برای دستگاه های اندرویدیست که نسخه ی اول آن چند ساعت پیش به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه گردید و تصمیم گرفتیم مثل همیشه در اسرع وقت و همزمان با انتشار در گوگل پلی آن را حضور شما کاربران همیشگی معرفی نماییم. اگر از طرفداران بازی های پلی استیشن باشید بدون شک بازی Little Big planet را می شناسید!؟ این بار بخش سرگرمی کمپانی سونی دست به ساخت بازی جدیدی با نام Run Sackboy! Run! 1 زده است که ماجراجویی های شخصیت معروف سری LBP، «سک بوی» را بازگو می نماید! البته، هیچ داستان خاصی در بازی وجود ندارد و حتی سبک و سیاق این عنوان کاملا متفاوت نسبت به عناوین کنسولی است و سبک بازی الگوبرداری از بازی های مطرحی چون Danger Dash، Temple Run یا Subway surf است که این بار در زاویه ی دید کنار و حالت پلتفرمری دنبال می‌شود. اگر به بازی های آرکید علاقه مندید بازی پیش رو را از دست ندهید.

برخی از ویژگی های بازی آرکید Run Sackboy! Run ! 1 اندروید :

* بازی در سه دنیای The Gardens، Canyonds و Avalonia

* جمع اوری جایزه های موجود در مسیر برای استفاده

* انواع لباس ها و شخصیت های جدید برای باز کردن

* انواع قدرت های یو پی اس مثل Glider برای جمع اوری

* گرافیک اچ دی به همراه صداگذاری مهیج و خوب

بازی Run Sackboy! Run! 1 هم اکنون در گوگل پلی دارای امتیاز ۴.۶ از ۵.۰ است که ما در فارسروید اولین نسخه ی ان را مثل همیشه برای اولین بار معرفی و به همراه فایل دیتا به صورت رایگان و با لینک مستقیم در اختیار شما قرار می دهیم.

تغییرات نسخه ی v1.00 :

 

* انتشار نسخه ی اول در گوگل پلی

دانلود Run Sackboy! Run! 1 - بازی معروف سک بوی اندروید + دیتا

 

Bruce Lee: Enter The Game v1.0.6.5733 + Mod

سه شنبه 11 آذر 1393برچسب:,

 Bruce Lee: Enter The Game v1.0.6.5733 + Mod – بازی رزمی بروسلی برای اندروید همراه دیتا – نسخه ی معمولی + مود شده                                                                        

 

Bruce Lee: Enter The Game یک بازی جدید و بسیار زیبا از استودیوی Hibernum Creations برای دستگاه های اندرویدیست که شما را در نقش بزرگترین هنرمند رزمی در تمام دوران یعنی بروسلی قرار می دهد که باید برای برقراری عدالت انواع مبارزه ها را انجام دهید! با هزاران نفر از دشمنان مختلف مبارزه کنید و ان ها را شکست دهید و برای رسیدن به هدف خود یعنی برقراری عدالت در سرتاسر جهان تا پای جان خود بجنگید! بازی دارای انواع و اقسام مرحله های مختلف است که در هر مرحله با یک دشمن مبارزه خواهید کرد و با پیروزی در مبارزات به جمع اوری امتیاز برای ارتقا و خرید آیتم های جدید می پردازید. اگر عاشق بازی های رزمی هستید پیشنهاد می دهیم بازی پیش رو را از دست ندهید!

برخی از ویژگی های بازی اکشن Bruce Lee: Enter The Game اندروید :

* شامل ۴۰ مرحله ی بسیار چالش برانگیز و متنـوع

* جمع اوری امتیاز برای باز کردن سلاح های جدید مانند نانچاکو

حالت استقامت برای مبارزه با دشمنان به صورت بی پایان !

* انجام حرکات مختلف برای از بین بردن دشمنان متعدد

* طراحی شده به صورت اچ دی با گرافیک، کنترلر و صداگذاری عالی

بازی Bruce Lee: Enter The Game هم اکنون در گوگل پلی دارای امتیاز ۴.۱ از ۵.۰ است که ما در فارسروید آخرین نسخه ی آن را به درخواست کاربران به همراه نسخه ی مود شده و دیتا برای شما قرار داده ایم که امیدواریم مورد پسندتان واقع گردد.

تغییرات نسخه ی v1.0.6.5733 :

 

* در گوگل پلی تغییراتی ذکر نشده است.

دانلود Bruce Lee: Enter The Game - بازی بروسلی اندروید!

 

vil’s Atto Derney v1.0.4 – یک بازی بسیار زیبای

سه شنبه 11 آذر 1393برچسب:,

vil’s Atto Derney v1.0.4 – یک بازی بسیار زیبای شبیه سازی وکالت برای اندروید همراه دیتا + تریلر – آفلاین

پیشنهاد ویژه DLANDROID78

Devil’s Attorney یک بازی فوق العاده زیبا با سبکی واقعا عالی از استودیوی بازیسازی Senri برای دستگاه های اندرویدیست که تجربه ای متفاوت و شگفت انگیز از وکالت را در دستگاه شما به ارمغان می آورد! بله… در این بازی شما در نقش شخصیت اصلی و وکیل مدافع یعنی Max McMann قرار دارید که در خانه ای ساده و معمولی زندگی می کند و شما وظیفه دارید تا با برداشتن پرونده های مختلف و با موفقیت پشت سر گذاشتن آن ها به بدست اوردن پول بپردازید و با پول به دست امده وسایل مختلف زندگی خود را فراهم آورید! اگر دوست دارید که در نقش یک وکیل به ایفای نقش بپردازید و ساعت ها خود را سرگرم سازید پیشنهاد ما به شما این است که بازی پیش رو را به هیچ وجه از دست ندهید چرا که گرافیک اچ دی، گیم پلی خاص، صداگذاری عالی و غیره همگی دست به دست هم داده اند تا این بازی فوق العاده به صورت حرفه ای آماده شود!

برخی از ویژگی های بازی پازل Devil’s Attorney اندروید :

* بیش از ۵۸ چالش مختلف برای تکمیل نمودن

* دارا بودن یک داستان غیرمحتمل و بی نظیر

* بیش از ۳ محله برای اکتشاف توسط شما

* سه سطح دشواری برای انتخاب توسط شما

* طراحی شده به صورت اچ دی و با کیفیت

بازی Devil’s Attorney هم اکنون در مارکت اندروید با قیمت ۲.۹۹ دلار به فروش می رود و بیش از ۵۰۰ هزار بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان خریداری شده و دارای امتیاز ۴.۴ از ۵.۰ است که ما در فارسروید اخرین نسخه ی ان را به همراه فایل دیتا و به صورت رایگان در اختیار شما قرار می دهیم.

تغییرات نسخه ی v1.0.4 :

* رفع باگ ها و مشکلات بازی

 

دانلود Devil's Attorney - بازی وکالت اندروید + دیتا !

 

Rooster Teeth vs. Zombiens v1.0.0

سه شنبه 11 آذر 1393برچسب:,

 Rooster Teeth vs. Zombiens v1.0.0 – بازی اچ دی زامبی ها و خروس اندروید همراه دیتا – آفلاین

Rooster Teeth vs. Zombiens یک بازی جدید با گرافیک اچ دی در سبک بازی های اکشن-استراتژی از استودیوی بازیسازی Team Chaos برای اندروید است که نسخه اول آن چند ساعت پیش با قیمت ۳.۹۹ دلار در مارکت اندروید (گوگل پلی) عرضه گردید و تصمیم گرفتیم مثل همیشه آن را در سریع ترین زمان ممکن حضور شما کاربران همیشگی معرفی نماییم. داستان بازی را از زبان گوگل پلی بیان می کنیم: “سفینه ی فضایی ناشناسی در استودیو Rooster Teeth فرود آمد و موجودات عجیب الخلقه به همراه زامبی ها شروع به نابود کردن همه چیز کردند! در این میان تیم هشت نفره ی ویژه استودیو که شما یکی از همان ها هستید، می بایست برای نجات خود و اطرافیان، تلاش کنند و زامبی ها و دشمنان دیگر را یکی پس از دیگری از بین ببرند!” بله شما باید برای نابود سازی آدم های فضایی و زامبی ها از تمام راه های ممکن استفاده نموده و استودیو را از وجود ان ها پاک سازید.

برخی از ویژگی های بازی اکشن Rooster Teeth vs. Zombiens اندروید:

* یک تیم ۸ نفره برای پاک سازی مکان ها از دشمنان

* در اختیار قرار دادن بیش از ۲۵ نوع مختلف از سلاح ها

* امکان ساخت بیش از ۱۰ تله های مختلف برای از بین بردن دشمنان

* امکان بازی به صورت آنلاین با دیگر کاربران (بازی در اصل آفلاین است)

* از بین بردن دشمنان در انواع مکان ها و محیط های مختلف

* دارا بودن گرافیک اچ دی به همراه صداگذاری مهیج و عالــی

بازی Rooster Teeth vs. Zombiens هم اکنون در مارکت اندروید دارای امتیاز ۴.۲ از ۵.۰ است که ما در فارسروید نسخه اول ان را به عنوان اولین وبسایت ایرانی در اختیار شما قرار می دهیم که کاملا تست شده و آفلاین است. برای مشاهده ی تصاویری از بازی با ما همراه باشید …

تغییرات نسخه ی v1.0.3 :

* رفع اشکالات جزئی بازی و بهبود گرافیک

 

دانلود Rooster Teeth vs. Zombiens - بازی زامبی ها و خروس اندروید + دیتا

 

بازی گرافیکی نقش آفرینی SoulCraft 2 – Action RPG v1.4.0 -اندروید + فایل دیتا + تریلر-------

سه شنبه 11 آذر 1393برچسب:,

 بازی گرافیکی نقش آفرینی SoulCraft 2 – Action RPG v1.4.0 اندروید + فایل دیتا + تریلر – نسخه جدید 

آپدیت جدید ۲ دسامبر – December 2, 2014

SoulCraft 2 – Action RPG : نیرنگ روح ۲ – اکشن آر پی جی نسخه ی دوم از بازی فوق العاده زیبا و گرافیکی نیرنگ روح از استودیوی بازیسازی MobileBits GmbH مخصوص سیستم عامل اندروید است که ساعت ها قبل به صورت کاملا رایگان در مارکت اندروید عرضه گردید. در این بازی شما می توانید از میان ۷ فرشته ی مختلف یکی را به دلخواه انتخاب کنید و با انواع سلاح های سرد نظیر شمشیر به مبارزه با شیاطین در مکان های واقعی بپردازید و تجربه ی بهترین بازی جنگی و آر پی جی را در اسمارت فون اندرویدی خود به ارمغان می اورید! گرافیک خیره کننده ی اچ دی و گیم پلی بی نظیر این بازی قطعا شما را شگفت زده خواهد کرد و قابلیت بازی کردن به صورت چند نفره با دوستان نیز از طرفی بر محبوبیت این بازی افزوده است که آن را به تمام کاربرانی که علاقه مند به بازی های اکشن هستند، پیشنهاد می کنیم.

نسخه ی دوم بازی SoulCraft به مراتب دارای گرافیک بهتر، مکان های جدید، سلاح های جدید است که بدون شک با نصب ان برروی موبایل اندرویدی خود مجذوب گرافیک دوست داشتنی ان خواهید شد. ناگفته نماند که به دو صورت آفلاین و آنلاین می توانید مشغول بازی شوید.

برخی از ویژگی های بازی نقش آفرینی SoulCraft 2 – Action RPG اندروید:

* حالت Multiplayer League برای به چالش کشیدن دیگر بازیکنان در مسابقات چند نفره

* برنده شدن در لیگ های روزانه برای تبدیل شدن به بهترین و قدرتمندترین بازیکن موجود

* انتخاب از میان ۷ قهرمان مختلف به صورت دلخواه برای پا گذاشتن در بازی هیجان انگیز

* دارا بودن Epic singleplayer campaign برای نجات جهان از شیاطین و نابود سازی ان ها

* دارا بودن گرافیک اچ دی خیره کننده، صداگذاری بسیار مهیج و گیم پلی منحصر به فرد

بازی SoulCraft 2 – Action RPG هم اکنون در مارکت اندروید دارای امتیاز ۴.۱ از ۵.۰ است که ما امروز در فارسروید ان را به همراه فایل دیتا و به صورت رایگان برای شما قرار داده ایم .

توجه داشته باشید که : بازی SoulCraft 2 – Action RPG آنلاین نیست و به صورت آفلاین می توانید بازی کنید اما برای اجرای اولیه و ثبت نام اینترنت نیاز هست.

تغییرات نسخه ی v1.4.0:

* اضافه شدن : All new team league

* رفع مشکلات و بهبود گرافیک بازی

 

دانلود SoulCraft 2 - Action RPG - بازی نیرنگ روح 2 اندروید!

 

 

Real Boxing v1.9.5 – بازی بوکس واقعی اندروید همراه دیتا

سه شنبه 11 آذر 1393برچسب:,

 Real Boxing v1.9.5 – بازی بوکس واقعی اندروید همراه دیتا – جدیدترین نسخه ی منتشر شده – آفلاین

Real Boxing بهترین و هیجان انگیزترین بازی بوکس منتشر شده برای دیوایس های با سیستم عامل اندروید می باشد که دارای گرافیکی بالا و به صورت سه بعدی همراه با گیم پلی اعتیاد اور است. این بازی یک مسابقه ی بوکس واقعی را در اسمارت فون و یا تبلت اندرویدی شما به ارمغان می آورد. در بازی Real Boxing شما یک شخصیت دلخواه را انتخاب می کنید و در عرصه ی مسابقات بوکس قدم می گذارید و به مبارزه با ۳۰ رقیب می پردازید تا در نهایت کمربند قهرمانی را از آنِ خود کنید ! برای تقویت خود مکان هایی تعبیه شده است که می توانید به انجام عملیات طناب بازی و مشت در کیسه های سنگین بپردازید! اگر به بازی های بوکس علاقه مندید و دوست دارید بهترین بازی بوکس اندرویدی را تجربه کنید به هیچ وجه بازی فوق را از دست ندهید.

برخی از ویژگی های بازی هیجان انگیز بوکس Real Boxing اندروید :

* شامل انواع حالت های مختلف برای بازی کردن

* تشویق تماشاگران و شعارهای آنان برای تجربه یه بازی بوکس واقعی

* شامل انواع شخصیت های معرف و دوست داشتنی بوکسینگ

* امکان سفارشی سازی شخصیت ها با کارهای مختلف

مبارزه با بیش از ۳۰ شخص با سبک های بوکس منحصر به فرد

* دارا بودن گرافیک اچ دی خیره کننده به همراه صداگذاری مهیج

تشویق تماشاچی ها از یک طرف و فیزیک واقع گرایانه ی بازی از طرف دیگر تجربه ی بهترین بازی بوکس را برای شما به ارمغان خواهد آورد. برای مشاهده ی تصاویری از بازی Real Boxing و دانلود آن به صورت رایگان از فارسروئید به ادامه ی مطلب مراجعه کنید.

 تغییرات نسخه ی v1.9.5:

* اضافه شدن ویژگی های جدید

* رفع اشکالات بازی و بهبود گرافیک

 

دانلود Real Boxing +Data - هیجان انگیزترین بازی بوکس اندروید

 

بازی محبوب و هیجان انگیز -Worms™- ۳ v2.00 -اندروید

سه شنبه 11 آذر 1393برچسب:,

 بازی محبوب و هیجان انگیز Worms™ ۳ v2.00 اندروید + فایل دیتا + تریلر (تست شده)

Worms™ ۳ – کرم ها™ سه نسخه ی سوم از بازی پرطرفدار و فوق العاده زیبای جنگ کرم ها از استودیوی بازیسازی Team 17 مخصوص سیستم عامل اندروید می باشد که بالاخره پس از مدت ها نسخه ی اول آن چند ساعت قبل با قیمت ۴.۹۹ دلاردر مارکت اندروید برای فروش قرار داده شد و تصمیم گرفتیم مثل همیشه سریع تر از همه و به عنوان اولین وبسایت ایرانی آن را خدمت شما کاربران فهیم معرفی نماییم. همانطور که مستحضرید سری بازی های Worms یکی از معروف ترین و زیباترین سریبازی های پلفتورم موبایل، تبلت و کامپیوتر هاست که دارای گیم پلی فوق العاده جذابی است  که در آن به چند گروه ۵-۴ کرمی تبدیل می شوید و باید گروه های دیگر را با اسلحه های مختلفی مثل آر پی چی، موشک، نارنجک و بمب های مختلف نابود سازید!

نسخه ی سوم بازی Worms نیز همانند نسخه ی های پیشین دارای حالت های مختلفی برای بازی است که از آن ها می توان به حالت Body Count اشاره کرد که در آن با انبوهی از کرم ها مواجه می شوید و کارتان کمی دشوار می شود و در عوض جذابیت بازی چند برابر خواهد شد .

برخی از ویژگی های بازی اکشن Worms™ ۳ اندروید :

* در اخیتار داشتن انواع سلاح های مختلف الکترومغناطیس، بمب آتش زا و غیره

* سفارشی کردن تیم خود با تعداد زیادی از عناصر سفارشی مختلف

* امکان بازی به صورت آنلاین با هزاران کاربر و بازیکن از سراسر دنیا

* دارا بودن یک گیم پلی منحصر ب هفرد، گرافیک عالی و صداگذاری مهیج

بازی Worms™ ۳ هم اکنون در مارکت اندروید دارای امتیاز ۴.۸ از ۵.۰ می باشد که ما در فارسروید جدیدترین و آخرین نسخه ی عرضه شده ی آن را به صورت رایگان در اختیار شما قرار می دهیم.

تغییرات نسخه ی v2.00 :

* ویژگی های جدید کریسمس

* رفع مشکلات بازی و بهبود گرافیک

 

دانلود Worms™ 3 - بازی پرطرفدار جنگ کرم ها 3 اندروید!

 

THE DEAD: Beginning v1.16 + Mod – بازی ترسناک فوق العاده زیبای اندروید همراه دیتا

دو شنبه 10 آذر 1393برچسب:,


THE DEAD: Beginning v1.16 + Mod – بازی ترسناک فوق العاده زیبای اندروید همراه دیتا
خود را برای تجربه ترسناک ترین بازی اندرویدی آماده سازید!

آپدیت جدید ۱۳ نوامبر – November 13, 2014

THE DEAD: Beginning یک بازی جدید با گرافیک اچ دی از استودیوی بازیسازی Kedoo Entertainment در سبک بازی های اکشن و ترسناک برای اندروید است که چند ساعت پیش به صورت رایگان در مارکت اندروید عرضه گردید و مثل همیشه تصمیم گرفتیم پیش قدم شویم و در اسرع وقت ان را خدمت شما کاربران همیشگی معرفی نماییم. این بازی شما ر ا به مکان هایی واقعا ترسناک و متنوع برای از بین بردن زامبی ها دعوت می کند! شما باید با سلاح های مختلفی که در اختیار دارید طیف گسترده ای زامبی ها را از بین ببرید و برای زنده ماندن خود تلاش کنید! امواجی از دشمنان و زامبی های ترسناک به سمت شما حمله ور می شوند که شما باید با چاقو، تفنگ و دیگر سلاح های مختلف ان ها را نابود کنید و نگذارید که شما را از پای در آورند! اگر به بازی های اکشن زامبی و ترسناک علاقه مندید به هیچ وجه بازی پیش رو را از دست ندهید.

برخی از ویژگی های بازی اکشن THE DEAD: Beginning اندروید :

* دارا بودن سیستم کنترل لمسی ۳D شگفت انگیز جدید

* در اختیار قرار دادن انواع مختلفی از سلاح های متعدد

* انواع مختلفی از آیتم های مختلف برای کمک به شما مثل نارنجک

* انواع ماموریت ها و سطوح مختلف برای پیش بردن

* طیف عظیمی از رئیسان و زامبی های مختلف برای از بین بردن

* صداگذاری واقعا ترسناک به همراه گیم پلی اعتیادآور

* گرافیک فول اچ دی طراحی شده بر اساس جدیدترین تکنولوژی ها

بد نیست که داستان بازی THE DEAD: Beginning را نیز بدانید! مرد جوان بازی ما برای پیدا کردن یک پناگاه امن به یک کابین در کوه پناه می آورد که به صورت کاملا اتفاقی زامبی ها به سمت این پناگاه هجوم می آورند و هم اکنون باید از دختر و همسر خود در مقابل ان ها محافظت نماید و …! ما امروز در فارسروید اولین نسخه ی عرضه شده ی بازی را معرفی و به صورت رایگان و با لینک مستقیم در اختیار شما قرار می دهیم.

تغییرات نسخه ی v1.16:

* رفع ده ها مشکل مختلف بازی و بهبود گرافیک برای تجربه بهترین بازی ترسناک اندرویدی!

 

دانلود THE DEAD: Beginning - بازی ترسناک اندروید !

 

RUN RUN 3D – اجرا سه بعدی

دو شنبه 10 آذر 1393برچسب:,

 RUN RUN 3D – اجرا سه بعدی یک بازی جدید و بسیار زیبا با گرافیک اچ دی در سبک بازی های دوندگی از استودیوی بازیسازی Timuz مخصوص سیستم عامل اندروید است که به صورت کاملا رایگان در مارکت اندروید (Google Play) عرضه شده و شما را به محیط ها و مکان هایی بسیار هیجان انگیز و فانتزی برای دوندگی و جمع آوری امتیاز دعوت می نماید! این بازی که تقریبا شبیه بازی معروف ماموران مترو (Subway Surfer) است شما را در نقش انواع شخصیت های مختلف به مکان هایی متعدد برای دوندگی و پشت سر گذاشتن مراحل می کشاند که باید با لمس صفحه نمایش شخصیت بازی را به یکی از دو سمت چپ و راست هدایت کنید و یا با لمس بپرید و از موانع پیش رویتان به سلامت عبور کنید!

اگر از افرادی هستید که به بازی های سبک دوندگی علاقه مندید و دوست دارید یک بازی جدید دو را تجربه کنید بازی زیبایRUN RUN 3D را نیز امتحان کنید چرا که ارزش داتلود را دارد.

برخی از ویژگی های بازی سبک ران RUN RUN 3D اندروید :

* انواع قدرت های یو پی اس جدید برای باز کردن

* امکان ارتقاء شخصیت با انواع شخصیت های جدید

* انواع دستاوردهای مختلف برای جمع آوری کردن

* پشتیبانی از leader board برای به اشتراک گذاری امتیاز

* دارا بودن یک گرافیک HD (اچ دی) بسیار عالی

* بهینه شده برای گوشی ها و تبلت های اندرویدی

ما امروز در فارسروید به درخواست کاربران عزیز جدیدترین ورژن بازی RUN RUN 3D را که همین چند دقیقه پیش در گوگل پلی منتشر شده را به صورت رایگان و با لینک مستقیم در اختیار شما قرار می دهیم.

تغییرات نسخه ی v4.4:

* اضافه شدن کاراکترهای جدید

 

دانلود RUN RUN 3D - بازی هیجان انگیز و سرگرم کننده اندروید

 

یک بازی ماجراجویی بی نظیر

دو شنبه 10 آذر 1393برچسب:,

 Mirrors of Albion v2.1 New – یک بازی ماجراجویی بی نظیر با آپدیت منظم با اضافه شدن ویژگی های جدید

Mirrors of Albion به فارسی (آیینه های آلبیون) بازی جدید و شگفت انگیز با گرافیک اچ دی و خارق العاده در سبک بازی های ماجراجویانه و فکری برای سیستم عامل اندروید می باشد که از جدیدترین بازی های یافتن اشیاء پنهان و پی بردن به رمز و راز های متعدد به شمار می رود و با دارا بودن امتیاز ۴.۴ در پلی استوری از پرطرفدارترین ها نیز به شمار می رود. داستان بازی در انگلستان قدیم، ملکه ی ویکتوریا انجام می پذیرد و با ترکیب حال و هوای کارآگاه شرلوک هلمز و آلیس در سرزمین عجایب یکبازی گرافیکی با یک داستان قوی را پیش رو خواهید داشت. شما در این دوران که آکنده از فتنه ، جرم و جنایت است، زندگی خواهید کرد و با حل پازل هایی چالش انگیز و منحصر به فرد باید جلوی این جرم و جنایت را بگیرید و ساعت ها خود را سرگرم سازید.

بازی Mirrors of Albion از محبوب ترین بازی های آیفون نیز به شمار می رود که به صورت کاملا رایگان عرضه شده است. کیفیت صداگذاری حرفه ای، گرافیک خیره کننده ی بازی و داستانی شگفت انگیز همگی دست به دست هم داده اند تا تجربه ی بهترین بازی ماجراجویانه را در دیوایس شما به ارمغان بیاورند.

برخی از ویژگی های بازی بسیار زیبای Mirrors of Albion اندروید :

* بودن حالت هایی مختلف برای بازی کردن و به چالش کشیده شدن بازیکن

* ملاقات با شخصیت هایی منحصر به فرد و فراموش نشدنی در طول بازی

* حل پازل هایی مختلف برای ایستادن در برابر اربابان جنایت لندن

* دارا بودن گرافیک خیره کننده و جلوه های صوتی بی نظیر

بازی در محیط ها و مکان هایی کاملا سه بعدی و واقعی

* کنترلرهای ساده برای مدیریت کامل و حرفه ای بر روی قسمت های مختلف بازی

* رایگان بودن و نصب آسان و بدون دردسر و بدون نیاز به هیچ برنامه اضافی

اگر به بازی های ماجراجویانه-فکری علاقه مندید، فارسروید به شما آخرین نسخه ی بازی شگفت انگیز و کم نظیر Mirrors of Albion را پیشنهاد می دهد که می توانید با مراجعه به ادامه ی مطلب علاوه بر مشاهده ی تصاویری از محیط بازی، آن را به همراه فایل دیتا دریافت کنید …

 تغییرات نسخه ی v2.1:

* اضافه شدن مجموعه ویژگی جدید

* رفع مشکلات بازی و بهبود گرافیک

 

دانلود Mirrors of Albion - بازی آینه های آلبیون اندروید + دیتا

 

بازی اچ دی آنلاین شوالیه های آهنی Iron Knights v1.2.7 + فایل دیتا + تریلر

دو شنبه 10 آذر 1393برچسب:,

 بازی اچ دی آنلاین شوالیه های آهنی Iron Knights v1.2.7 + فایل دیتا + تریلر  (درخواستی کاربران)

بازی نسبت به حجم خود دارای گرافیکی واقعا خیره کننده است!
آپدیت جدید ۲۶ نوامبر – November 26, 2014

Iron Knights – شوالیه های آهنی یک بازی جدید و فوق العاده زیبا با گرافیک خیره کننده در سبک بازی های اکشن از استودیوی بازیسازی Actoz Soft مخصوص سیستم عامل اندروید است که به صورت رایگان عرضه شده و با بیش از ۵۰۰ هزار بازیکن از سراسر جهان از پرطرفدارترین بازی های اکشن اندرویدی به شمار می رود. داستان بازی را اینگونه از زبان گوگل پلی بیان می کنیم: “پس از قرن ها صلح با حاکم امپراطوری آرمروس و سقوط بالموستات دروازه ای به سمت دنیای مردگان باز و پادشاه تاریکی احضار می شود و ارتش خود را به همراه خودش می آورد!در زمین هرج و مرج ایجاد می شود و مکی بایستی باید پادشاه تاریکی را شکست بدهید و جهان را از شر تاریکی خلاص کنید و …”

بازی شوالیه های آهنی (Iron Knights) شما را در نقش شخصیت اصلی بازی قرار می دهد که با استفاده از سلاح های قدرتمند خود به نبرد و مبارزه با دشمنان بروید و ان ها را یکی پس از دیگری از بین ببرید و در نهایت دنیا را از تاریکی نجات دهید!

بازی Iron Knights دارای ویژگی هایی کم نظیر است که ان ها را در زیر به صورت فهرست وار لیست کرده ایم:

* بازی با چهار نفر و احضار دوستان قهرمان خود به این حماسه ی خطرناک

* جمع آوری انواع همراهان مختلف و تشکیل ارتشی قدرتمند و حماسی تا ۲۰۰ نفر

* از بین بردن دشمنان پیش رو برای باز کردن راه از طریق داستان های حماسی

* به چالش کشیدن مهارت های خود در مراحل بی نهایت با هزاران سطح !

* در اختیار قرار دادن بیش از ۱۰۰۰ آیتم مختلف برای ارتقای تجهیزات خود

* امکان مبارزه با دیگران بازیکنان در سراسر جهان در حالت PVP

* مبارزه با دوستان خود به شکار کردن کارفرمایان و رئیس ها

* شامل بی شاز صد نوع رئیس ها، هیولاها و دشمنان متعدد برای شکست دادن

* امکان ترکیب مهارت های شخصیت ها برای وارد کردن حداکثر خسارت به دشمن!

* دارا بودن گرافیک خیره کننده اچ دی به همراه صداگذاری مهیج و عالی

بازی Iron Knights هم اکنون در مارکت اندروید دارای امتیاز ۴.۴ از ۵.۰ است که ما امروز در فارسروید جدیدترین نسخه ی ان را به همراه فایل دیتا در اختیار شما قرار می دهیم و امیدواریم مورد پسندتان واقع گردد.

توجه داشته باشید که : بازی Iron Knights به صورت انلاین است و برای اجرا همیشه اتصال اینترنت مورد نیاز می باشد.

تغییرات نسخه ی v1.2.7:

* اضافه شدن : Guild system

* اضافه شدن : ۵ زبان جدید

* اضافه شدن ویزگی های جدید

* رفع مشکلات بازی و بهینه سازی های متعدد

 

دانلود Iron Knights - بازی شوالیه های آهنی اندروید!

 

Mini Warriors – بازی رزمندگان کوچک اندروید+دیتا

دو شنبه 10 آذر 1393برچسب:,

 Mini Warriors – رزمندگان کوچک یک بازی بسیار زیبا و هیجان انگیز در سبک بازی های استراتژی از استودیوی معروف Triniti Interactive مخصوص سیستم عامل اندروید است که شما را به مبارزه ها و نبردهایی بسیار نفس گیر در مقابل میلیون ها بازیکن از سراسر جهان دعوت می نماید. در بازی Mini Warriors که دارای سبک شوتر استراتژیکیست شما می بایستی که ارتش خود را با صدها سرباز مبارز، پیاده نظام، شوالیه های قدرتمند و غیره بسازید و آن ها را آماده ی انجام ماموریت هایی بسیار هیجان انگیز نمایید!! در بازی هدف نابودی دشمنان سلطه گراست و در ان نیز قادر خواهید بود که افراد و نیروهای جدید را خریداری و برای قدرتمند تر شدن خود را تجهیز کرده و آماده جنگ های بزرگ تر شوید!

اگر به بازی های استراتژی اندرویدی علاقه مندید و دوست دارید یکی از بهترین، سرگرم کننده ترین و مهیج ترین بازی های استراتژی را تجربه کنید ما به شما بازی Mini Warriors را پیشنهاد می دهیم.

برخی از ویژگی های بازی استراتژی Mini Warriors اندروید :

* شامل بیش از ۵۰ قهرمان مختلف برای فرمان دادن

* بودن بیش از ۱۰ مهارت های منحصر به فرد برای هر قهرمان

* شامل بیش از ۲۰۰ مراحل چالش برانگیز برای پیش بردن

بازی به صورت آنلاین با هزاران بازیکن دیگر از سراسر جهان

* دارا بودن گرافیک اچ دی به همراه صداگذاری مهیج و عالی

بازی Mini Warriors که رایگان عرضه شده با بیش از ۱ میلیون بازیکن از سراسر جهان از برترین بازی های اندرویدی به شمار می رود و دارای امتیاز ۴.۳ از ۵.۰ است که ما امروز در فارسروید جدیدترین نسخه ی ان را به صورت رایگان به همراه فایل دیتا در اختیار شما قرار می دهیم.

توجه داشته باشید که : بازی Mini Warriors به صورت آنلاین است و برای اجرا اینترنت صد در صد مورد نیاز است! :)

تغییرات نسخه ی v1.6.8 : (جدید)

* اضافه شدن ویژگی های جدید

* رفع مشکلات بازی و بهبود گرافیک

 

دانلود Mini Warriors - بازی استراتژی رزمندگان کوچک اندروید!

 

Elements: Epic Heroes v1.1.5-بازی گرافیکی قهرمانان حماسه+دیتا

دو شنبه 10 آذر 1393برچسب:,

 بازی نقش آفرینی آنلاین و پرطرفدار Elements: Epic Heroes v1.1.5 اندروید همراه دیتا + تریلر

آپدیت جدید ۳۰ نوامبر – November 30, 2014

Elements: Epic Heroes – محیط طبیعی: قهرمانان حماسه یک بازی جدید با گرافیک خیره کننده اچ دی در سبک بازیهای آر پی جی و ایفای نقش از استودیوی بازیسازی معروف GAMEVIL مخصوص دستگاه های با سیستم عامل اندروید می باشد که چند ساعت قبل در گوگل پلی به صورت رایگان منتشر گردید. نیروهای تاریکی کنترل قلمروی شما را به دست گرفته اند و شما باید قهرمانان حماسی را جمع آوری کرده و با گروهی از آن ها Dark Lord را شکست دهید و جهان و قلمروی خودتان را از چنگ آن ها بیرون بکشید و یکی از بهترین بازی های نقش آفرینی را تجربه کنید!

گرافیک اچ دی خیره کننده، صداگذاری بسیار مهیج، محیط های کاملا طبیعی و واقعی، کنترلرهای ساده و عالی به همراه گیم پلی منحصر به فرد همگی دست به دست هم داده اند و بازی زیبای Elements: Epic Heroes را ساخته اند.

برخی از ویژگی های بازی حماسی Elements: Epic Heroes اندروید :

* کنترلرهای عالی برای حمله به سمت دشمن با لمس صفحه نمایش

* تشکیل یک تیم چهار نفره برای شکست دادن دشمنان مختلف

* به دست آوردن بالاترین امتیاز ممکن برای دریافت پاداش های شگفت انگیز

* امکان صحبت کردن (چت) با دوستان از طریق سرویس Skyrock به صورت واقعی

* جمع آوری جواهرات موجود در بازی برای ارتقاء قهرمانان و افزایش قدرت آن ها

* پشتیبانی از گوشی ها و تبلت های اندرویدی با صفحه نمایش بزرگ و کوچک

بازی Elements: Epic Heroes با ده ها هزار دریافت از گوگل پلی دارای امتیاز ۴.۰ از ۵.۰ می باشد که ما امروز در فارسرویدآن را به همراه فایل دیتا در اختیار شما قرار می دهیم.

 توجه داشته باشید که : بازی Elements: Epic Heroes برای اجرا به اتصال اینترنت نیاز دارد و این اتصال می تواند اینترنت سیمکارت های اهمراه اول، رایتل و ایرانسل و حتی وای فای باشد.

تغییرات نسخه ی v1.1.5:

* رفع مشکلات متعدد و بهبود گرافیک

 

دانلود Elements: Epic Heroes - بازی گرافیکی قهرمانان حماسه اندروید

 

Race Team Manager v1.0.6 + Mod – بازی مدیریت گروه اتومبیلرانی اندروید+دیتا

دو شنبه 10 آذر 1393برچسب:,

 Race Team Manager v1.0.6 + Mod – یک بازی مدیریت گروه اتومبیلرانی فوق العاده برای اندروید همراه دیتا – افلاین

نسخه ی معمولی + مود شده به صورت جداگانه

پس از معرفی بازی های مختلفی در زمینه ی مدیریت باشگاه فوتبال، مدیریت رستوران، مدیریت سوپر مارکت، مدیریت مزرعه، مدیریت شبکه هواپیمایی و غیره این بار نوبت به معرفی یک بازی عالی در زمینه ی مدیریت گروه ماشین سواری از استودیوی بازیسازی Big Bit Ltd با نام Race Team Manager را داریم که به صورت کاملا رایگان در گوگل پلی عرضه شده است. در این بازی در اصل شما سرپرست و مدیر تیم اتومبیلرانی خواهید شد! بله…  از ب بسم الله کار با تیم خود را آغاز خواهید نمود و با زکاوت و ایده های خود تیم را تشکیل دهید و آن را پیروز پیست نمایید. بازی فوق یک بازی مدیریت اتومبیلرانی فوق العاده و تمام عیار است به گونه ای که کارخانه اتومبیل سازی در اختیار شماست تا اتومبیل خود را طراحی و اسپرت کنید و سپس انواع تست ها را از اتومبیل به عمل  آورید و در نهایت زمانی که اتومبیل آماده شد با تیم های دیگر رایزنی کرده و مسابقه برگزار کنید و اتومبیل را در مسابقات به رخ دیگران بکشید! به طور کلی در این بازی گرافیک اچ دی، طراحی منحصر به فرد و واقعی و صداگذاری مهیج دست به دست هم داده اند تا بهترین بازی رسینگ اندرویدی را تجربه کنید.

برخی از ویژگی های بازی اتومبیلرانی Race Team Manager اندروید :

* مدیریت کلی برروی تصادفات، سبقت و دیگر موارد توسط شما

* امکان تشکیل قراردادهای حمایتی با شرکت های مختلف

* شرکت در مسابقات اتومبیلرانی و پیروز میدان شدن برای کسب افتخار

* امکان اسپورت کردن ماشین های اختصاصی خود در مکان مخصوص

* امکان ارتقا و تقویت بخش های مختلف ماشین ها برای افزایش بازده

* طراحی به صورت اچ دی به همراه گرافیک، صداگذاری و کنترلرهای عالی

بازی Race Team Manager هم اکنون در مارکت اندروید دارای امتیاز ۴.۲ از ۵.۰ است که ما در فارسروید آن را به همراه نسخه ی مود شده و معمولی به صورت رایگان در اختیار شما قرار می دهیم و امیدواریم مورد پسندتان واقع گردد.

توجه داشته باشید که : در نسخه ی مود شده می توانید بدون هیچ قید و شرطی از سکه و طلا به رایگان استفاده کنید.

تغییرات نسخه ی v1.0.6 :

* اتومبیل های جدید – Camaro Z28 و Corvette C7R

* حوادث بیشتر – رویدادهای جدید برای BMW, Mercedes, Ford, Lotus and McLaren

* تنوع بیشتر – اضافه شدن دو حالت جدید مسابقه

* گیم پلی جدید، اتومبیل بیشتر و رویدادهای جدید به زودی!

 

دانلود Race Team Manager - بازی مدیریت تیم اتومبیلرانی اندروید + دیتا

 

Happy Farm: Candy Day –بازی مزرعه شادی اندروید

جمعه 7 آذر 1393برچسب:,

Happy Farm: Candy Day – مزرعه شادی: روز آب نبات یک بازی آنلاین فوق العاده زیبا و هیجان انگیز با گرافیک اچ دی در سبک بازی های استراتژیک محصولی از استودیوی بازیسازی Empire Games مخصوص سیستم عامل اندروید می باشد که شما را به مکان هایی بسیار سرگرم کننده برای جمع آوری حیوانات دوست داشتنی، کشت محصولات و ساخت یک مزرعه برای رقابت با دوستان و دیگر کاربران جهانی دعوت می نماید! در این بازی انواع و اقسام تجهیزات و حیوانات مختلف برای ایجاد زیباترین و پرمحصول ترین مزرعه در دسترس شما قرار می گیرد که در ان شما می توانید با دیگر کاربران جهانی به رقابت پرداخته و یا با ادد کردن دوستان از طریق آی دی کد به رد و بدل کردن کادو و تجهیزات بپردازید!

اگر دوست دارید تجربه ای فوق العاده از بازی های کشاوری را در اسمارت فون و یا تبلت اندرویدی خود به ارمغان بیاورید بازیHappy Farm: Candy Day را به شما پیشنهاد می دهیم که با ان می توانید مزرعه ی رویایی خودتان را بسازید و ساعت ها خود را سرگرم سازید.

برخی از ویژگی های بازی استراتژیک Happy Farm: Candy Day اندروید:

* شامل بودن طیف گسترده ای از حیوانات برای پرورش توسط بازیکن

* امکان کشت انواع محصولات کشاورزی برای تغذیه حیوانات دوست داشتنی بازی

* امکان ساخت و ایجاد حیوانی جدید با کمک دوستان و خانواده خود!

* امکان ارسال تجهیزات و یا کادوهای دلخواه برای دوستان توسط بازیکن

* پشتیبانی از شبکه ی اجتماعی محبوب فیسبوک برای پیدا کردن سریع دوستان!

* پشتیبانی از بیش از ۲۰ زبان زنده دینا از جمله از جمله انگلیسی، آلمانی، روسی، چینی و غیره

بازی Happy Farm: Candy Day با بیش از ۵۰ میلیون دانلود از گوگل پلی دارای امتیاز ۴.۲ از ۵.۰ می باشد و از برترین و پرطرفدارترین بازی های اندرویدی به شمار می رود که ما امروز در فارسروید آن را به صورت رایگان و با لینک مستقیم در اختیار شما قرار می دهیم.

توجه داشته باشید که: بازی سرگرم کننده ی Happy Farm: Candy Day بدون ردخور به اتصال اینترنت نیاز دارد و با اینترنت سیم کارت های همراه اول و ایرانسل نیز می توانید بازی را آغاز کنید!

 تغییرات نسخه ی v2.7.0:

* اضاقه شدن سطح ها و ویژگی های جدید

* رفع مشکلات بازی و بهبود عملکرد

 

دانلود Happy Farm: Candy Day - بازی مزرعه شادی اندروید !

 

The Lost Chapter 1.0.1567 – بازی ماجراجویی فصل گمشده+دیتا

جمعه 7 آذر 1393برچسب:,

 The Lost Chapter 1.0.1567 – بازی ماجراجویی در مورد قتل یک برنامه نویس بازی های ویدئویی اندروید همراه دیتا – آفلاین

The Lost Chapter – فـصـل گـمـشـده یک بازی جدید در سبک بازی های ماجراجویی از استودیوی بازیسازی Squadventure, LLC برای دستگاه های اندرویدیست که نسخه ی اول آن چند ساعت پیش با قیمت ۱.۹۹ دلار در گوگل پلی عرضه شده است و تصمیم گرفتیم ان را خدمت شما دوستدار بازی های فکری و ماجراجویی معرفی نماییم. در این بازی شما در نقش یک کارآگاه باید ماجراجویی جدید را برای پیدا کردن دلیل یک قتل آغاز نمایید! یک برنامه نویس بازی های ویدئویی به قتل رسیده است و سرنخ هایی عجیب و غریب در صحنه جرم باقی مانده بود که …! در این بازی انواع مینی گیم های مختلف به همراه سرنخ های چالش برانگیز دست به دست هم داده اند تا یک بازی ادونتور عالی را تجربه کنید و به طور کلی اگر به بازی های ماجراجویی علاقه مندید و دوست دارید یکی از بهترین های این سبک را تجربه کنید این بازی را از دست ندهید.

برخی از ویژگی های بازی ماجراجویی The Lost Chapter اندروید :

* شامل انواع شخصیت های واقعی

* شامل انواع صحنه های به یاد ماندنی

* انجام بازی های ویدئویی برای دست یابی به سرنخ

* شامل انواع پازل های چالش برانگیز

* دارا بودن گرافیک اچ دی به همراه صداگذاری عالی

بازی The Lost Chapter هم اکنون در گوگل پلی دارای امتیاز ۴.۸ از ۵.۰ است که ما در فارسروید آن را به همراه فایل دیتا در اختیار شما قرار می دهیم که بدون نیاز به اینترنت و کاملا آفلاین اجرا میشود. برای مشاهده تصاویری از بازی و دانلود با ما همراه باشید …

تغییرات نسخه ی v1.0.1567 :

* رفع باگ ها و بهبود گرافیــــک

 

دانلود The Lost Chapter - بازی ماجراجویی فصل گمشده اندروید + دیتا

 

Fieldrunners 2 v1.3 – بازی دفاعی اندروید+دیتا

جمعه 7 آذر 1393برچسب:,

 Fieldrunners 2 v1.3 – بازی استراتژیک و دفاعی “فیلد رانر ۲″ اندروید همراه دیتا – اجرای آفلاین            

بالاخره پس از مدت ها نسخه ی دوم بازی کلاسیک محبوب و بی نظیر Fieldrunners در مارکت اندروید منتشر شد که یکی از بهترین بازی های سبک دفاعی (Tower Defense) می باشد . در این بازی شما باید از جهان دفاع کنید و نگذارید که مهاجمان به راحتی بر دنیا چیره شوند و مدیریت آن را در دست بگیرند ! با انواع سلاح های قدرتمند در جلوی ان ها بایستید و یکی پس از دیگری آن ها را سرنگون کنید ! Field Runners برگشته است تا به کمک سپاه و سلاح های جدید این کره خاکی را به تصرف خود در آورد پس جلوی او را بگیرید! بازی Fieldrunners از بهترین بازی های سبک استراتژیکی برای اندروید است که جایزه های مختلفی را به عنوان بهترین بازی دریافت کرده است و تجربه ی بهترین بازی ماجراجویی-استراتژی را در اسمارت فون و یا تبلت شما به ارمغان می آورد. در نسخه ی دوم بازی شما این امکان را دارید که از نیروهای هوایی نیز برای جلوگیری از مهاجمان استفاده کنید.

برخی از ویژگی های بازی استراتژی Fieldrunners اندروید:

* در اختیار شما قرار دادن ۲۰ سلاح منحصر به فرد

* گرافیک ۲D و گیم پلی اعتیاد آور بازی

* دارا بودن بیش از ۲۰ مرحله ی چالش برانگیز

* جمع آوری دشمنان برای تبدیل شدن به قهرمان نهایی بازی

* افزودن پل ها و تونل ها به بازی

* حملات هوایی ، معادن فلز همراه با آیتم های قدرتمند

* امکان انتخاب سلاح های مناسب برای هر نبرد

شما می توانید با مراجعه به ادامه ی مطلب این پست از فارسروید جدیدترین و آخرین نسخه ی بازی Fieldrunners 2 را با لینک مستقیم به همراه فایل دیتای آن دریافت و همچنین تصاویری از محیط بازی را مشاهده کنید …

 تغییرات نسخه ی ۱.۳ :

* اضافه شدن پشتیبانی از اندروید ۵.۰

* اضافه شدن ویزگی های جدید و عالی

* رفع مشکلات و بروزرسانی قسمت های مختلف

 

دانلود بازی دفاعی Fieldrunners 2 به همراه فایل دیتا برای اندروید

 

Paradise Island v2.9.4 – بازی جزیره بهشتی انروید+دیتا

جمعه 7 آذر 1393برچسب:,

 Paradise Island v2.9.4 – جدیدترین ورژن بازی جزیره بهشتی اندروید همراه دیتا – آخرین نسخه ی موجود در گوگل پلی      

آپدیت جدید ۲۵ نوامبر – November 25, 2014

Paradise Island از محبوب ترین و اعتیادآورترین بازی های استراتژیک اندروید می باشد که برای دوستداران دریا و ساحل طراحی شده است و در آن شما باید به ساخت جزیره پرداخته و کسب و کار برای خود راه بیندازید و به ثروتمند شدن خود کمک کنید و در نهایت توریست ها را به جزیره ی خود جذب کنید! شما می توانید با ایجاد مکان های مختلفی نظیر مراکز تفریحی، هتل ها، رستوران ها و دیسکو امپراطوری خود را گسترش داده و جزیره ی خود را به بهترین امپراطوری موجود تبدیل کنید! مهم ترین ویژگی که باعث فراگیر شدن این بازی گردیده است امکان مشارکت با دیگر کاربران جهانی و رقابت می باشد که باعث شده تا به این لحظه بیش از ۵۰ میلیون بازیکن ان را از گوگل پلی دریافت نمایند.

گیم پلی منحصر به فرد، صداگذاری مهیج و ویزگی های کم نظیر همگی در بازی Paradise Island دست به دست هم داده اند تا بهترین بازی استراتژی آنلاین را تجربه نمایید.

برخی از ویژگی های بازی استراتژی Paradise Island اندروید:

* دارا بودن گرافیک عالی نسبت به حجم کم خود

* گیم پلی اعتیاد آور و جالب

* دارا بودن بیش از ۱۳۰ جایزه و دستاوردها

* در دسترس بودن امکانات ، تجهیزات ، دکوراسیون و گیاهان

* به اشتراک گذاری امتیاز و تجهیزات با دوستان خود

* زندگی کردن در جزیره ی خود هنگامی که بازی بسته شده باشد

بازی Paradise Island هم اکنون در مارکت اندروید دارای امتیاز ۴.۶ از ۵.۰ است که شما می توانید برای مشاهده ی تصاویری از آن و دانلود جدیدترین نسخه از فارسروید به ادامه ی مطلب مراجعه کنید!

توجه داشته باشید که :

۱ – بازی Paradise Island آنلاین و آفلاین است ولی برای رقابت با دیگر کاربران جهانی اتصال اینترنت مورد نیاز می باشد و با اینترنت سیمکارت ها نیز کار می کند.

۲ – برای دانلود جدیدترین نسخه ی بازی جزیره بهشتی این صفحه از فارسروید را مد نظر داشته باشید چرا که ما در سریع ترین زمان ممکن نسخه ی جدید را قرار می دهیم.

 تغییرات نسخه ی v2.9.4:

* جشن شکرگزاری با بوقلمون های فان و جوایز بزرگ

* رفع مشکلات و بهبود گرافیک بازی

 

 

دانلود Paradise Island - بازی محبوب جزیره بهشتی اندروید + دیتا

 

Fairy Kingdom HD –بازی پادشاهی اندروید+دیتا

جمعه 7 آذر 1393برچسب:,

Fairy Kingdom HD –بازی پادشاهی اندروید+دیتا

 

 Fairy Kingdom HD – پادشاهی پری اچ دی یک بازی بسیار زیبا با گرافیک اچ دی و رنگارنگ در سبک بازی های استراتژی و مدیریت سرزمین از استودیوی بازیسازی Game Garden مخصوص سیستم عامل اندروید است که شما را به ساخت قلمروی شخصی خودتان دعوت می کند تا با ایجاد یک سرزمین منحصر به فرد رمز و راز از زمان طولانی فراموش شده را کشف کنید و نیروهای شیطانی را با قدرت عشق و دوستی خود شکست دهید! داستان بازی از این قرار است که در زمان های دور شاهزاده ی جوان که دارای پادشاهی بسیار زیبا بود در یک روز خوب و لذت بخش برای شکار به جنگل می رود و با شاهزاده خانمی روبرو می شود که در چنگال جادوگر اسیر گردیده و او را نجات می دهد. آن دو با یکدیگر در مورد ازدواج صحبت می کردند که ناگهان ... سر و کله ی جادوگر بد پیدا شد تا انتقام خود را از شاهزاده و نامزد دوست داشتنی اش بگیرد! او با استفاده از سحر و جادو آن دو را به مجسمه هایی سنگی تبدیل کرد و به همین دلیل در نبود پادشاه سرزمین بسیار ضعیف شد … هم اکنون قلعه از هم پاشیده و شهروندان در جست و جوی یک محل مناسب برای زندگی کردن هستند و شما باید یک پادشاهی قدرتمند و زیبا را بسازید.

بله در بازی Fairy Kingdom HD شما می بایستی که با ماجراجویی ها و ساخت قلمرو تمام تلاش خودتان را به کار بگیرید تا شاهزاده و نامزد او را از این مخمصه نجات دهید و …‍! نقشه ها و جهان کلی بازی بسیار گسترده است و چندین روز و حتی چندین ماه طول می کشد تا تمامی آن را بشناسید و بخشی از این سرزمین ها را به تصرف خود در آورید که این بسیار هیجان انگیز و لذت بخش است!

برخی از ویژگی های بازی استراتژی Fairy Kingdom HD اندروید :

* شامل بیش از ۲۵۰ مأموریت های مختلف برای پیش بردن

* شامل ده ها مورد از ساختمان های مختلف برای ساخت

* ملاقات و رویایی با ۷ شخصیت منحصر به فرد در طول بازی

* شامل یک نقشه عظیم با مکان های جالب برای کشف

* شامل صدها مورد از پاداش ها و دستاوردهای متعدد

* به روز رسانی به طور منظم و ویژه با اضافه شدن ویژگی های جدید

بازی Fairy Kingdom HD هم اکنون با میلیون ها دریافت از گوگل پلی دارای امتیاز ۴.۴ از ۵.۰ است که ما امروز در فارسرویدجدیدترین و اخرین نسخه ی ان را که چند ساعت پیش منتشر شده است را به صورت رایگان و با لینک مستقیمدر اختیار شما قرار میدهیم.

توجه داشته باشید که: بازی Fairy Kingdom HD آنلاین و اینترنتی نبوده و برای بار اول اتصال اینترنت برقرار باشد ؛ برای دفعه های بعدی هیچ موقع اینترنت برای اجرا نیاز نیست.

تغییرات نسخه ی v1.4.4:

* اضافه شدن ویژگی های جدید

* رفع اشکالات جزئی و بهبود گرافیک

 

دانلود Fairy Kingdom HD - بازی پادشاهی اچ دی اندروید!

 

آخرین مطالب ارسالی

  • Next Lock Screen 1.5-قفل بسیار زیبای گوشی
  • WWE Immortals-بازی کشتی کج جاودانه
  • Trial xtreme 4-بازی موتور سواری بسیار زیبا و جذاب
  • DU Battery Saver PRO & Widgets-مدیریت باتری
  • آموزش افزایش لایک و فالور اینستاگرام و فیسبوک
  • DynamicNotifications Premium- دانلود برنامه مشاهده اطلاعیه های گوشی بدون باز کردن قفل
  • Hellish Neighbours : New Year-دانلود بازی بسیار زیبای همسایه جهنمی
  • web pc suite- دانلود برنامه استفاده از فایل های گوشی با کامپیوتر بدون usb
  • The Cleaner 1.4.10.1 - دانلود برنامه پاک کردن فایل های زباله
  • Lightning Launcher eXtreme 10.6.4-دانلود لانچر بسیار زیبا
  • TouchPal X Keyboard- دانلود کیبور بسیار قدرتمند
  • برنامه iGest – Gesture Launcher 2.5.0.9 - دانلود برنامه لمسی اندروید
  • دانلود Clash of Clans نسخه 6.407 اندروید
  • ooVoo Video Call, Text & Voice 2.2.6 - مسنجر محبوب ooVoo برای اندروید
  • Boom Beach 19.60- بازی استراتژیک ساحل بوم + دیتا
  • MMX racing- بازی ماشین سواری بسیار زیبا اندروید+دیتا
  • Pou -----پو
  • Tiamat X 1.0.3---بازی اندروید
  • Epic Skater(اپیک اسکیتر)
  • Lets Create Pottery ----دانلود بازی سفالگری
  • کل صفحات: 6
    صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 6 صفحه بعد