[RB:Rozblog_Dynamic_Code] [RB:Rozblog_Js] فاو آیکون

دانلود Clash of Clans نسخه 6.407 اندروید

پنج شنبه 20 آذر 1393برچسب:,

Clash of Clans بازی جدید و فوق العاده زیبای آنلاین در سبک بازی های استراتژیک برای سیستم عامل اندروید می باشد که با دارا بودن امتیاز ۴.۸ از ۵ در پلی استوری از پرطرفدارترین بازی های اندروید به شمار می رود که به صورت رایگان عرضه شده است. در این بازی شما باید با ابزارهای در دسترس یک دهکده ی منحصر به فرد را بسازید، آن را رونق ببخشید و در جنگ های مختلف بر دهکده های دیگر مغلوب شوید و در جنگ های مختلف بین قبایل با پیروزی بیرون آیید. شما این امکان را در اختیار دارید که دهکده و امپراطوری خود را با سلیقه ی خودتان بنا کنید. البته بنای دهکده به این آسانی ها هم نیست چرا که در هنگام کمبود ابزارها، دشمنان مختلف به شما حمله ور می شوند که باید با استراژیتان آن ها را سرکوب کنید.

در بازی فوق، اگر از پایه ساختمان های خود را اصولی بچینید و دیوار ها را درست تعبیه کنید، بدون شک دشمن رو ناکام خواهید گذاشت و البته در حمله هم همین طور است، برنده یا بازنده بودن شما در یک نبرد تماما به فکر استراتژیک در حمله شما بستگی دارد. بازی به صورت کاملا آنلاین صورت می پذیرد و اگر شما را به خودش وابسته نکند و به گونه ای معتاد ان نشوید، شانس اورده اید! شما در بازی با انواع دهکده ها روبرو هستید و با دیگر کاربران جهان به رقابت می پردازید و تجربه ی اعیتادآورترین و مهیج ترین بازی استراتژیک را در اندرویدفون خود به ارمغان خواهید آورد.

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید...

 

 

Boom Beach 19.60- بازی استراتژیک ساحل بوم + دیتا

پنج شنبه 20 آذر 1393برچسب:,

 Boom Beach بازی جذابی در سبک استراتژیکی برای اندروید می باشد که با گرافیکی خیره کننده منتشر شده است.سازنده این بازی سازنده بازی Clash of Clans نیز می باشد.

در این بازی بسیار زیبا شما تعدادی سرباز و قایق در اختیار دارید و می بایستی که با استفاده از مهمات و نیروهای خود جزیره های دشمنان را تسخیر کرده و برده ها را آزاد نمایید و منابع دشمن را به غارت ببرید.شما می توانید به مرور زمان لشکر خود را بزرگ و بزرگتر کنید و همچنین سلاح های اعضا را ارتقاء دهید.

پیشنهاد می کنیم این بازی جذاب را از دست ندهید…

ویژگی های بازی Boom Beach :

– گرافیک عالی بازی در کنار صداگذاری فوق العاده

– وجود مکان های گسترده و پر از دشمن

– امکان بازی آنلاین با سایر بازیکنان

– وجود ساختمان ها و منابع فراوان در بازی

تغیرات نسخه19.60:

– رفع اشکالات بازی+اضافه شدن ویژگی های جدید

محل قرارگیری دیتا بازی:Android/Obb

توجه داشته باشید در صورت انتشار نسخه جدید،نسخه قبلی از کار می افتد،نیک موبایل به محض انتشار نسخه جدید همیشه آن را قرار خواهد دارد.

آپدیت جدید بازی : 18 آذرماه 1393

 

 

 

Boom Beach v18.173- بازی استراتژیک ساحل بوم!

یک شنبه 16 آذر 1393برچسب:,

 

بازی فوق العاده زیبای Boom Beach v18.173 اندروید + فایل دیتا + تریلر – پیشنهاد بسیار ویژه به تمامی دوستداران بازی Clash Of Clanes – کاملا تست شده

Boom Beach – ساحل بوم یک بازی جدید و فوق العاده زیبا با گرافیک خیره کننده اچ دی در سبک بازی های استراتژیکی از استودیوی بازبسازی معروف Supercell خالق بازی معروف و پرطرفدار کلش آف کلینز (Clash of Clans) است که بالاخره پس از مدت ها انتشار نسخه ی اندرویدی آن به صورت کاملا رایگان در گوگل پلی در دسترس عموم کاربران اندرویدی سراسر جهان قرار داده شد! در این بازی بسیار زیبا شما تعدادی سرباز و قایق در اختیار دارید و می بایستی که با استفاده از مهمات و نیروهای خود جزیره های دشمنان را تسخیر کرده و برده ها را آزاد نمایید و منابع دشمن را به غارت ببرید! شما می توانید به مرور زمان لشکر خود را بزرگ و بزرگتر کنید و همچنین سلاح های اعضا را ارتقاء دهید و تجربه ی بهترین بازی استراتژیکی را در اندرویدفون خود به ارمغان بیاورید.

گرافیک این بازی دقیقا همانند بازی معروف و نام آشنای Clash of Clans است و هم چنان شاهد سرباز های کارتونی دوست داشتنی هستیم که این بازی فوق العاده زیبا را به همه کاربران اندرویدی پیشنهاد می دهیم!

برخی از ویژگی های بازی استراتژیک Boom Beach اندروید :

بازی در دنیایی بزرگ پر از دشمنان و گنجینه های مختلف

* نبرد با هزاران بازیکن در سراسر دنیا و تصرف منابع آن ها

* ساختمان ها، منابع و سرباز های متنوع و فراوان برای استفاده در نبرد

* دارا بودن گرافیک اچ دی خیره کننده به همراه صداگذاری عالی

بازی Boom Beach هم اکنون در مارکت اندروید دارای امتیاز ۴.۸ از ۵.۰ است که ما امروز در فارسروید ان را به همراه فایل دیتا در اختیار شما قرار می دهیم و امیدواریم از آن لذت ببرید

تغییرات نسخه ی v18.173:

* اضافه شدن ویژگی های جدید

* رفع مشکلات متعدد و بهبود گرافیک بازی

 

دانلود Boom Beach - بازی استراتژیک ساحل بوم اندروید!

 

SimCity BuildIt V1.2.17.19389 – بازی شهرسازی برای اندروید + دیتا

پنج شنبه 13 آذر 1393برچسب:,

SimCity BuildIt V1.2.17.19389 – بازی شهرسازی برای اندروید + دیتا

 SimCity BuildIt V1.2.17.19389 – واقع بینانه ترین بازی شهرسازی اندروید محصولی جدید از کمپانی EA GAMES یا همان ELECTRONIC ARTS     

یک بازی شهرسازی آنلاین برای رقابت با بازیکنان جهانی – طراحی شده به صورت سه بعدی و ۳۶۰ درجه!

SimCity BuildIt یک بازی بسیار زیبا با گرافیک اچ دی و طراحی شده به صورت سه بعدی (۳D) از استودیوی بازیسازی معروف EA GAMES برای اندروید است که نسخه اول ان ساعت ها قبل به صورت کاملا رایگان در پلی استور عرضه گردید. در این بازی شما در نقش یک بازیکن باید به ساخت شهر و مدیریت بخش های مختلف ان بپردازید و یکی از بهترین بازی های مدیریت شهر را تجربه نمایید. شما باید تمام تلاش خود را به کار بگیرید و شهروندان را به هر آنچه که نیاز دارند برسانید! بله شما می توانید انواع ساختمان ها را بسازید و به مدیریت بخش های مختلف شهر بپردازید و با کسب سرمایه هیجان را دو چندان کنید. اگر به بازی های کمپانی ای آ علاقه مندید به هیچ وجه بازی پیش رو را نیز از دست ندهید.

برخی از ویژگی های بازی شهرسازی SimCity BuildIt اندروید :

* حل مشکلات شهر همچون ترافیک، آتش سوزی و آلودگی

* افزودن انواع خدمات شهری به شهرستان همچون  آب و برق به راضی

* ساخت انواع ساختمان ها، مغازه ها و قمار خانه ها برای شهر خود

کاوش شهرستان ۳D خود از تمام زوایای ۳۶۰ درجه با کنترل کامل

* طراحی واقعی با شب و روز به همراه صداگذاری بسیار مهیج

بازی SimCity BuildIt هم اکنون در مارکت اندروید دارای امتیاز ۳.۸ از ۵.۰ است که ما در فارسروید اولین نسخه ی ان را به عنوان اولین وبسایت ایرانی معرفی و به صورت رایگان به همراه فایل دیتا در اختیار شما قرار می دهیم.

توجه داشته باشید که : بازی SimCity BuildIt آنلاین است و برای اجرا به اینترنت نیاز دارد.

تغییرات نسخه ی v1.2.17.19389 :

* رفع مشکلات بازی و بهبودهای مختلف

 

دانلود SimCity BuildIt - بازی شهرسازی EA GAMES اندروید + دیتا !

 

Plants vs. Zombies™ ۲ v3.1.1 Mod – بازی زامبی ها و گیاهان 2 برای اندروید

پنج شنبه 13 آذر 1393برچسب:,

Plants vs. Zombies™ ۲ v3.1.1 Mod – بازی زامبی ها و گیاهان 2 برای اندروید

 Plants vs. Zombies™ ۲ v3.1.1 Mod – نسخه ی دوم بازی پرطرفدار زامبی ها و گیاهان اندروید همراه دیتا – کپی برداری آزاد

نسخه ی مود شده + معمولی بزودی …
آپدیت جدید ۴ دسامبر – December 4, 2014

Plants vs. Zombies 2 HD نسخه ی دوم بازی خارق العاده و محبوب زامبی ها و گیاهان برای سیستم عامل اندروید می باشد که که در آن زامبی ها به زرادخانه ی شما حمله ور شده اند و می بایستی از خانه ی خود در مقابل ان ها توسط گیاهان مختلف دفاع کنید. با انواع ابزارهای مختلف همچون بمب های گیلاس و دیوار باید جلوی زامبی ها ایستاده و از رسیدن به خانه ی خود جلوگیری کنید. اگر از طرفداران بازی های برج دفاعی باشید و نسخه ی اول این بازی را تجربه کرده اید، قطعا نسخه ی دومبازی فوق نیز برایتان جالب توجه و هیجان انگیز خواهد بود و باید از قدرت تفکر خود تا می توانید استفاده ی کامل را ببرید و با مهارت های خاص زامبی ها را یکی پس از دیگری از بین ببرید. بازی Plants vs. Zombies برای همه ی سنین جالب خواهد بود و از ویژگی های آن می توان به موارد زیر اشاره کرد :

* افزوده شدن نیروگاه ها و زامبی های جدید برای افزایش هیجان

* افزوده شدن گیاهان جدید قدرتمند برای افزایش لذت بازی

* افزوده شدن راه های جدید شگفت انگیز برای محافظت

* جمع آوری کلید برای باز کردن قفل گیاهان جدید

* کسب ستاره ها برای ورود به دنیای جدید

* دارا بودن گرافیک عالی و کیفیت صداگذاری واقعی نسبت به نسخه قبل

ما در فارسروید نسخه ی جدید بازی Plants vs. Zombies 2 را برای شما کاربران همیشگی قرار داده ایم که می توانید با مراجعه به ادامه ی مطلب آن را به صورت رایگان و با لینک مستقیم دریافت کنید.

تغییرات نسخه ی v3.1.1 :

* اضافه شدن ویزگی های فوق العاده ی جدید

* بهبود گرافیک بازی و رفع مشکلات

 

دانلود Plants vs. Zombies 2 HD - بازی زامبی ها وگیاهان 2 اندروید

 

Kingdom Rush- بازی استرتژیک دفاعی اندروید+دیتا

چهار شنبه 12 آذر 1393برچسب:,

Kingdom Rush- بازی استرتژیک دفاعی اندروید+دیتا

 Kingdom Rush بازی فوق العاده زیبا با گرافیکی خارق العاده و اچ دی در سبک بازی های دفاعی و استراتژیکی برای سیستم عامل اندروید می باشد که شما را به یک سفر حماسی و دفاع از پادشاهی خود در برابر انبوهی از اورک ها، ترل و جادوگران شیطانی دعوت می کند! در ابتدای بازی مقدار محدودی از سکه های امپراطوری در اختیار شما قرار دارد که می بایستی به ساخت برج ها و ساختمان های مختلف پرداخته و زیر ساخت های آن را تقویت کنید. انواع ساختمان های مختلف در ابتدای بازی برای جلوگیری از ورود دشمنان به قلمروی شما وجود دارد که باید با ایجاد کماندارها و پیاده نظام به مبارزه ی با آن ها پرداخته و از ورود ان ها جلوگیری کنیدبرای پیروزی در نبرد مقابل دشمنان باید از دقت و سرعت عمل خوبی بهره مند باشید تا با کم ترین خسارت و در کوتاه ترین زمان ممکن، دشمنان را از سرزمین خود بردارید و ان ها را سرنگون سازید.

مبارزه در جنگل ها، کوه ها و زمین های مختلف صورت می پذیرد و انواع سلاح های متعدد مانند آتش باران کردن دشمنان برای مبارزه وجود دارد.

برخی از ویژگی های بازی Kingdom Rush اندروید :

* امکان ایجاد سربازان و در دست گرفتن فرماندهی ان ها

* بیش از ۵۰ دشمنان مختلف از جمله شیاطین با مهارت های مختلف

* بودن ۹ قهرمان با مهارت های منحصر به فرد برای انتخاب در مبارزات

* بیش از ۱۸ توانایی های برج برای ساخت ساختمان های متعدد

* بودن بیش از ۶۰ دستاورد مختلف برای پیش بردن بازی

* امکان کنترل سربازان برای از بین بردن دشمنان

* بهینه شده برای گوشی های آندروید و تبلت ها

شما باید در بازی شگفت انگیز Kingdom Rush نهایت تلاش خود را کنید که قلمرو و پادشاهی خود را از نیروی تاریکی نجات دهید و ساعت ها خود را سرگرم سازید. ما در فارسروید نسخه ی فول این بازی را برای شما قرار داده ایم که می توانید با مراجعه به ادامه ی مطلب آن را به همراه فایل دیتا دریافت کنید.

 تغییرات نسخه ی v2.3.6:

* رفع مشکلات و بهبود گرافیک بازی

 

دانلود Kingdom Rush - بازی استراتژی دفاعی اندروید + دیتا

 

Hay Day v1.22.135 September 3, 2014 - دانلود بازی مزرعه داری و کشاورزی پرطرفدار اندروید

چهار شنبه 12 آذر 1393برچسب:,

Hay Day v1.22.135 September 3, 2014 - دانلود بازی مزرعه داری و کشاورزی پرطرفدار اندروید

 Hay Day v1.22.135 September 3, 2014 - آپدیت جدید بازی همزمان با انتشار در گوگل پلی

Hay Day یکی از پرطرفدارترین بازی های سبک استراتژیک مزرعه داری و کشاورزی برای سیستم عامل اندروید می باشد که  تجربه ی یک زندگی روستایی بسیار هیجان انگیز و تجارت روزمره محصولات را در اسمارت فون و یا تبلت اندرویدی شما به ارمغان می اورد! در این بازی به شما به عنوان یک کشاورز فرصتی برای پرورش انواع محصولات کشاورزی همچون سبزیجات، میوه ها و انواع توت ها داده می شود که بتوانید مزرعه ی خود را سر و سامان ببخشید و برای رشد بیشتر محصولات و درآمد بیشتر مزرعه ی شخصی خود را با ابزارهای متعددی که در اختیار دارید، تجهیز نمایید.

شما می توانید به آسانی انواع کارخانه های تولید قند و لبنیات، نانوایی و غیره را برای به دست اوردن درآمد ایجاد کنید و برای فروش بیشتر، محصولاتتان را در فروشگاه های مختلف بگذارید و یا در روزنامه تبلیغ کنید! شما می توانید انواع مکان های مختلف را برای گسترش مزرعه بسازید مثلا برای درآمد از طریق فروش تخم مرغ، مرغ هایی را درون مکان آن بگذارید و با پرورش انواع حیوانات دیگر همچون سگ، اسب، خوک، گوسفند، گاو و… به کسب درآمد بپردازید و تا به هدف نهایی خود که تبدیل شدن به کشاورز نمونه خواهد بود، نرسیده اید از بازی دست نکشید!

برخی از ویژگی های بازی مزرعه داری Hay Day اندروید :

* تولید انواع مواد غذایی خوشمزه با استفاده از مواد طبیعی موجود در مزرعه خود

* خرید و فروش سالم با تولید انواع مواد غذایی از مزرعه های تازه و گذاشتن برای فروش در مغازه های کنار جاده ای

* امکان بازی به صورت آنلاین و کسب درآمد با دوستان خود در شبکه های اجتماعی  گوگل پلاس و فیسبوک

* ساخت انواع کارخانه های مختلف برای کسب درآمد و گسترش مزرعه مانند کارخانه ی قند و یا بافندگی

*در دسترس بودن انواع ابزار های مختلف برای بهبود و کار برروی مزرعه

* امکان کاشت انواع سبزیجات مختلف و گندم برای کسب درآمد با قابلیت برداشت

* امکان ایجاد انواع درختان برای جمع اوری میوه و انجام کارهای دیگر همچون رنگ آمیزی ساختمان و غیره

* دارا بودن گرافیک خیره کننده ی عالی نسبت به حجم بسیار کم خود به همراه صداگذاری مهیج

بازی زیبا و شگفت انگیز Hay Day هم اکنون در مارکت اندروید دارای امتیاز ۴.۴ از ۵.۰ می باشد که از برترین بازی های اندرویدیست و آن را به تمام کاربران دوستدار بازی های استراتژیک و با حوصله ی فارسروید پیشنهاد می دهیم! برای مشاهده ی عکس هایی از محیط بازی و دانلود آن با یک کلیک با ما همراه باشید …

 تغییرات نسخه ی v1.22.135 :

* بروزرسانی بزرگ با ویزگی های جدید

* رفع اشکالات و بهبود گرافیک بازی

 

دانلود Hay Day - بازی مزرعه داری و کشاورزی پرطرفدار اندروید !

 

جدیدترین نسخه ی بازی معروف Jungle Heat برای اندروید

چهار شنبه 12 آذر 1393برچسب:,

جدیدترین نسخه ی بازی معروف Jungle Heat برای اندروید

جدیدترین نسخه ی بازی معروف Jungle Heat برای اندروید – آپدیت 

                                                                                           

Jungle Heat به فارسی (جنگل حرارت) بازی جدید، فوق العاده زیبا و پرطرفدار در سبک بازی های استراتژیک و فرماندهی برای سیستم عامل اندروید می باشد که شما را به جنگل های گرمسیری که سرشار از مواد با ارزشی مثل نفت، چوب و طلا می باشد، دعوت می کند. این مواد با ارزش را غارتگران و دزدان دریایی برای خود می برند و شما می بایستی که جلوی آن ها ایستاده و منبعتان را از آن ها پس بگیرید. شما باید پایگاه یک ارتش را وسط جنگل بنا کنید، مقابل دیگر بازیکنان بجنگید، پایگاه‌های آنان را نابود کنید و جواهرات به غارت رفته را بازگردانید. شما باید برای پایگاه خود، برنامه ریزی دقیق و منظمی را انجام دهید و به مرور سربازان و ساختمان های خود را ارتقا دهید و با شکست دادن دشمنان تجربه ی بهترین بازی دفاعی را در اندرویدفون خود به ارمغان بیاورید.

این بازی رایگان با دارا بودن امتیاز ۴.۷ از ۵ در پلی استوری از برترین و پرطرفدارترین بازی های دفاعی اندروید به شمار می رود و آن را به همه ی دوستداران بازی های آرکید و اکشن پیشنهاد می دهیم.

برخی از ویژگی های بازی Jungle Heat اندروید :

* امکان ارتقاء ساختمان و سربازان برای افزایش قدرت

* امکان ساخت و ایجاد پایگاه قدرتمند با ابزارهای مختلف

* بازی در میان جنگل هایی فوق العاده زیبا و واقعــی

* ایجاد ابزارهای جنگی مختلف برای شلیک به سمت دشمن

* دارا بودن گرافیک رنگارنگ اچ دی و خیره کننده

* پهش موسیقی هایی شگفت انگیز در فضای گرمسیری جنگل

* امکان بازی به صورت آنلاین و با کاربران دیگر برای کسب امتیاز

* دارا بودن گیم پلی اعتیاد آور + نصب سریع و آسان

بازی فوق العاده زیبای Jungle Heat برای تمام سنین می تواند هیجان انگیز و جالب توجه باشید ؛ ما امروز در فارسرویدجدیدترین نسخه ی این بازی بسیار زیبا را برای شما کاربران همیشگی قرار داده ایم و امیدواریم موردپسندتان واقع گردد…

توجه داشته باشید که : بازی Jungle Heat آنلاین است و برای اجرا به اینترنت نیاز دارد.

 تغییرات نسخه ی v1.8.3:

* اضافه شدن ویژگی های جدید

* رفع مشکلات بازی و بهبود گرافیک

 

دانلود Jungle Heat - بازی پرطرفدار فرماندهی حرارت جنگل اندروید

 

Clash of Lords 2 – برخورد اعیان ۲

چهار شنبه 12 آذر 1393برچسب:,

 Clash of Lords 2 – برخورد اعیان ۲ نسخه ی دوم از بازی فوق العاه زیبا و سرگرم کننده ی جنگ پادشاهان برای سیستم عامل اندوید می باشد که در سبک بازی های استراتژیک طراحی گردیده و با دارا بودن گرافیک اچ دی بسیار عالی تجربه یک بازی منحصر به فرد و بسیار جذاب را در اسمارت فون و یا تبلت اندرویدی شما به ارمغان می اورد! در نسخه ی دوم بازی نیز همانند ورژن قبلی می بایستی که یک امپراطوری قدرتمند را بسازید و با رهبری سربازان امپراطوری های دیگر را شکست دهید و سرزمین ان ها را تصاحب گردانید و رفته رفته قدرت خودتان را چندین برابر نمایید!

شما در نقش رهبر امپراطوری می بایستی که با جمع اوری مواد معدنی متعدد سرمایه ی خود را افزایش دهید و از سرمایه ی اندوخته ی خود برای ارتقای سرزمین و خرید تجهیزات مختلف بهره ببرید و با قدرتی بیش از پیش همه ی امپراطوری ها را سرنگون سازید و منحصر به فردترین امپراطوری را از ان خود گردانید.

برخی از ویژگی های بازی استراتژیک Clash of Lords 2 اندروید :

* امکان انتخاب اسب های مختلف برای فرستادن به نبردها

* امکان تشکیل یک امپراطوری قدرتمند از سربازان و سواره نظام ها

* بودن صدها دیوار، برج و ابزارهای متعدد برای ایجاد امپراطوری شما

* بازی به صورت آنلاین (از طریق اینترنت) و مقایسه امتیاز با کاربران جهانی

* دارا بودن گرافیک اچ دی بسیار عالی نسبت به حجم ناچیز خود!

بازی استراتژیک Clash of Lords 2 هم اکنون در مارکت اندروید دارای امتیاز ۴.۶ از ۵.۰ می باشد و ده ها هزار کاربر از سراسر جهان را مجذوب خودش کرده است و ما امروز در فارسروید جدیدترین و آخرین نسخه ی آن را به صورت رایگان و با لینک مستقیم در اختیار شما قرار می دهیم.

[ برای دانلود نسخه ی اول بازی استراتژیک Clash of Lords اندروید کلیک کنید … ]

توجه داشته باشید که : بازی آنلاین است و برای اجرا به اینترنت نیاز دارد.

 تغییرات نسخه ی v1.0.166:

* اضافه شدن ویژگی های جدید

* رفع اشکالات و بهبود گرافیک بازی

 

دانلود Clash of Lords 2 - بازی جنگ پادشاهان 2 اندروید - آنلاین

 

Clash of Lords

چهار شنبه 12 آذر 1393برچسب:,

                                                                                                          

Clash of Lords  به فارسی (برخورد پادشاهان) بازی جدید و بسیار زیبا با گرافیکی خارق العاده در سبک بازی های استراتژیک برای سیستم عامل اندروید می باشد که با نصب آن برروی اندرویدفونتان جنگ های پادشاهی را به ارمغان خواهید آورد. در این بازی شما باید با ایجاد یک امپراطوری قدرتمند و رهبری سربازان امپراطوری های دیگر را شکست داده و سرزمین ان ها را تصاحب گردانید.

شما باید با جمع اوری مواد معدنی مختلف سرمایه ی خود را افزایش داده و از سرمایه برای ارتقای بازی و خرید تجهیزات مختلف بهره ببرید و با قدرتی بیش از پیش همه ی امپراطوری ها را سرنگون سازید!

برخی از ویژگی های بازی Clash of Lords اندروید :

* بودن سربازان و تجهیزات مختلف برای جنگ

* بودن صدها دیوار، برج و ابزارهای مختلف برای ساخت سرزمین خود

* بودن صدها موجودات غیرطبیعی برای از بین بردن

* امکان بازی به صورت آنلاین و مقایسه امتیاز با کاربران دیگر

* گرافیک بالا و گیم پلی اعتیاد آور

بازی سرگرم کننده ی Clash of Lords علی رغم حجم بسیار کم و ناچیز خود دارای گرافیکی عالی می باشد و آن را به تمام کاربران دوستدار بازی های استراتژیکی پیشنهاد می دهیم که می توانید با مراجعه به ادامه ی مطلب این پست از فارسرویداخرین نسخه ی ان را دریافت کنید .

تغییرات نسخه ی v1.0.320: 

* اضافه شدن ویژگی های جدید

* رفع مشکلات بازی و  بهبود گرافیک

 

دانلود .Clash of Lords - بازی استراتژی جنگ پادشاهان اندروید

 

Rooster Teeth vs. Zombiens v1.0.0

سه شنبه 11 آذر 1393برچسب:,

 Rooster Teeth vs. Zombiens v1.0.0 – بازی اچ دی زامبی ها و خروس اندروید همراه دیتا – آفلاین

Rooster Teeth vs. Zombiens یک بازی جدید با گرافیک اچ دی در سبک بازی های اکشن-استراتژی از استودیوی بازیسازی Team Chaos برای اندروید است که نسخه اول آن چند ساعت پیش با قیمت ۳.۹۹ دلار در مارکت اندروید (گوگل پلی) عرضه گردید و تصمیم گرفتیم مثل همیشه آن را در سریع ترین زمان ممکن حضور شما کاربران همیشگی معرفی نماییم. داستان بازی را از زبان گوگل پلی بیان می کنیم: “سفینه ی فضایی ناشناسی در استودیو Rooster Teeth فرود آمد و موجودات عجیب الخلقه به همراه زامبی ها شروع به نابود کردن همه چیز کردند! در این میان تیم هشت نفره ی ویژه استودیو که شما یکی از همان ها هستید، می بایست برای نجات خود و اطرافیان، تلاش کنند و زامبی ها و دشمنان دیگر را یکی پس از دیگری از بین ببرند!” بله شما باید برای نابود سازی آدم های فضایی و زامبی ها از تمام راه های ممکن استفاده نموده و استودیو را از وجود ان ها پاک سازید.

برخی از ویژگی های بازی اکشن Rooster Teeth vs. Zombiens اندروید:

* یک تیم ۸ نفره برای پاک سازی مکان ها از دشمنان

* در اختیار قرار دادن بیش از ۲۵ نوع مختلف از سلاح ها

* امکان ساخت بیش از ۱۰ تله های مختلف برای از بین بردن دشمنان

* امکان بازی به صورت آنلاین با دیگر کاربران (بازی در اصل آفلاین است)

* از بین بردن دشمنان در انواع مکان ها و محیط های مختلف

* دارا بودن گرافیک اچ دی به همراه صداگذاری مهیج و عالــی

بازی Rooster Teeth vs. Zombiens هم اکنون در مارکت اندروید دارای امتیاز ۴.۲ از ۵.۰ است که ما در فارسروید نسخه اول ان را به عنوان اولین وبسایت ایرانی در اختیار شما قرار می دهیم که کاملا تست شده و آفلاین است. برای مشاهده ی تصاویری از بازی با ما همراه باشید …

تغییرات نسخه ی v1.0.3 :

* رفع اشکالات جزئی بازی و بهبود گرافیک

 

دانلود Rooster Teeth vs. Zombiens - بازی زامبی ها و خروس اندروید + دیتا

 

Legend of Empire – Daybreak | افسانه امپراطوری

دو شنبه 10 آذر 1393برچسب:,

 

 Legend of Empire – Daybreak | افسانه امپراطوری – سپیده دم یک بازی جدید و فوق العاده زیبا با گرافیک اچ دی در سبک بازی های استراتژی آنلاین از استودیوی بازیسازی Fingerdance مخصوص سیستم عامل اندروید است که به صورت رایگان عرضه شده و با صدها هزار بازیکن از سراسر جهان از برترین بازی های اندرویدی به شمار می رود. در این بازی شما به عنوان یک بازیکن به ساخت امپراطوری می پردازید و با گسترش امپراطوری قدرت خودتان را افزایش می دهید! امکان تشکیل اتحاد نیز دربازی فراهم آمده است که بتوانید با دیگر بازیکنان جهانی یک اتحاد قدرتمند را تشکیل دید و با قدرتی چند برابر به دشمنان حمله کنید و ان ها را یکی پس از دیگری از بین ببرید و امتیاز خودتان را افزایش دهید.

بازی علی رغم این همه طرفدار و گرافیک و طراحی زیبای خودش متاسفانه هنوز در هیچ وبسایت ایرانی معرفی نشده است و مثل همیشه تصمیم گرفتیم پیش قدم شویم و ان را خدمت شما کاربران دوستدار بازی های استراتژی معرفی نماییم و شاهد این موضوع باشید که تا چند روز اینده این بازی در تمامی وبسایت های ایرانی پخش خواهد شد!

برخی از ویژگی های بازی استراتژی Legend of Empire – Daybreak اندروید :

* ساخت و سفارشی کردن امپراتوری خود برای بدست آوردن شکوه سابق!

* آموزش و ارتقاء نیروهای خود با انواع توانایی ها و مهارت های منحصر به فرد

* احضار و استخدام قهرمانان افسانه ای

* امکان ایجاد یک اتحاد قدرتمند و یا پیوستن به یک اتحاد و نبرد با هم!

* امکان چت کردن با بازیکنان دیگر در هنگام بازی کردن و مبارزه

بازی Legend of Empire – Daybreak هم اکنون در گوگل پلی دارای امتیاز ۴.۳ از ۵.۰ می باشد که ما امروز در فارسرویدان را معرفی و به صورت رایگان در اختیار شما قرار می دهیم.

توجه داشته باشید که: بازی Legend of Empire – Daybreak به صورت اینترنتی و آنلاین است و برای بازی کردن اتصال اینترنت مورد نیاز می باشد و با اینترنت سیمکارت های ایرانسل و همراه اول نیز کار می کند.

تغییرات نسخه ی v1.1.5:

* رفع مشکلات بازی و بهبود گرافیک

 

دانلود Legend of Empire - Daybreak - بازی افسانه امپراطوری اندروید!

 

Alien Creeps TD یک بازی بسیار زیبا و هیجان انگیز

دو شنبه 10 آذر 1393برچسب:,

Alien Creeps TD در سبک بازی های برج دفاعی و استراتژیک از استودیوی Outplay Entertainment Ltd برای اندروید است که به صورت رایگان عرضه شده و با پانصد هزار دریافت از گوگل پلی در صدر برترین بازی های Strategy اندروید قرار دارد! در این بازی بیگانگان به سرزمین شما حمله کرده اند و شما باید با استفاده از انواع نیروها و واحدهای مختلف جلوی ان ها بایستید و ان ها را یکی پس از دیگری از بین ببرید و یکی از بهترین بازی های سبک دفاع از برج را تجربه کنید. انواع مختلفی از دشمنان پیش روی شما قرار دارند از هیلیکوپترها بگیرید تا انواع ربات های جنگی! شما با از بین بردن دشمنان به جمع اوری امتیاز برای باز کردن واحد ها و آیتم های جدید می پردازید.

برخی از ویژگی های بازی استراتژیک Alien Creeps TD اندروید :

* دفاع از سرزمین خود با انواع برج های دفاعی مختلف

* سه حالت مختلف بازی با امکان انتخاب توسط بازیکن

* انواع سواره و پیاده نظامها برای دفاع از سرزمین

* انواع برج های مختلف برای آنلاک سازی و دفاع

* انواع دشمنان مختلف برای از بین بردن و نابود کردن

* گرافیک رنگارنگ با صداگذاری هیجان انگیز و عالی

بازی Alien Creeps TD هم اکنون در پلی استور دارای امتیاز ۴.۳ از ۵.۰ است که ما در فارسروید جدیدترین و اخرین نسخه ی ان را به صورت رایگان و با لینک مستقیم در اختیار شما قرار می دهیم و امیدواریم مورد پسندتان واقع گردد.

تغییرات نسخه ی v1.4.1 :

* اضافه شدن قهرمان جدید!

* اضافه شدن : سطوح جدید!

* رفع مشکلات بازی و بهبود گرافیک

 

دانلود Alien Creeps TD + Mod - بازی خزش بیگانگان اندروید!

 

Mini Warriors – بازی رزمندگان کوچک اندروید+دیتا

دو شنبه 10 آذر 1393برچسب:,

 Mini Warriors – رزمندگان کوچک یک بازی بسیار زیبا و هیجان انگیز در سبک بازی های استراتژی از استودیوی معروف Triniti Interactive مخصوص سیستم عامل اندروید است که شما را به مبارزه ها و نبردهایی بسیار نفس گیر در مقابل میلیون ها بازیکن از سراسر جهان دعوت می نماید. در بازی Mini Warriors که دارای سبک شوتر استراتژیکیست شما می بایستی که ارتش خود را با صدها سرباز مبارز، پیاده نظام، شوالیه های قدرتمند و غیره بسازید و آن ها را آماده ی انجام ماموریت هایی بسیار هیجان انگیز نمایید!! در بازی هدف نابودی دشمنان سلطه گراست و در ان نیز قادر خواهید بود که افراد و نیروهای جدید را خریداری و برای قدرتمند تر شدن خود را تجهیز کرده و آماده جنگ های بزرگ تر شوید!

اگر به بازی های استراتژی اندرویدی علاقه مندید و دوست دارید یکی از بهترین، سرگرم کننده ترین و مهیج ترین بازی های استراتژی را تجربه کنید ما به شما بازی Mini Warriors را پیشنهاد می دهیم.

برخی از ویژگی های بازی استراتژی Mini Warriors اندروید :

* شامل بیش از ۵۰ قهرمان مختلف برای فرمان دادن

* بودن بیش از ۱۰ مهارت های منحصر به فرد برای هر قهرمان

* شامل بیش از ۲۰۰ مراحل چالش برانگیز برای پیش بردن

بازی به صورت آنلاین با هزاران بازیکن دیگر از سراسر جهان

* دارا بودن گرافیک اچ دی به همراه صداگذاری مهیج و عالی

بازی Mini Warriors که رایگان عرضه شده با بیش از ۱ میلیون بازیکن از سراسر جهان از برترین بازی های اندرویدی به شمار می رود و دارای امتیاز ۴.۳ از ۵.۰ است که ما امروز در فارسروید جدیدترین نسخه ی ان را به صورت رایگان به همراه فایل دیتا در اختیار شما قرار می دهیم.

توجه داشته باشید که : بازی Mini Warriors به صورت آنلاین است و برای اجرا اینترنت صد در صد مورد نیاز است! :)

تغییرات نسخه ی v1.6.8 : (جدید)

* اضافه شدن ویژگی های جدید

* رفع مشکلات بازی و بهبود گرافیک

 

دانلود Mini Warriors - بازی استراتژی رزمندگان کوچک اندروید!

 

Happy Farm: Candy Day –بازی مزرعه شادی اندروید

جمعه 7 آذر 1393برچسب:,

Happy Farm: Candy Day – مزرعه شادی: روز آب نبات یک بازی آنلاین فوق العاده زیبا و هیجان انگیز با گرافیک اچ دی در سبک بازی های استراتژیک محصولی از استودیوی بازیسازی Empire Games مخصوص سیستم عامل اندروید می باشد که شما را به مکان هایی بسیار سرگرم کننده برای جمع آوری حیوانات دوست داشتنی، کشت محصولات و ساخت یک مزرعه برای رقابت با دوستان و دیگر کاربران جهانی دعوت می نماید! در این بازی انواع و اقسام تجهیزات و حیوانات مختلف برای ایجاد زیباترین و پرمحصول ترین مزرعه در دسترس شما قرار می گیرد که در ان شما می توانید با دیگر کاربران جهانی به رقابت پرداخته و یا با ادد کردن دوستان از طریق آی دی کد به رد و بدل کردن کادو و تجهیزات بپردازید!

اگر دوست دارید تجربه ای فوق العاده از بازی های کشاوری را در اسمارت فون و یا تبلت اندرویدی خود به ارمغان بیاورید بازیHappy Farm: Candy Day را به شما پیشنهاد می دهیم که با ان می توانید مزرعه ی رویایی خودتان را بسازید و ساعت ها خود را سرگرم سازید.

برخی از ویژگی های بازی استراتژیک Happy Farm: Candy Day اندروید:

* شامل بودن طیف گسترده ای از حیوانات برای پرورش توسط بازیکن

* امکان کشت انواع محصولات کشاورزی برای تغذیه حیوانات دوست داشتنی بازی

* امکان ساخت و ایجاد حیوانی جدید با کمک دوستان و خانواده خود!

* امکان ارسال تجهیزات و یا کادوهای دلخواه برای دوستان توسط بازیکن

* پشتیبانی از شبکه ی اجتماعی محبوب فیسبوک برای پیدا کردن سریع دوستان!

* پشتیبانی از بیش از ۲۰ زبان زنده دینا از جمله از جمله انگلیسی، آلمانی، روسی، چینی و غیره

بازی Happy Farm: Candy Day با بیش از ۵۰ میلیون دانلود از گوگل پلی دارای امتیاز ۴.۲ از ۵.۰ می باشد و از برترین و پرطرفدارترین بازی های اندرویدی به شمار می رود که ما امروز در فارسروید آن را به صورت رایگان و با لینک مستقیم در اختیار شما قرار می دهیم.

توجه داشته باشید که: بازی سرگرم کننده ی Happy Farm: Candy Day بدون ردخور به اتصال اینترنت نیاز دارد و با اینترنت سیم کارت های همراه اول و ایرانسل نیز می توانید بازی را آغاز کنید!

 تغییرات نسخه ی v2.7.0:

* اضاقه شدن سطح ها و ویژگی های جدید

* رفع مشکلات بازی و بهبود عملکرد

 

دانلود Happy Farm: Candy Day - بازی مزرعه شادی اندروید !

 

بازی استراتژیک آنلاین Throne Rush v3.1.0 اندروید

جمعه 7 آذر 1393برچسب:,

بازی استراتژیک آنلاین Throne Rush v3.1.0 اندروید با ده میلیون بازیکن از سراسر جهان – شبیه به جنگ های صلیبی

Throne Rush – یورش تاچ و تخت یک بازی جدید و فوق العاده زیبا در سبک بازی های استراتژی آنلاین از استودیوی بازیسازی NEXTERS LIMITED مخصوص سیستم عامل اندروید می باشد که با بیش از ۱۰ میلیون بازیکن از سراسر جهان از پرطرفدارترین بازی های استراتژی آنلاین اندرویدی به شمار می رود. اگر از افرادی هستید که به بازی های استراتژی علاقه مندید بدون شک بازی کم نظیر جنگ های صلیبی را می شناسید ؛ بازی ای که در آن می بایستی با مدیریت نیروها و منابع به جنگ با دشمنان بپردازید ؛ در بازی Throne Rush نیز شما باید با مدیریت نیروها ارتشی قدرتمند را بسازید و به دشمنان که بازیکنان آنلاین واقعی از سراسر جهان هستند بتازید! در این بازی شما باید با انواع ابزارهای متعدد در دسترس قلعه ای قدرتمند را بسازید و آن را رفته رفته مستحکم تر و نفوذناپذیر تر کنید و با اماده سازی نیروها به دشمنان حمله کنید و با به غارت بردن منابع ان ها به قدرت خودتان بیفزایید.

بازی Throne Rush را به همه ی کاربران دوستدار بازی های استراتژی اندرویدی همچون کلش آو کلینز پیشنهاد می دهیم و بدون شک ساعت ها شما را سرگرم خواهد ساخت.

برخی از ویژگی های بازی استراتژی Throne Rush اندروید :

* ساخت ارتشی قدرتمند و وسیع از انواع نیروها

* در دسترس قرار گرفتن انواع ابزارهای ساخت قلعه

* نبرد به نیروها و دشمنان دیگر برای به غارت بردن منابع

* استقرار انواع سربازها و فرماندهان برای دفاع از قلعه

بازی Throne Rush هم اکنون در گوگل پلی دارای امتیاز ۴.۴ از ۵.۰ از پرطرفدارترین بازی های اندرویدی بوده و تا به امروز چندین بار توسط کاربران عزیز فارسرویدی درخواست داده شده بود که تصمیم گرفتیم نسخه ی جدید ان را به عنوان اولین وبسایت ایرانی در اختیار شما قرار دهیم.

توجه داشته باشید که: بازی Throne Rush به صورت آنلاین است و برای بازی کردن اتصال اینترنت مورد نیاز می باشد – این اتصال می تواند از طریق سیمکارت های ایرانسل و همراه اول فراهم گردد.

تغییرات نسخه ی v3.1.0:

* اضافه شدن ویژگی های جدید

* رفع مشکلات بازی و بهبود های متعدد

 

دانلود Throne Rush - بازی استراتژی یورش تاج و تخت اندروید!

 

Fieldrunners 2 v1.3 – بازی دفاعی اندروید+دیتا

جمعه 7 آذر 1393برچسب:,

 Fieldrunners 2 v1.3 – بازی استراتژیک و دفاعی “فیلد رانر ۲″ اندروید همراه دیتا – اجرای آفلاین            

بالاخره پس از مدت ها نسخه ی دوم بازی کلاسیک محبوب و بی نظیر Fieldrunners در مارکت اندروید منتشر شد که یکی از بهترین بازی های سبک دفاعی (Tower Defense) می باشد . در این بازی شما باید از جهان دفاع کنید و نگذارید که مهاجمان به راحتی بر دنیا چیره شوند و مدیریت آن را در دست بگیرند ! با انواع سلاح های قدرتمند در جلوی ان ها بایستید و یکی پس از دیگری آن ها را سرنگون کنید ! Field Runners برگشته است تا به کمک سپاه و سلاح های جدید این کره خاکی را به تصرف خود در آورد پس جلوی او را بگیرید! بازی Fieldrunners از بهترین بازی های سبک استراتژیکی برای اندروید است که جایزه های مختلفی را به عنوان بهترین بازی دریافت کرده است و تجربه ی بهترین بازی ماجراجویی-استراتژی را در اسمارت فون و یا تبلت شما به ارمغان می آورد. در نسخه ی دوم بازی شما این امکان را دارید که از نیروهای هوایی نیز برای جلوگیری از مهاجمان استفاده کنید.

برخی از ویژگی های بازی استراتژی Fieldrunners اندروید:

* در اختیار شما قرار دادن ۲۰ سلاح منحصر به فرد

* گرافیک ۲D و گیم پلی اعتیاد آور بازی

* دارا بودن بیش از ۲۰ مرحله ی چالش برانگیز

* جمع آوری دشمنان برای تبدیل شدن به قهرمان نهایی بازی

* افزودن پل ها و تونل ها به بازی

* حملات هوایی ، معادن فلز همراه با آیتم های قدرتمند

* امکان انتخاب سلاح های مناسب برای هر نبرد

شما می توانید با مراجعه به ادامه ی مطلب این پست از فارسروید جدیدترین و آخرین نسخه ی بازی Fieldrunners 2 را با لینک مستقیم به همراه فایل دیتای آن دریافت و همچنین تصاویری از محیط بازی را مشاهده کنید …

 تغییرات نسخه ی ۱.۳ :

* اضافه شدن پشتیبانی از اندروید ۵.۰

* اضافه شدن ویزگی های جدید و عالی

* رفع مشکلات و بروزرسانی قسمت های مختلف

 

دانلود بازی دفاعی Fieldrunners 2 به همراه فایل دیتا برای اندروید

 

Paradise Island v2.9.4 – بازی جزیره بهشتی انروید+دیتا

جمعه 7 آذر 1393برچسب:,

 Paradise Island v2.9.4 – جدیدترین ورژن بازی جزیره بهشتی اندروید همراه دیتا – آخرین نسخه ی موجود در گوگل پلی      

آپدیت جدید ۲۵ نوامبر – November 25, 2014

Paradise Island از محبوب ترین و اعتیادآورترین بازی های استراتژیک اندروید می باشد که برای دوستداران دریا و ساحل طراحی شده است و در آن شما باید به ساخت جزیره پرداخته و کسب و کار برای خود راه بیندازید و به ثروتمند شدن خود کمک کنید و در نهایت توریست ها را به جزیره ی خود جذب کنید! شما می توانید با ایجاد مکان های مختلفی نظیر مراکز تفریحی، هتل ها، رستوران ها و دیسکو امپراطوری خود را گسترش داده و جزیره ی خود را به بهترین امپراطوری موجود تبدیل کنید! مهم ترین ویژگی که باعث فراگیر شدن این بازی گردیده است امکان مشارکت با دیگر کاربران جهانی و رقابت می باشد که باعث شده تا به این لحظه بیش از ۵۰ میلیون بازیکن ان را از گوگل پلی دریافت نمایند.

گیم پلی منحصر به فرد، صداگذاری مهیج و ویزگی های کم نظیر همگی در بازی Paradise Island دست به دست هم داده اند تا بهترین بازی استراتژی آنلاین را تجربه نمایید.

برخی از ویژگی های بازی استراتژی Paradise Island اندروید:

* دارا بودن گرافیک عالی نسبت به حجم کم خود

* گیم پلی اعتیاد آور و جالب

* دارا بودن بیش از ۱۳۰ جایزه و دستاوردها

* در دسترس بودن امکانات ، تجهیزات ، دکوراسیون و گیاهان

* به اشتراک گذاری امتیاز و تجهیزات با دوستان خود

* زندگی کردن در جزیره ی خود هنگامی که بازی بسته شده باشد

بازی Paradise Island هم اکنون در مارکت اندروید دارای امتیاز ۴.۶ از ۵.۰ است که شما می توانید برای مشاهده ی تصاویری از آن و دانلود جدیدترین نسخه از فارسروید به ادامه ی مطلب مراجعه کنید!

توجه داشته باشید که :

۱ – بازی Paradise Island آنلاین و آفلاین است ولی برای رقابت با دیگر کاربران جهانی اتصال اینترنت مورد نیاز می باشد و با اینترنت سیمکارت ها نیز کار می کند.

۲ – برای دانلود جدیدترین نسخه ی بازی جزیره بهشتی این صفحه از فارسروید را مد نظر داشته باشید چرا که ما در سریع ترین زمان ممکن نسخه ی جدید را قرار می دهیم.

 تغییرات نسخه ی v2.9.4:

* جشن شکرگزاری با بوقلمون های فان و جوایز بزرگ

* رفع مشکلات و بهبود گرافیک بازی

 

 

دانلود Paradise Island - بازی محبوب جزیره بهشتی اندروید + دیتا

 

Call of Duty®: Heroes v1.1.0 –قهرمانان اندروید

جمعه 7 آذر 1393برچسب:,

Call of Duty®: Heroes v1.1.0 –قهرمانان اندروید

 Call of Duty®: Heroes v1.1.0 – بازی کال آف دیوتی: قهرمانان اندروید در ژانر استراتژیک – آنلاین

مسیر قرارگیری دیتا Android/data می باشد

Call of Duty®: Heroes نسخه ی جدید از بازی فوق العاده زیبا و پرطرفدار ندای وظیفه از استودیوی بازیسازی Activision Publishing این بار با سبک استراتژیکی برای دستگاه های اندرویدیست که امروز نسخه ی اول آن به صورت کاملا رایگان در مارکت اندروید عرضه گردید و مثل همیشه تصمیم گرفتیم ان را در سریع ترین زمان ممکن و همزمان با انتشار در گوگل پلی خدمت شما کاربران همیشگی معرفی نماییم. در این بازی شما فرماندهی ارتشی از قهرمانان، سربازان نخبه، هواپیماهای بدون سرنشین را بر عهده می گیرید و باید به دشمنان حمله کنید و ساعت ها خود را سرگرم سازید. بازی ب هصورت کاملا سه بعدی طراحی شده است و در ابتدا یک پایگاه کوچک در اختیار شما قرار می گیرید که می بایستی آن را توسعه داده و آن را به یک پایگاه غیر قابل نفوذ تبدیل کنید.

برخی از ویژگی های بازی استراتژی Call of Duty®: Heroes اندروید :

* انواع هواپیماهای بدون سرنشین، پهپاد، بسته مراقبت و توپچی هلی کوپتر

ساخت و ارتقاء پایگاه خود با معادن، ساختمان ها و غیره

دفاع از پایگاه خود در برابر مهاجمان و دشمنان مختلف

* امکان ایجاد تیم و اتحاد با دوستان برای اهدا سربازان و تسلط بر دشمنان

* طراحی شده به صورت کاملا سه بعدی و اچ دی

* دارا بودن گرافیک عالی به همراه صداگذاری مهیج و عالی

بازی Call of Duty®: Heroes هم اکنون در مارکت اندروید دارای امتیاز ۴.۷ از ۵.۰ است که ما در فارسروید اولین نسخه ی ان را به عنوان اولین وبسایت ایرانی معرفی و به همراه دیتا به صورت رایگان در اختیار شما قرار می دهیم و امیدواریم مورد پسندتان واقع گردد.

توجه داشته باشید که : بازی Call of Duty®: Heroes آنلاین است و برای هر بار بازی کردن و اجرای آن به اینترنت نیاز دارید.

تغییرات نسخه ی v1.1.0. :

* انتشار نسخه ی اول بازی در گوگل پلی.

 

دانلود Call of Duty®: Heroes - بازی ندای وظیفه: قهرمانان اندروید + دیتا

 

farm up 4.0- بازی مزرعه داری و کشاورزی hd اندروید+ فایل دیتا

پنج شنبه 6 آذر 1393برچسب:,

 Farm Up  یکی از زیباترین، سرگرم کننده ترین و پرطرفدارترین بازی های سبک استراتژیک و مزرعه داری می باشد که نسخه های مختلف آن برای انواع سیستم عامل های مختلف از جمله ویندوز، آیفون، آندروید و … منتشر گردیده است! ما امروز قصد معرفی نسخه ی اندرویدی بازی فوق العاده زیبای Farm Up را داریم که در آن شما می بایستی به مدیریت و پرورش مزرعه های مختلف بپردازید و بتواند بیشترین بازده و سود را داشته باشید! داستان بازی را از زبان طراح اینگونه بیان می کنیم: “در سال ۱۹۳۰، زمانی که بحرانی سراسری در کشور رخ داده است و بیشتر کشاورزان وضع خوبی ندارند؛ در این میان زنی جوان و با اراده ی قوی با نام جنیفر یک مزرعه را از صاحبش که ورشکسته شده بود را خریده و مصمم است تا این مزرعه ی کم رونق را به یک مزرعه بزرگ تبدیل نماید! جنیفر در این بحران علاوه بر رونق بخشیدن به مزرعه ی خود به دوستانش نیز کمک می کند!

پس، در این بازی شما می توانید هر کاری که یک مزرعه دار واقعی انجام می دهد را انجام دهید و هر بذری را که مایلید بکارید و تجربه ی بهترین بازی استراتژیک کشاورزی را در تبلت و یا اسمارت فون خود به ارمغان بیاورید! شما باید با کاشت و برداشت انواع محصولات، اقتصاد را رونق ببخشید و برای به بدست آوردن سکه تلاش کنید!

برخی از ویژگی های بازی Farm Up اندروید :

* دارا بودن انواع انیمیشن های مختلف بسیار واقعی و اچ دی

* بودن انواع کارگرهای مختلف برای برداشت محصولات شما

* کشاورزی و مزرعه داری در انواع مکان های متنوع و کنار ساحل

* بودن انواع بذرهای مختلف برای کاشت و رونق بخشیدن به اقتصاد

* امکان پرورش انواع حیوانات اهلی از جمله گوسفند، شترمرغ و …

* امکان فروش محصولات به کشورهای همسایه برای افزایش درآمد

* بودن انواع ابزارهای مختلف از جمله قیچی، سطل و .. برای کارهای مختلف

* امکان دعوت از دوستان برای بازی کردن از طریق شبکه ی اجتماعی فیسبوک

* دارا بودن گرافیک اچ دی خیره کننده به همراه صداگذاری هیجان انگیز

بازی Farm Up به صورت رایگان عرضه شده است و تا به امروز بیش از ۱ میلیون بار از پلی استوری دریافت گردیده و دارای امتیاز ۴.۱ از ۵.۰ می باشد که ما امروز در فارسروید اخرین نسخه ی آن را به همراه فایل دیتا به عنوان اولین وبسایت ایرانی برای شما قرار داده ایم .. برای مشاهده ی تصاویری از بازی و تریلری از آن با ما همراه باشید ..

 تغییرات نسخه ی v4.0: (درخواستی کاربران)

* رفع اشکالات و بهبود گرافیک بازی

 

دانلود Farm Up - بازی مزرعه داری و کشاورزی اچ دی اندروید + دیتا

 

Clash of Gangs v1.1.34 – بازی استراتژی آنلاین کلش آف گنگز اندروید

پنج شنبه 6 آذر 1393برچسب:Clash, of, Gangs ,v1,1,34 – بازی, استراتژی ,آنلاین کلش, آف ,گنگز,اندروید,

 Clash of Gangs v1.1.34 – بازی استراتژی آنلاین کلش آف گنگز اندروید – بدون نیاز به دیتا 

آپدیت جدید ۲۷ نوامبر – November 27, 2014

Clash of Gangs یک بازی جدید با گرافیک اچ دی خیره کننده در سبک بازی های استراتژی از استودیوی معروف IGG.COM برای اندروید است که شما را به نبردهایی واقعا مهیج در مقابل کاربران سراسر جهان دعوت می نماید! این بازی دارای سبک استراتژی همانند بازی کلش آف کلن است اما دارای گیم پلی متفاوت و جدیدی است! در این بازی شما به ساخت گَنگ اختصاصی خود می پردازید و با ایجاد انواع گروه های نظامی و سربازان وفادار به جنگ با دیگر بازیکنان آنلاین سراسر جهان می روید. هدف در این بازی شهرت می باشد به گونه ای که برای قدرتمندترین بودن باید به کاربران دیگر حمله کنید و ان ها را شکست دهید. اگر به بازی های استراتژی علاقه مندید و دوست دارید که یکی از زیباترین بازی های استراتژیک را تجربه کنید پیشنهاد می دهیم بازی فوق را از دست ندهید.

برخی از ویژگی های بازی استراتژی Clash of Gangs اندروید :

* انجام انواع جنگ های مختلف به صورت سه بعدی

از کردن ۲۰+ کارفرمایان مختلف برای ساخت باند اختصاصی

* امکان متحد شدن با کاربران دیگر و یا حمله به ان ها

* نبردهایی در خیابان های شهر به صورت کاملا واقعی

* انیمیشن های جالب و عالی برای همه قسمت ها

* گرافیک اچ دی رنگارنگ به همراه صداگذاری مهیج و عالی

کمپانی سازنده بازی Clash of Gangs هم اکنون برای اضافه کردن ویژگی های جدید بازی را در نسخه ی بتا قرار داده است تا بهترین بازی استراتژی را عرضه کند و ما امروز در فارسروید ان را معرفی و به صورت رایگان در اختیار شما قرار می دهیم.

توجه داشته باشید که : بازی Clash of Gangs آنلاین است و برای اجرا اینترنت مورد نیاز است – This game requires an internet connection

تغییرات نسخه ی v1.1.34:

* بهینه سازی های مختلف و رفع مشکلات

 

دانلود Clash of Gangs - بازی برخورد باندها اندروید!

 

Iron Desert v1.2.2 – دانلود بازی استراتژیک- انلاین

پنج شنبه 6 آذر 1393برچسب:,

 Iron Desert v1.2.2 – یک بازی استراتژیک آنلاین جنگ های مدرن اندروید – آپدیت جدید

Iron Desert یک بازی استراتژیک آنلاین بسیار زیبا و سرگرم کننده از استودیوی بازیسازی MY.COM برای اندروید است که مدت ها قبل به صورت کاملا رایگان در پلی استور عرضه گردید و در مدت زمانی بسیار کم توانست میلیون ها بازیکن را به سمت خودش بکشاند! در این بازی یک پایگاه نظامی با انواع توپخانه ها و سلاح های مختلف در اختیارتان قرار میگیرد که می بایستی با کمک ان ها به پایگاه های دیگر کاربران سراسر جهان حمله کنید و ان ها را شکست دهید البته باید دیوار دفاعی خودتان را نیز قدرتمند سازید و جلوی حملات ان ها بایستید و حملات را یکی پس از دیگری خنثی سازید. اگر به بازی های جنگ مدرن علاقه مندید و دوست دارید یکی از بهترین بازی های استراتژی را تجربه کنید به هیچ وجه بازی فوق العاده زیبا و کم حجم Iron Desert را از دست ندهید.

برخی از ویژگی های بازی استراتژیک Iron Desert اندروید :

* انواع سلاح ها و تجهیزات برای استفاده در نبرد

جنگ در برابر دیگر بازیکنان سراسر جهان و انلاین

* جنگ در برابر کاربران برای انتخاب بهترین فرمانده

* انواع پاداش ها و دستاوردهای مختلف برای بازیکنان

* طراحی شده به صورت اچ دی با صداگذاری مهیج

* بهینه شده برای تبلت ها و گوشی های اندرویدی

بازی Iron Desert هم اکنون در پلی استور دارای امتیاز ۳.۹ از ۵.۰ است که ما در فارسروید به درخواست کاربران ان را معرفی و به صورت کاملا رایگان در اختیار شما کاربران همیشگی قرار می دهیم.

توجه داشته باشید که : بازی Iron Desert آنلاین است و برای اجرا حتما اینترنت مورد نیاز است.

تغییرات نسخه ی v1.2.2 :

* اضافه شدن ویژگی های جدید

رفع مشکلات و بهبود گرافیک

 

دانلود Iron Desert - بازی استراتژیک انلاین اندروید !

 

Toy Defense 4: Sci-Fi 1.4.1 – بازی دفاع اسباب بازی 4

سه شنبه 4 آذر 1393برچسب:,

                                                                          Toy Defense 4: Sci-Fi 1.4.1 – نسخه چهارم بازی دفاع اسباب بازی اندروید همراه دیتا – با امتیاز ۴.۴ از ۵.۰ و قیمت ۱.۹۹ دلار در گوگل پلی

آپدیت جدید ۲۴ نوامبر – November 24, 2014

پس از معرفی و انتشار نسخه های اول، دوم و سوم بازی فوق العاده زیبا و هیجان انگیز Toy Defense توسط استودویوی بازیسازی Melesta Games چند دقیقه پیش شاهد منتشر شدن نسخه ی چهارم این بازی واقعا زیبا و گرافیکی با نام Toy Defense 4: Sci-Fi در مارکت اندروید بودیم که با قیمت ۲.۹۹ دلار برای فروش در دسترس عموم کاربران اندرویدی سراسر جهان قرار داده شد! این بازی به صورت روبرو در گوگل پلی منتشر شده است: ” لرزه! ربات ها برای به دست گرفتن قدرت بر جهان حمله کرده اند! هم اکنون شما آماده شوید و جلوی آن ها بایستید و به عنوان یک فرمانده و یک جنگنده ستمگران را از جهان خارج کنید! سربازانی بی باک را استخدام، زره پوش هایی قدرتمند را ایجاد و با انواع سلاح های مختلف یک سپاه قدرتمند را تشکیل دهید و زیباترین بازی استراتژیکی را تجربه کنید!

گرافیک بازی Toy Defense 4: Sci-Fi نسبت به نسخه های قبلی بسیار بهبود یافته است و آن را به همه ی دوستداران بازیهای استراتژیک اندروید پیشنهاد می دهیم.

برخی از ویژگی های بازی استراتژیک Toy Defense 4: Sci-Fi اندروید :

* پیش بردن ۷۲ ماموریت در مکان های شگفت آور همچون مریخ و جنگل های بیگانه

* مبارزه با ۸ نوع از دشمنان برای از بین و نابود سازی توسط شما و بازیکن

* استقرار تفنگ دارها و توپخانه ها برای متوقف کردن نیروهای متخاصم

* استفاده از سیستم قدرتمند یو پی اس برای ارتقا سربازان خود

* امکان بازی به صورت آنلاین و همکاری و یا رقابت با دوستان خود

* جمع آوری افتخارات متعدد در طول جنگ های مختلف

* دارا بودن گرافیک اچ دی خیره کننده + صداگذاری بسیار هیجان انگیز

بازی Toy Defense 4: Sci-Fi هم اکنون در گوگل پلی دارای امتیاز ۴.۴ از ۵.۰ می باشد که ما امروز در فارسروید آن را به همراه فایل دیتا در اختیار شما قرار می دهیم.

 نسخه های یک، دو و سه بازی دفاع اسباب بازی :

– دانلود Toy Defense – بازی استراتژیک دفاع اسباب بازی ۱ اندروید + دیتا

– دانلود Toy Defense 2 – بازی استراتژی دفاع اسباب بازی اندروید + دیتا

– دانلود Toy Defense 3: Fantasy – بازی دفاع اسباب بازی ۳ اندروید + دیتا

تغییرات نسخه ی v1.4.1:

* رفع مشکلات بازی و بهبود گرافیک

 

دانلود Toy Defense 4: Sci-Fi - بازی دفاع اسباب بازی 4 اندروید!

 

FarmVille 2: Country Escape v2.3.149 + Mod – دانلود مزرعه داری اندروید

سه شنبه 4 آذر 1393برچسب:,

FarmVille 2: Country Escape v2.3.149 + Mod – دانلود مزرعه داری اندروید

                                                                                FarmVille 2: Country Escape v2.3.149 + Mod – بازی مزرعه داری آفلاین و آنلاین اندروید + تریلر – جدیدترین نسخه ی گوگل پلی

آپدیت جدید ۲۴ نوامبر – November 24, 2014

FarmVille 2: Country Escape یک بازی فوق العاده زیبای دیگر از استودیوی بازیسازی Zynga در سبک بازی های مزرعه داری و استراتژیک مخصوص سیستم عامل اندروید می باشد که با آن می توانید تجربه ای جدید و متفاوت از بازی های مدیریت مزرعه را در دستگاه خود به ارمغان آورده و ساعت ها خود را سرگرم سازید! این بازی با عنوان “چه ۳۰ ثانیه وقت داشته باشید چه ۳۰ دقیقه ؛ مزرعه خود را به سرعت بسازید!” در پلی استوری عرضه گردیده و در آن شما در نقش رئیس یک مزرعه باید با کاشت و برداشت محصولات، مدیریت مزرعه، ایجاد ابزارهای مختلف و غیره به رونق مزرعه ی شخصی خودتان بپردازید و با به دست آوردن و جمع اوری پول به گسترش مزرعه کمک کنید.

بازی نسبت به حجم بسیار کم خود دارای گرافیکی عالیست و در شما قادر خواهید بود به دو صورت مختلف آفلاین و آنلاین به بازی بپردازید ؛ در حالت افلاین برای خود مزرعه ای شگفت انگیز را بسازید و در حالت آنلاین با کاربران فیسبوکی و دوستان به رقابت بپردازید.

برخی از ویژگی های بازی FarmVille 2: Country Escape اندروید:

* کاشت و برداشت محصولات زراعی منحصر به فرد همراه با میوه ها و سبزیجات متعدد

* امکان تزئین و سفارشی سازی مزرعه با کارهای مختلف و متنوع توسط بازیکن

* جمع آوری گنجینه های پنهان و نادر برای کشف یک مزرعه ی ساحلی جدید

* پرورش طیف گسترده ای از حیوانات دوست داشتنی از جمله بز و غیره در مزرعه

* امکان تجارت و چت با دوستان و یا بازی به صورت ناشناس با مردم سراسر جهان

بازی FarmVille 2: Country Escape به صورت رایگان عرضه شده و با میلیون ها دریافت از گوگل پلی دارای امتیاز ۴.۴ از ۵.۰ می باشد که ما امروز در فارسروید جدیدترین نسخه ی آن را به صورت رایگان و با لینک مستقیم در اختیار شما قرار می دهیم.

تغییرات نسخه ی v2.3.149:

* اضافه شدن ویژگی های جدید

* رفع مشکلات و بهبود های مختلف

 

دانلود FarmVille 2: Country Escape - بازی مزرعه داری اندروید

 

Township v1.8.3 – دانلود بازی شبیه ساز مزرعه اندروید

سه شنبه 4 آذر 1393برچسب:,

Township v1.8.3 – دانلود بازی شبیه ساز مزرعه اندروید

Township v1.8.3 – یک بازی مزرعه داری و مدیریت شهر فوق العاده اندروید با امتیاز ۴.۴ از ۵.۰ و میلیون ها بازیکن انلاین جهانی
آپدیت جدید ۲۵ نوامبر – November 25, 2014

بازی های سبک استراتژیک و از نواع مزرعه داری و مدیریت مزرعه از پرطرفدارترین بازی های اندرویدی هستند که تا به امروز ده ها مورد از ان ها را معرفی کرده ایم و اتفاقا با استقبال بی نظیر روبرو گردیده اند و اما امروز به درخواست کاربران عزیز قصد معرفی بازی جدید و اما محبوب Township را داریم که با ان می توانید بهترین بازی شبیه سازی مزرعه را در گوشی و یا تبلت اندرویدی خود به ارمغان بیاورید. در این بازی یک مزرعه به شما داده می شود که مدیریت ان را بر عهده می گیرید و برای گسترش و توسعه ان تلاش می کنید! بله شما باید با کاشت و برداشت محصولات و فروش ان ها به کسب ثروت بپردازید و یا در انواع معدن های مختلف آثارهای باستانی را کشف کنید و رویای خود را در یک بازی مزرعه داری اندرویدی بسازید. اگر به بازیهای مزرعه داری علاقه مندید به هیچ وجه بازی فوق را از دست ندهید.

برخی از ویژگی های بازی استراتژی Township اندروید :

* استفاده از انواع ساختمان ها و دکوراسیون های متعدد

* کاشت انواع محصولات کشاورزی با امکان برداشت محصول

* شامل انواع شخصیت کاریزماتیک و سرگرم کننده دوست داشتنی

* امکان ارتباط با دوستان و به اشتراک گذاری کالاهای مفید در فیسبوک

* دارا بودن گرافیک اچ دی خیره کننده به همراه صداگذاری مهیج

بازی Township هم اکنون در مارکت اندروید دارای امتیاز ۴.۴ از ۵.۰ است که ما در فارسروید اخرین و جدیدترین نسخه ی ان را به عنوان اولین وبسایت ایرانی در اختیار شما قرار میدهیم.

توجه داشته باشید که :

۱ - بازی Township آنلاین است و برای اجرا اینترنت مورد نیاز است.

۲ - این بازی در چندین وبسایت و مارکت معرفی شده که هیچکدام از ان ها اقدام به قرار دادن دیتا نکرده اند و بازی به هیچ وجه اجرا نمیشود و در ضمن دیتا با خود بازی هم دانلود نمیشود! ما دیتای بازی را نیز برای شما قرار داده ایم.

تغییرات نسخه ی v1.8.3:

* مشکلات بازی رفع گردیده و بهینه سازی هایی صورت گرفته شده است.

 

دانلود Township - بازی شبیه ساز مزرعه اندروید!

 

بازی استراتژیک اچ دی قبایل و قلعه ها + فایل دیتا + تریلر

سه شنبه 4 آذر 1393برچسب:,

بازی استراتژیک اچ دی قبایل و قلعه ها + فایل دیتا + تریلر

بازی استراتژیک گرافیک عالی The Tribez & Castlez v1.6.0اندروید + فایل دیتا + تریلر !
آپدیت جدید ۲۵ نوامبر – November 25, 2014

The Tribez & Castlez به فارسی (قبایل و قلعه ها) یک بازی جدید با گرافیک اچ دی خیره کننده در سبک بازی های استراتژیک برای سیستم عامل اندروید می باشد که با عنوان روبرو در گوگل پلی برای دانلود در دسترس عموم کاربران قرار گرفته است: “در آزمایشات علمی هم امکان اشتباهاتی به وجود می آید و گاهی ممکن است بر سر همین اشتباهات شما به جهانی دیگر بروید!” در این بازی شما وارد دنیایی خواهید شد که در آسمان های آن پر است از اژدها و در جنگل ها حیوانات عجیب و غریبی زندگی می کنند. شما می بایستی به شاهزاده اریک و دوستانش کمک کنید تا از دست نیروهای شیطانی نجات پیدا کرده و اقدام به بازسازی پادشاهی خود کنند!

پس اگر به بازی های استراتژیک علاقه مندید و می توانید یک پادشاهی خارق العاده و منحصر به فرد را تشکیل دهید همین الان دست به کار شوید و بازی قبایل و قلعه ها را دریافت نمایید! در این بازی شما باید با سلاح های متفاوت انواع ماجراجویی های شگفت انگیز را تجربه کنید و بهرین بازی استراتژیک را در اندرویدفون خود به ارمغان بیاورید!

برخی از ویژگی های بازی استراتژیک The Tribez & Castlez اندروید :

* حفاظت از پادشاهی خود در مقابل انواع هیولاها و موجودات شگفت انگیز

* کشف اسرار بی پایان از جهان سحر و جادو در سیاه چال ، برج های بلند و اراضی متنوع

* کمک کردن مردم در انواع و اقسام شهرها و کشورها به شاهزاده اریک

* توسعه سرزمین خود با ساخت برای محافظت از افراد خود، ایجاد مجسمه ها و چشمه برای افزایش نفوذ

* جمع آوری و تسخیر صدها مورد از اقلام نادر سحر و جادو برای تبدیل شدن به قدرتمندترین سرزمین

* دارا بودن گرافیک اچ دی خیره کننده به همراه پخش موسیقی هایی دل ربا از قرون وسطی

بازی The Tribez & Castlez چند ساعت قبل در مارکت اندروید عرضه شده و دارای امتیاز ۴.۲ از ۵.۰ می باشد که ما امروز در فارسروید آن را به همراه فایل دیتا برای شما قرار داده ایم و امیدواریم از آن لذت ببرید!

 تغییرات نسخه ی v1.6.0:

* اضافه شدن منابع جدید در سنگ معدن ها

* رفع مشکلات و بهبود گرافیک بازی + پیشرفت های عالی

 

دانلود The Tribez & Castlez - بازی استراتژیک اچ دی قبایل و قلعه ها آندروید + دیتا + مود

 

آخرین مطالب ارسالی

  • Next Lock Screen 1.5-قفل بسیار زیبای گوشی
  • WWE Immortals-بازی کشتی کج جاودانه
  • Trial xtreme 4-بازی موتور سواری بسیار زیبا و جذاب
  • DU Battery Saver PRO & Widgets-مدیریت باتری
  • آموزش افزایش لایک و فالور اینستاگرام و فیسبوک
  • DynamicNotifications Premium- دانلود برنامه مشاهده اطلاعیه های گوشی بدون باز کردن قفل
  • Hellish Neighbours : New Year-دانلود بازی بسیار زیبای همسایه جهنمی
  • web pc suite- دانلود برنامه استفاده از فایل های گوشی با کامپیوتر بدون usb
  • The Cleaner 1.4.10.1 - دانلود برنامه پاک کردن فایل های زباله
  • Lightning Launcher eXtreme 10.6.4-دانلود لانچر بسیار زیبا
  • TouchPal X Keyboard- دانلود کیبور بسیار قدرتمند
  • برنامه iGest – Gesture Launcher 2.5.0.9 - دانلود برنامه لمسی اندروید
  • دانلود Clash of Clans نسخه 6.407 اندروید
  • ooVoo Video Call, Text & Voice 2.2.6 - مسنجر محبوب ooVoo برای اندروید
  • Boom Beach 19.60- بازی استراتژیک ساحل بوم + دیتا
  • MMX racing- بازی ماشین سواری بسیار زیبا اندروید+دیتا
  • Pou -----پو
  • Tiamat X 1.0.3---بازی اندروید
  • Epic Skater(اپیک اسکیتر)
  • Lets Create Pottery ----دانلود بازی سفالگری
  • کل صفحات: 3
    صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد