[RB:Rozblog_Dynamic_Code] [RB:Rozblog_Js] فاو آیکون

WWE Immortals-بازی کشتی کج جاودانه

پنج شنبه 2 بهمن 1393برچسب:,

 WWE Immortals بازی جذابی در سبک اکشن جنگی می باشد که با گرافیکی خیره کننده اندکی پیش در گوگل پلی منتشر شد.

در این بازی می توانید تیمی متشکل از قهرمانان کشتی کج تشکیل دهید و به مبارزه با رقیبان دیگر بپردازید.جنگ های بازی بسیار دیدنی هستند و در مکان های متنوعی رخ می دهند که حتما با گرافیک عالی بازی شما را راضی خواهد کرد.

وظایف خود را به طور کامل انجام دهید تا بتوانید در این بازی اندرویدی به موفقیت برسید ! بازی دارای دیتای 1300 مگابایتی است از این رو شاهد یک شاهکار هستیم !

هر قهرمان سبک مبارزه خود را دارد و به گونه ای مبارزه اش منحصر به فرد است ! تکنیک های مختلفی در بازی وجود دارد که می توانید آن ها را یافته و راحت تر دشمنان را شکست دهید.

پیشنهاد می کنیم این بازی جذاب را از دست ندهید…

ویژگی های بازی WWE Immortals :
– گرافیک عالی با کیفیت اچ دی

– سیستم کنترلی خوب بازی

– امکان بازی آنلاین و چنده نفره به همراه امکان بازی آفلاین

– وجود شخصیت ها و قهرمانان مختلف

تغیرات نسخه 1.0.0:
– انتشار بازی

محل قرارگیری دیتا بازی:Android/Obb

 

1_wwe_immortals

دانلود Clash of Clans نسخه 6.407 اندروید

پنج شنبه 20 آذر 1393برچسب:,

Clash of Clans بازی جدید و فوق العاده زیبای آنلاین در سبک بازی های استراتژیک برای سیستم عامل اندروید می باشد که با دارا بودن امتیاز ۴.۸ از ۵ در پلی استوری از پرطرفدارترین بازی های اندروید به شمار می رود که به صورت رایگان عرضه شده است. در این بازی شما باید با ابزارهای در دسترس یک دهکده ی منحصر به فرد را بسازید، آن را رونق ببخشید و در جنگ های مختلف بر دهکده های دیگر مغلوب شوید و در جنگ های مختلف بین قبایل با پیروزی بیرون آیید. شما این امکان را در اختیار دارید که دهکده و امپراطوری خود را با سلیقه ی خودتان بنا کنید. البته بنای دهکده به این آسانی ها هم نیست چرا که در هنگام کمبود ابزارها، دشمنان مختلف به شما حمله ور می شوند که باید با استراژیتان آن ها را سرکوب کنید.

در بازی فوق، اگر از پایه ساختمان های خود را اصولی بچینید و دیوار ها را درست تعبیه کنید، بدون شک دشمن رو ناکام خواهید گذاشت و البته در حمله هم همین طور است، برنده یا بازنده بودن شما در یک نبرد تماما به فکر استراتژیک در حمله شما بستگی دارد. بازی به صورت کاملا آنلاین صورت می پذیرد و اگر شما را به خودش وابسته نکند و به گونه ای معتاد ان نشوید، شانس اورده اید! شما در بازی با انواع دهکده ها روبرو هستید و با دیگر کاربران جهان به رقابت می پردازید و تجربه ی اعیتادآورترین و مهیج ترین بازی استراتژیک را در اندرویدفون خود به ارمغان خواهید آورد.

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید...

 

 

Tiamat X 1.0.3---بازی اندروید

سه شنبه 18 آذر 1393برچسب:,

 دانلود بازی اندروید  Tiamat X 1.0.3

معمولا بازی های اکشن در بین تمامی سبک ها از جذابیت بیشتری برخردار هستند، بازی هایی مثل ندای وظیه و کانتر اما این بازی ها همگی هم حجم بالا و هم به سخت افزار حرفه ای نیاز دارند اما در بین بازی های اکشن بازی های ساده ای نیز وجود دارند که حجم چندانی ندارند اما در مورد سرگرم کننده بدون حتی از بازی های گرافیکی محبوب تر هستند، بازیTiamat X 1.0.3 هم یکی از این دسته بازی های محبوب و ساده است. در  بازی نبرد فضایی که سبکی نظیر و مشابه بازی جنگ ستارگان را داراست شما باید یک سفینه جنگی کوچک را هدایت کنید و در مراحل مختلفی که در پیش دارید سایر دشمنان خود را نابود کنید. داستان بازی نبرد فضایی از این قرار است که دشمنان به سرزمین شما حجوم آورده و شما باید در مقابل آن ها ایستادگی کنید.

با ما با دانلود بازی اکشن نبرد فضایی به سبک جنگ ستارگان برای اندروید همراه باشید.

Tiamat X 1.0.3 بازی جنگ های فضایی

پیش نیاز بازی نبرد فضایی : اندروید ۲٫۱ و بالاتر

سفینه شما مانند سفینه های دشمن می تواند از سلاح ها و تجهزیات مختلفی مثل موشک ها استفاده کنید که البته برای دستیابی به این تجهیزات حتما شما باید به سطح خاصی از امتیاز رسیده باشید در غیر این صورت تنها می توانید از همان مسلسل ساده و البته قدرتمند پیش فرض استفاده کنید. در حین انجام بازی نبرد فضایی علاوه بر اینکه تعداد و تجهیزات دشنمان شما دستخوش تغییرات می شود بلکه موانع طبیعی مختلفی نیز در سر راه شما قرار می گیرند که در نهایت همگی باعث خواهند شد که شما نتوانید بازی را براحتی ادامه دهید. همانطور که گفته شد این بازی اندروید بسیار شبیه به نسخه کلاسیک بازی جنگ ستارگان است اما با این تفاوت که این بازی در محیط های مختلف و همراه دشمنان و سلاح های گوناگون انجام می شود و همین موضوع باعث شده است تا این بازی فوق العاده ساده، کم حجم که حتی با نسخه های قدیمی اندروید سازگار است و براحتی برروی تمامی گوشی ها و تبلت های اندرویدی قابل اجراست در بین بهترین بازی های اندروید قرار بگیرد تا جایی که امتیاز آن در گوگل پلی به پنج / از پنج برسد که همین خود نشان دهنده جذابیت Tiamat X است. . درضمن از سایر ویژگی های این بازی باید به موزیک متن و مراحل مختلف و گوناگون اشاره کرد.شما هم می توانید در جمع دانلود کنندگان این بازی قرار بگیرد.

Contract Killer Sniper 1.0.3 بازی زیبای تک تیر انداز

سه شنبه 18 آذر 1393برچسب:,

 Contract Killer Sniper 1.0.3 بازی زیبای تک تیر انداز که یکی از بهترین بازی های اکشن می باشد که تا کنون برای تلفن های همراه هوشمند ساخته شده است .این بازی اندروید زیبا قادر است برای شما لذت واقعی تیر اندازی با بهترین سلاح ها دقیق زن را راهم کند .شما در این بازی باید با استفاده از سرعت عمل بالا و هوش خود ماموریت هایی را که برای شما مشخص شده یکی پس از دیگری پشت سر بگذارید و در هر مرحله با به دست گرفتن سلاحی متفاوت کاری را که از شما خواسته شده را به بهترین نحو انجام داده و افراد مورد نظر را به قتل برسانید.با ما با دانلود این بازی اندروید همراه باشید و  تبدیل به یک تک تیر انداز حرفه ای شوید.

دانلود بازی تک تیر انداز | Contract Killer Sniper 1.0.3

پیش نیاز: اندروید ۳٫۰ و بالاتر

اگر به دنبال دانلود بازی اکشن واقعی می گردید ما به شما بازی Contract Killer Sniper را پیشنهاد می کنیم در این بازی که برای اندروید ساخته شده شما در نقش یک تک تیر انداز حرفه ای ظاهر می شوید که باید با استفاده از اسلحه خود به طور مخفیانه به مناطقی که از او خواسته شده است برود یکی پس از دیگری اهداف را از بین ببرد ،بسیار دقت کنید زیرا این ماموریت ها خیلی حساس می باشد و حتی کوچترین اشتباه و د ر محاسبات برای شلیک گلوله می تواند باعث بشود که تیر شما به خطا رفته و افراد دشمن از محل شما با خبر شده و کار را برایتان مشکل کنند .این بازی دارای بیش از ۲۵۰ ماموریت متفاوت می باشد که باعث خواهد شد شما برای مدت ها طولانی با آن سرگرم شده و اوقات فراغت خود را با آن پر کنید .از ویژگی های دیگر این بازی اک تیر انداز اندروید می توان به قابل ارتقا بودن سلاح های آن و همچنین قابلت بازی کردن به صورت pvp با دیگر افرادی که این بازی هیجان انگیز را روی تلفن های همراه خود نصب کرده اند. از دیگر عوامل جذابیت این بازی می توان به این موضوع اشاره کرد که شما برای انجام ماموریت هایتان محدود به یک مسیر نشده اید و قادر هستید که از مسیر مورد نظر خودتان حرکت کرده و به این ترتیب بهترین راه را برای کشتن افراد مورد نظر پیدا کرده و با داشتن آزادی عمل بیشتر مراحل بازی را پشت سر بگذارید.با لینک دانلود مستقیم و پر سرعت بازی  تک تیر انداز | Contract Killer Sniper 1.0.3 همراه 

Godfire: Rise of Prometheus v1.0 – بازی شگفت انگیز و بی نظیر خدای اتش برای اندروید + دیتا

پنج شنبه 13 آذر 1393برچسب:,

Godfire: Rise of Prometheus v1.0 – بازی شگفت انگیز و بی نظیر خدای اتش برای اندروید + دیتا

 Godfire: Rise of Prometheus v1.0 – بازی شگفت انگیز و بی نظیر خدای اتش برای اندروید همراه دیتا – تست شده و آفلاین

حجم دیتا پس از خارج شدن از حالت فشرده = ۲۱۸۰ مگابایت
بالاخره پس از مدت ها یک بازی فوق العاده برای اندروید عرضه گردید
معرفی برای اولین بار در میان تمامی وبسایت های ایرانی

پس از مدت ها انتظار برای عرضه یک بازی گرافیکی و خوب برای اندروید ؛ این بار شاهد عرضه شدن یک بازی بی نظیر و نام آشنا و صد البته گرافیکی با نام Godfire: Rise of Prometheus از استودیوی بازیسازی  Vivid Games برای اندروید هستیم که امروز و چند دقیقه پیش نسخه ی اول ان به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه گردید و باز هم مثل همیشه تصمیم گرفتیم برای اولین بار ان را حضور شما کاربران عزیز و همیشگی معرفی نماییم. این بازی بسیار زیبا در سبک اکشن و جنگی ساخته شده است و به صورت سوم شخص بوده و داستانش مربوط به روم باستان و خدایانش می باشد! داستان بازی به روم و خدایان باستانی اش مربوط می شود! جایی که شما با کارکتر اصلی بازی باید آن ها را برای بهتر شدن زندگی انسان ها نابود کنید. بله … شما انواع سلاح های قدرتمند را در دست می گیرید و به مبارزه هایی تن به تن می پردازید و یکی از بهترین بازی های اندرویدی را تجربه می کنید! باید اعتراف کرد که بازی Godfire: Rise of Prometheus واقعا با کیفیت است. گرافیک این بازی بسیار بالا است و صحنه های سه بعدی زیبایی را در آن شاهد خواهید بود و علاقه مندان به سبک جنگی و اکشن همیشه کشتن دشمنان خود در محیط سعه و باگرافیک بالا را دوست داشته و دارند و ما این بازی فوق العاده را به شما پیشنهاد می دهیم.

برخی از ویژگی های بازی اکشن Godfire: Rise of Prometheus اندروید :

* در اختیار قرار دادن انواع سلاح های قدرتمند

* انواع دستاوردهای متعدد برای بدست اوردن

* مبارزه در انواع مکان ها و محیط های شگفت آور

* صداگذاری بسیار مهیج و عالی به همراه گرافیک خیره کننده اچ دی

بازی Godfire: Rise of Prometheus هم اکنون در گوگل پلی دارای امتیاز ۵.۰ از ۵.۰ است که ما در فارسروید به عنوان اولین وبسایت ایرانی ان را به همراه فایل دیتا و بصورت رایگان در اختیار شما قرار می دهیم و امیدواریم مورد پسندتان واقع گردد.

تغییرات نسخه ی v1.0 :

* انتشار نسخه ی اول در گوگل پلی.

 

دانلود Godfire: Rise of Prometheus - بازی بی نظیر خدای آتش اندروید + دیتا

 

Subway Surfers v1.32.0 + Mod- بازی پرطرفدار موج سواران مترو اندروید

پنج شنبه 13 آذر 1393برچسب:,

Subway Surfers v1.32.0 + Mod- بازی پرطرفدار موج سواران مترو اندروید

 Subway Surfers v1.32.0 + Mod- بازی پرطرفدار موج سواران مترو اندروید – سفر به England   

نسخه معمولی + مود شده با پول بی نهایت به صورت جداگانه

اگر از طرفداران بازی های موبایلی باشید، بدون شک بازی اعتیادآور و پرطرفدار Subway Surfers را می شناسید، همان بازی ای که در آن جک و دوستانش در کشورهای مختلف جهان در خط مترو از دست ماموران فرار می کنند! در بازی موج سواران مترو شما در نقش پسر بچه ای با نام جک هستید که با دوستانتان در حال فرار از دست مامور هستید و باید به آن ها کمک کنید تا بتوانند از دست مامور فرار کنند! فرار از دست ماموران به همین سادگی ها که فکر می کنید نیست ؛ چرا که در بین راه با موانعی روبرو می شوید که باید با سرعت عمل خود آن ها را پشت سر گذاشته و به راه خود ادامه دهید! در طول مسیر سکه هایی وجود دارد که که با جمع آوری آن ها می توانید هیجان را بالا برده ، بازی را به سادگی بکشانید و آپگرید ها را بخرید!

امروز نیز شاهد منتشر شدن نسخه ی لندن بازی فوق برای اندروید بودیم که با نام Subway Surfers به صورت رایگان در پلی استوری در دسترس دوستداران بازی های اکشن تفریحی قرار گرفت! در این بازی شما در نقش جک در متروهای کشور لندن به ماجراجویی مشغول می شوید و ساعت ها خود را سرگرم ین سازید! اگر از دوستداران بازی های ساب وی سرفرس هستید پیشنهاد می دهیم نسخه ی لندن آن را از دست ندهید!

برخی از ویژگی های بازی Subway Surfers اندروید :

* دارا بودن گرافیک اچ دی خیره کننده (HD) و رنگارنگ

* امکان باز کردن شخصیت های جدید بازی

*  امکان دادن مسابقه با دوستان به صورت آنلاین

* بودن انواع دستاوردهای مختلف در مسیر بازی برای هیجان بیشتر

* انجام حرکات آکروبایتک توسط جک برای افزایش جذابیت

* گیم پلی اعتیادآور

بازی Subway Surfers هم اکنون در مارکت اندروید دارای امتیاز ۴.۵ از ۵.۰ می باشد که ما در فارسروید جدیدترین نسخه ی آن را به عنوان اولین وبسایت ایرانی و به صورت رایگان در اختیار شما کاربران همیشگی قرار می دهیم و امیدواریم مورد پسندتان واقع گردد….

تغییرات نسخه ی v1.32.0 :

*  سفر به England با تور جهانی ماموران مترو!

* اضافه شدن چالش ها و ویژگی های جدید

* رفع اشکالات و بهبود گرافیک بازی

 

دانلود Subway Surfers 1.21.0 - بازی موج سواران مترو اندروید - مکزیکو سیتی

 

Dark Avenger II: Darkness Reborn v1.0.7 – بازی شگفت انگیز

پنج شنبه 13 آذر 1393برچسب:,

Dark Avenger II: Darkness Reborn v1.0.7 – بازی شگفت انگیز

 Dark Avenger II: Darkness Reborn v1.0.7 – بازی شگفت انگیز تولد تاریکی با سبک پرطرفدار MORPG برای اندروید + تریلر

نسخه ی دوم بازی فوق العاده زیبای Dark Avenger 
بازی آنلاین است – آپدیت جدید  ۲۰۱۴-۱۲-۰۴

Darkness Reborn نسخه ی دوم از بازی فوق العاده زیبا و شگفت انگیز Dark Avenger از استودیوی بازیسازی GAMEVIL برای دستگاه های اندرویدیست که نسخه ی اول آن چند ساعت پیش به صورت رایگان در مارکت اندروید عرضه گردید و تصمیم گرفتیم مثل همیشه پیش قدم شویم و آن را حضور کاربران دوستدار بازی های اکشن و آر پی جی معرفی نماییم! داستان بازی همانند نسخه ی پیشین است به گونه ای که شیطان از خواب بیدار می شود و تاریکی ها و ظلم و ستم فزونی می یابد. در بازی تاریکی همه جا را فرا گرفته و ظلم و ستم بیداد می کند و شما باید قهرمانان خود را آماده نبرد کنید و آن ها را به جنگ با شیطان بفرستید! بله … باید به صورت مداوم با آن ها تمرین کنید تا قدرتمند شوند و اجازه ندهید تا اهریمن بر زمین تسلط پیدا کند! اینبازی یکی از بهترین و گرافیکی ترین بازی های ترسناک اندرویدی می باشد که اگر علاقه مند به بازی ترسناک هستید، بی هیچ شکی این بازی برایتان لذت بخش خواهد بود. باید دقت داشته باشید که شیطان در همه جا وجود دارد و ممکن است در هر لحظه به شما آسیب برساند. پس از هر پیروزی امتیاز کسب می کنید و به شما پاداش داده خواهد شد. همین الان گروه خود را بسازید و …!

برخی از ویژگی های بازی اکشن Darkness Reborn اندروید :

* امکان تشکیل یک تیم قدرتمند از قهرمانان برای شروع نبرد

* مبارزه در انواع مکان ها و محیط های واقعی و بی نظیر

سفارشی سازی قهرمان خود با هزاران مورد از اقلام

صدها مورد از دستاوردهای مختلف برای افزایش چالش

* دارا بودن گرافیک اچ دی به همراه صداگذاری هیجان انگیز

بازی Darkness Reborn هم اکنون در مارکت اندروید دارای امتیاز ۴.۴ از ۵.۰ است که ما در فارسروید نسخه ی اول آن را به عنوان اولین وبسایت ایرانی معرفی و به صورت کاملا رایگان به همراه فایل دیتا در اختیار شما قرار میدهیم و امیدواریم مورد پسندتان واقع گردد.

توجه داشته باشید که : بازی Darkness Reborn آنلاین است و برای اجرا اینترنت مورد نیاز می باشد. از طرفی هنگام اجرای بازی از ۰ تا ۱۰۰ مگابایت دیتای اضافی دانلود می شود.

تغییرات نسخه ی v1.0.7 :

* رفع باگ های بازی و بهبود گرافیک

 

دانلود Darkness Reborn - بازی تولد تاریکی اندروید + دیتا

 

Zombie Defense v8.8 + Mod – بازی دفاع زامبی+مود

چهار شنبه 12 آذر 1393برچسب:,

Zombie Defense v8.8 + Mod – بازی دفاع زامبی+مود

 Zombie Defense v8.8 + Mod – بازی پرطرفدار دفاع زامبی اندروید – نسخه معمولی + مود شده به صورت جداگانه

Zombie Defense – دفاع زامبی یک بازی جدید در سبک بازی های استراتژی و زامبی از استودیوی بازیسازی Home Net Games مخصوص سیستم عامل اندروید است که با صدها هزار دریافت از گوگل پلی دارای امتیاز ۴.۲ از ۵.۰ بوده و از برترین بازی های اندرویدی به شمار می رود. داستان بازی را از زبان گوگل پلی اینگونه بیان می کنیم: “هم اکنون ۷ میلیارد انسان در سیاره ما زندگی می کنند و قبلا نیز بیش از ۱۰۰ میلیارد زندگی انسان می کرده اند که از بین رفته اند! اگر فقط یک دهم آن ها زنده شوند چه اتفاقی می افتد؟!” در این بازی شما در نقش یک بازیکن باید سربازان خود را در مکان های مختلفی قرار دهید تا با استفاده از سلاح های خود امواجی از زامبی ها را از بین ببرند و ماموریت های بازی را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارید.

در بازی Zombie Defense ویژگی هایی نیز فراهم شده است که بتوانید با بدست آوردن پول در ماموریت ها فن آوری های جدید را خریداری نمایید و یا به ارتقای شخصیت ها بپردازید و یکی از بهترین بازی های Strategy را تجربه کنید.

برخی از ویژگی های بازی استراتژیکی Zombie Defense اندروید :

* شامل ۳۳ ماموریت مختلف برای پشت سر گذاشتن

* شامل ۸۴ ارتقاء مختلف و عالی بین هر ماموریت

* شامل ۶ نوع دشمن مختلف برای از بین بردن

* در دسترس قرار گرفتن مواد منفجره، سلاح ها و …

* بازی در انواع محیط های ۳D همچون بزرگراه ها، شهرها و بیابان ها

* به روز رسانی منظم و به صورت رایگان با اضافه شدن ماموریت های جدید

بازی Zombie Defense را ما امروز در فارسروید برای اولین بار در میان تمامی وبسایت های ایرانی معرفی می کنیم که می توانید با مراجعه به ادامه ی مطلب جدیدترین نسخه ی آن را به همراه نسخه ی مود شده دریافت کنید.

تغییرات نسخه ی v8.8:

* اضافه شدن ویژگی های جدید

* رفع مشکلات بازی و بهبود گرافیک

 

دانلود Zombie Defense - بازی دفاع زامبی اندروید + مود

 

Kingdom Rush- بازی استرتژیک دفاعی اندروید+دیتا

چهار شنبه 12 آذر 1393برچسب:,

Kingdom Rush- بازی استرتژیک دفاعی اندروید+دیتا

 Kingdom Rush بازی فوق العاده زیبا با گرافیکی خارق العاده و اچ دی در سبک بازی های دفاعی و استراتژیکی برای سیستم عامل اندروید می باشد که شما را به یک سفر حماسی و دفاع از پادشاهی خود در برابر انبوهی از اورک ها، ترل و جادوگران شیطانی دعوت می کند! در ابتدای بازی مقدار محدودی از سکه های امپراطوری در اختیار شما قرار دارد که می بایستی به ساخت برج ها و ساختمان های مختلف پرداخته و زیر ساخت های آن را تقویت کنید. انواع ساختمان های مختلف در ابتدای بازی برای جلوگیری از ورود دشمنان به قلمروی شما وجود دارد که باید با ایجاد کماندارها و پیاده نظام به مبارزه ی با آن ها پرداخته و از ورود ان ها جلوگیری کنیدبرای پیروزی در نبرد مقابل دشمنان باید از دقت و سرعت عمل خوبی بهره مند باشید تا با کم ترین خسارت و در کوتاه ترین زمان ممکن، دشمنان را از سرزمین خود بردارید و ان ها را سرنگون سازید.

مبارزه در جنگل ها، کوه ها و زمین های مختلف صورت می پذیرد و انواع سلاح های متعدد مانند آتش باران کردن دشمنان برای مبارزه وجود دارد.

برخی از ویژگی های بازی Kingdom Rush اندروید :

* امکان ایجاد سربازان و در دست گرفتن فرماندهی ان ها

* بیش از ۵۰ دشمنان مختلف از جمله شیاطین با مهارت های مختلف

* بودن ۹ قهرمان با مهارت های منحصر به فرد برای انتخاب در مبارزات

* بیش از ۱۸ توانایی های برج برای ساخت ساختمان های متعدد

* بودن بیش از ۶۰ دستاورد مختلف برای پیش بردن بازی

* امکان کنترل سربازان برای از بین بردن دشمنان

* بهینه شده برای گوشی های آندروید و تبلت ها

شما باید در بازی شگفت انگیز Kingdom Rush نهایت تلاش خود را کنید که قلمرو و پادشاهی خود را از نیروی تاریکی نجات دهید و ساعت ها خود را سرگرم سازید. ما در فارسروید نسخه ی فول این بازی را برای شما قرار داده ایم که می توانید با مراجعه به ادامه ی مطلب آن را به همراه فایل دیتا دریافت کنید.

 تغییرات نسخه ی v2.3.6:

* رفع مشکلات و بهبود گرافیک بازی

 

دانلود Kingdom Rush - بازی استراتژی دفاعی اندروید + دیتا

 

جدیدترین نسخه ی بازی معروف Jungle Heat برای اندروید

چهار شنبه 12 آذر 1393برچسب:,

جدیدترین نسخه ی بازی معروف Jungle Heat برای اندروید

جدیدترین نسخه ی بازی معروف Jungle Heat برای اندروید – آپدیت 

                                                                                           

Jungle Heat به فارسی (جنگل حرارت) بازی جدید، فوق العاده زیبا و پرطرفدار در سبک بازی های استراتژیک و فرماندهی برای سیستم عامل اندروید می باشد که شما را به جنگل های گرمسیری که سرشار از مواد با ارزشی مثل نفت، چوب و طلا می باشد، دعوت می کند. این مواد با ارزش را غارتگران و دزدان دریایی برای خود می برند و شما می بایستی که جلوی آن ها ایستاده و منبعتان را از آن ها پس بگیرید. شما باید پایگاه یک ارتش را وسط جنگل بنا کنید، مقابل دیگر بازیکنان بجنگید، پایگاه‌های آنان را نابود کنید و جواهرات به غارت رفته را بازگردانید. شما باید برای پایگاه خود، برنامه ریزی دقیق و منظمی را انجام دهید و به مرور سربازان و ساختمان های خود را ارتقا دهید و با شکست دادن دشمنان تجربه ی بهترین بازی دفاعی را در اندرویدفون خود به ارمغان بیاورید.

این بازی رایگان با دارا بودن امتیاز ۴.۷ از ۵ در پلی استوری از برترین و پرطرفدارترین بازی های دفاعی اندروید به شمار می رود و آن را به همه ی دوستداران بازی های آرکید و اکشن پیشنهاد می دهیم.

برخی از ویژگی های بازی Jungle Heat اندروید :

* امکان ارتقاء ساختمان و سربازان برای افزایش قدرت

* امکان ساخت و ایجاد پایگاه قدرتمند با ابزارهای مختلف

* بازی در میان جنگل هایی فوق العاده زیبا و واقعــی

* ایجاد ابزارهای جنگی مختلف برای شلیک به سمت دشمن

* دارا بودن گرافیک رنگارنگ اچ دی و خیره کننده

* پهش موسیقی هایی شگفت انگیز در فضای گرمسیری جنگل

* امکان بازی به صورت آنلاین و با کاربران دیگر برای کسب امتیاز

* دارا بودن گیم پلی اعتیاد آور + نصب سریع و آسان

بازی فوق العاده زیبای Jungle Heat برای تمام سنین می تواند هیجان انگیز و جالب توجه باشید ؛ ما امروز در فارسرویدجدیدترین نسخه ی این بازی بسیار زیبا را برای شما کاربران همیشگی قرار داده ایم و امیدواریم موردپسندتان واقع گردد…

توجه داشته باشید که : بازی Jungle Heat آنلاین است و برای اجرا به اینترنت نیاز دارد.

 تغییرات نسخه ی v1.8.3:

* اضافه شدن ویژگی های جدید

* رفع مشکلات بازی و بهبود گرافیک

 

دانلود Jungle Heat - بازی پرطرفدار فرماندهی حرارت جنگل اندروید

 

Angry Birds Transformers v1.2.13 – بازی پرندگان خشمگین

چهار شنبه 12 آذر 1393برچسب:,

 Angry Birds Transformers v1.2.13 – بازی پرندگان خشمگین ترانسفورمر اندروید همراه دیتا – تست شده و آفلاین

اپدیت 

Angry Birds Transformers نسخه ی جدیدی از بازی معروف و پرطرفدار پرندگان عصبانی از استودیوی Rovio برای اندروید است که چند ساعت پیش به صورت کاملا رایگان در گوگل پلی عرضه گردید و تصمیم گرفتیم در سریع ترین زمان ممکن ان را معرفی نماییم. داستان بازی از این قرار است که ربات های بیگانه به سمت جزیره ی شما حمله کرده اند و باید جلوی ان ها بایستید و ان ها را ز بین ببرید! در نسخه ی جدید پرندگان عصبانی فکر نکنید که با شخصیت های جدید مواجه خواهید شد خیر ؛ بلکه دارای گیم پلی ای جدید با داستانی فوق العاده است که بدون شک برای بار دیگر شما دوستداران بازی های انگری بیرد را به وجد می اورد.

برخی از ویژگی های بازی Angry Birds Transformers اندروید :

* جمع اوری انواع قهرمانان مختلف با توانایی های خاص

* انواع مختلفی از وسایل نقلیه مختلف اتومبیل، کامیون، تانک و یا هواپیما

دریافت سلاح های قوی تر و توانایی های جدید برای هر ترانسفورماتور!

* بازی در انواع محیط ها و مکان های مختلف و متنوع

* دارا بودن گرافیک اچ دی به همراه کنترلرهای عالی + صداگذاری مهیج

بازی Angry Birds Transformers هم اکنون در گوگل پلی دارای امتیاز ۴.۷ از ۵.۰ است که ما در فارسروید جدیدترین و اخرین نسخه ی ان را خدمت شما بازدیدکنندگان گرامی معرفی می کنیم و امیدواریم مورد پسندتان واقع گردد.

توجه داشته باشید که : بازی Angry Birds Transformers آفلاین است ولی برای برخی از ویژگی های بازی نیاز به اینترنت می باشد.

تغییرات نسخه ی v1.2.13 :

* اضافه شدن ویزگی های جدید

* رفع مشکلات و بهبود گرافیک

 

دانلود Angry Birds Transformers - بازی انگری بیرد اندروید!

 

Mental Hospital III v1.0 – یک بازی اول شخص ترسناک

چهار شنبه 12 آذر 1393برچسب:,

 Mental Hospital III v1.0 – یک بازی اول شخص ترسناک برای اندروید همراه دیتا – آفلاین

Mental Hospital III نسخه ی سوم از بازی ترسناک و بسیار زیبای بیمارستان روانی از استودیوی بازیسازی AGaming برای دستگاه های اندرویدیست که ورژن اول آن چند دقیقه پیش با قیمت ۱.۹۹ دلار در مارکت اندروید (Google Play) عرضه گردید و مثل همیشه تصمیم گرفتیم ان را در اسرع وقت و همزمان با زمان عرضه شدن خدمت شما کاربران همیشگی معرفی نماییم. این بازی که به صورت اول شخص طراحی شده است شما را به یک بیمارستان روانی دعوت می کند که باید ماموریت هایی را پشت سر بگذارید! بله.. داستان از این قرار است که دوستانتان همگی به طرز مشکوکی به قتل رسیده اند و با استفاده از یک دوربین فیلمبرداری، فیلم هایی از جزئیات مرگ ان ها ذخیره شده است که پلیس بدون در نظر گرفتن این مدارک از قاتل ان ها می گذرد. این دوربین در مکانی مرموز در بیمارستان روانی ها می باشد و برای پیدا کردن آن، شما وارد این بیمارستان شده اید و …! گرافیک اچ دی، صداگذاری مهیج، صحنه های ترسناک و کنترلرهای ساده همگی در این بازی دست به دست هم داده اند تا یکبازی فوق العاده را تجربه کنید.

برخی از ویژگی های بازی ترسناک Mental Hospital III اندروید :

* ماجراجویی در انواع مکان های ترسناک

* مواجه شدن با انواع پازل های متعدد

* پخش موسیقی های ترسناک در حین بازی

* طراحی شده به صورت کاملا سه بعدی

* بازی به صورت اول شخص در نقش شخصیت اصلی

* گرافیک اچ دی به همراه صحنه های وحشتناک

بازی Mental Hospital III هم اکنون در گوگل پلی دارای امتیاز ۵.۰ از ۵.۰ است که ما در فارسروید اولین نسخه ی ان را به عنوان اولین وبسایت ایرانی و به صورت کاملا رایگان به همراه فایل دیتا در اختیار شما قرار می دهیم و امیدواریم مورد پسندتان واقع گردد… برای مشاهده ی تصاویری از بازی با ما همراه باشید …

تغییرات نسخه ی v1.0 :

* انتشار نسخه ی اول بازی در گوگل پلی.

 

دانلود Mental Hospital III - بازی ترسناک "بیمارستان روانی 3" اندروید + دیتا

 

Clash of Lords

چهار شنبه 12 آذر 1393برچسب:,

                                                                                                          

Clash of Lords  به فارسی (برخورد پادشاهان) بازی جدید و بسیار زیبا با گرافیکی خارق العاده در سبک بازی های استراتژیک برای سیستم عامل اندروید می باشد که با نصب آن برروی اندرویدفونتان جنگ های پادشاهی را به ارمغان خواهید آورد. در این بازی شما باید با ایجاد یک امپراطوری قدرتمند و رهبری سربازان امپراطوری های دیگر را شکست داده و سرزمین ان ها را تصاحب گردانید.

شما باید با جمع اوری مواد معدنی مختلف سرمایه ی خود را افزایش داده و از سرمایه برای ارتقای بازی و خرید تجهیزات مختلف بهره ببرید و با قدرتی بیش از پیش همه ی امپراطوری ها را سرنگون سازید!

برخی از ویژگی های بازی Clash of Lords اندروید :

* بودن سربازان و تجهیزات مختلف برای جنگ

* بودن صدها دیوار، برج و ابزارهای مختلف برای ساخت سرزمین خود

* بودن صدها موجودات غیرطبیعی برای از بین بردن

* امکان بازی به صورت آنلاین و مقایسه امتیاز با کاربران دیگر

* گرافیک بالا و گیم پلی اعتیاد آور

بازی سرگرم کننده ی Clash of Lords علی رغم حجم بسیار کم و ناچیز خود دارای گرافیکی عالی می باشد و آن را به تمام کاربران دوستدار بازی های استراتژیکی پیشنهاد می دهیم که می توانید با مراجعه به ادامه ی مطلب این پست از فارسرویداخرین نسخه ی ان را دریافت کنید .

تغییرات نسخه ی v1.0.320: 

* اضافه شدن ویژگی های جدید

* رفع مشکلات بازی و  بهبود گرافیک

 

دانلود .Clash of Lords - بازی استراتژی جنگ پادشاهان اندروید

 

Run Sackboy! Run! V1.00--یک بازی جدید آرکید از کمپانی

سه شنبه 11 آذر 1393برچسب:,

 Run Sackboy! Run! V1.00 – یک بازی جدید آرکید از کمپانی SONY برای دستگاه های اندروید همراه دیتا – آفلاین

                                              

 

Run Sackboy! Run! 1 بازی جدید و زیبا از کمپانی معروف سونی برای دستگاه های اندرویدیست که نسخه ی اول آن چند ساعت پیش به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه گردید و تصمیم گرفتیم مثل همیشه در اسرع وقت و همزمان با انتشار در گوگل پلی آن را حضور شما کاربران همیشگی معرفی نماییم. اگر از طرفداران بازی های پلی استیشن باشید بدون شک بازی Little Big planet را می شناسید!؟ این بار بخش سرگرمی کمپانی سونی دست به ساخت بازی جدیدی با نام Run Sackboy! Run! 1 زده است که ماجراجویی های شخصیت معروف سری LBP، «سک بوی» را بازگو می نماید! البته، هیچ داستان خاصی در بازی وجود ندارد و حتی سبک و سیاق این عنوان کاملا متفاوت نسبت به عناوین کنسولی است و سبک بازی الگوبرداری از بازی های مطرحی چون Danger Dash، Temple Run یا Subway surf است که این بار در زاویه ی دید کنار و حالت پلتفرمری دنبال می‌شود. اگر به بازی های آرکید علاقه مندید بازی پیش رو را از دست ندهید.

برخی از ویژگی های بازی آرکید Run Sackboy! Run ! 1 اندروید :

* بازی در سه دنیای The Gardens، Canyonds و Avalonia

* جمع اوری جایزه های موجود در مسیر برای استفاده

* انواع لباس ها و شخصیت های جدید برای باز کردن

* انواع قدرت های یو پی اس مثل Glider برای جمع اوری

* گرافیک اچ دی به همراه صداگذاری مهیج و خوب

بازی Run Sackboy! Run! 1 هم اکنون در گوگل پلی دارای امتیاز ۴.۶ از ۵.۰ است که ما در فارسروید اولین نسخه ی ان را مثل همیشه برای اولین بار معرفی و به همراه فایل دیتا به صورت رایگان و با لینک مستقیم در اختیار شما قرار می دهیم.

تغییرات نسخه ی v1.00 :

 

* انتشار نسخه ی اول در گوگل پلی

دانلود Run Sackboy! Run! 1 - بازی معروف سک بوی اندروید + دیتا

 

Bruce Lee: Enter The Game v1.0.6.5733 + Mod

سه شنبه 11 آذر 1393برچسب:,

 Bruce Lee: Enter The Game v1.0.6.5733 + Mod – بازی رزمی بروسلی برای اندروید همراه دیتا – نسخه ی معمولی + مود شده                                                                        

 

Bruce Lee: Enter The Game یک بازی جدید و بسیار زیبا از استودیوی Hibernum Creations برای دستگاه های اندرویدیست که شما را در نقش بزرگترین هنرمند رزمی در تمام دوران یعنی بروسلی قرار می دهد که باید برای برقراری عدالت انواع مبارزه ها را انجام دهید! با هزاران نفر از دشمنان مختلف مبارزه کنید و ان ها را شکست دهید و برای رسیدن به هدف خود یعنی برقراری عدالت در سرتاسر جهان تا پای جان خود بجنگید! بازی دارای انواع و اقسام مرحله های مختلف است که در هر مرحله با یک دشمن مبارزه خواهید کرد و با پیروزی در مبارزات به جمع اوری امتیاز برای ارتقا و خرید آیتم های جدید می پردازید. اگر عاشق بازی های رزمی هستید پیشنهاد می دهیم بازی پیش رو را از دست ندهید!

برخی از ویژگی های بازی اکشن Bruce Lee: Enter The Game اندروید :

* شامل ۴۰ مرحله ی بسیار چالش برانگیز و متنـوع

* جمع اوری امتیاز برای باز کردن سلاح های جدید مانند نانچاکو

حالت استقامت برای مبارزه با دشمنان به صورت بی پایان !

* انجام حرکات مختلف برای از بین بردن دشمنان متعدد

* طراحی شده به صورت اچ دی با گرافیک، کنترلر و صداگذاری عالی

بازی Bruce Lee: Enter The Game هم اکنون در گوگل پلی دارای امتیاز ۴.۱ از ۵.۰ است که ما در فارسروید آخرین نسخه ی آن را به درخواست کاربران به همراه نسخه ی مود شده و دیتا برای شما قرار داده ایم که امیدواریم مورد پسندتان واقع گردد.

تغییرات نسخه ی v1.0.6.5733 :

 

* در گوگل پلی تغییراتی ذکر نشده است.

دانلود Bruce Lee: Enter The Game - بازی بروسلی اندروید!

 

Rooster Teeth vs. Zombiens v1.0.0

سه شنبه 11 آذر 1393برچسب:,

 Rooster Teeth vs. Zombiens v1.0.0 – بازی اچ دی زامبی ها و خروس اندروید همراه دیتا – آفلاین

Rooster Teeth vs. Zombiens یک بازی جدید با گرافیک اچ دی در سبک بازی های اکشن-استراتژی از استودیوی بازیسازی Team Chaos برای اندروید است که نسخه اول آن چند ساعت پیش با قیمت ۳.۹۹ دلار در مارکت اندروید (گوگل پلی) عرضه گردید و تصمیم گرفتیم مثل همیشه آن را در سریع ترین زمان ممکن حضور شما کاربران همیشگی معرفی نماییم. داستان بازی را از زبان گوگل پلی بیان می کنیم: “سفینه ی فضایی ناشناسی در استودیو Rooster Teeth فرود آمد و موجودات عجیب الخلقه به همراه زامبی ها شروع به نابود کردن همه چیز کردند! در این میان تیم هشت نفره ی ویژه استودیو که شما یکی از همان ها هستید، می بایست برای نجات خود و اطرافیان، تلاش کنند و زامبی ها و دشمنان دیگر را یکی پس از دیگری از بین ببرند!” بله شما باید برای نابود سازی آدم های فضایی و زامبی ها از تمام راه های ممکن استفاده نموده و استودیو را از وجود ان ها پاک سازید.

برخی از ویژگی های بازی اکشن Rooster Teeth vs. Zombiens اندروید:

* یک تیم ۸ نفره برای پاک سازی مکان ها از دشمنان

* در اختیار قرار دادن بیش از ۲۵ نوع مختلف از سلاح ها

* امکان ساخت بیش از ۱۰ تله های مختلف برای از بین بردن دشمنان

* امکان بازی به صورت آنلاین با دیگر کاربران (بازی در اصل آفلاین است)

* از بین بردن دشمنان در انواع مکان ها و محیط های مختلف

* دارا بودن گرافیک اچ دی به همراه صداگذاری مهیج و عالــی

بازی Rooster Teeth vs. Zombiens هم اکنون در مارکت اندروید دارای امتیاز ۴.۲ از ۵.۰ است که ما در فارسروید نسخه اول ان را به عنوان اولین وبسایت ایرانی در اختیار شما قرار می دهیم که کاملا تست شده و آفلاین است. برای مشاهده ی تصاویری از بازی با ما همراه باشید …

تغییرات نسخه ی v1.0.3 :

* رفع اشکالات جزئی بازی و بهبود گرافیک

 

دانلود Rooster Teeth vs. Zombiens - بازی زامبی ها و خروس اندروید + دیتا

 

بازی گرافیکی نقش آفرینی SoulCraft 2 – Action RPG v1.4.0 -اندروید + فایل دیتا + تریلر-------

سه شنبه 11 آذر 1393برچسب:,

 بازی گرافیکی نقش آفرینی SoulCraft 2 – Action RPG v1.4.0 اندروید + فایل دیتا + تریلر – نسخه جدید 

آپدیت جدید ۲ دسامبر – December 2, 2014

SoulCraft 2 – Action RPG : نیرنگ روح ۲ – اکشن آر پی جی نسخه ی دوم از بازی فوق العاده زیبا و گرافیکی نیرنگ روح از استودیوی بازیسازی MobileBits GmbH مخصوص سیستم عامل اندروید است که ساعت ها قبل به صورت کاملا رایگان در مارکت اندروید عرضه گردید. در این بازی شما می توانید از میان ۷ فرشته ی مختلف یکی را به دلخواه انتخاب کنید و با انواع سلاح های سرد نظیر شمشیر به مبارزه با شیاطین در مکان های واقعی بپردازید و تجربه ی بهترین بازی جنگی و آر پی جی را در اسمارت فون اندرویدی خود به ارمغان می اورید! گرافیک خیره کننده ی اچ دی و گیم پلی بی نظیر این بازی قطعا شما را شگفت زده خواهد کرد و قابلیت بازی کردن به صورت چند نفره با دوستان نیز از طرفی بر محبوبیت این بازی افزوده است که آن را به تمام کاربرانی که علاقه مند به بازی های اکشن هستند، پیشنهاد می کنیم.

نسخه ی دوم بازی SoulCraft به مراتب دارای گرافیک بهتر، مکان های جدید، سلاح های جدید است که بدون شک با نصب ان برروی موبایل اندرویدی خود مجذوب گرافیک دوست داشتنی ان خواهید شد. ناگفته نماند که به دو صورت آفلاین و آنلاین می توانید مشغول بازی شوید.

برخی از ویژگی های بازی نقش آفرینی SoulCraft 2 – Action RPG اندروید:

* حالت Multiplayer League برای به چالش کشیدن دیگر بازیکنان در مسابقات چند نفره

* برنده شدن در لیگ های روزانه برای تبدیل شدن به بهترین و قدرتمندترین بازیکن موجود

* انتخاب از میان ۷ قهرمان مختلف به صورت دلخواه برای پا گذاشتن در بازی هیجان انگیز

* دارا بودن Epic singleplayer campaign برای نجات جهان از شیاطین و نابود سازی ان ها

* دارا بودن گرافیک اچ دی خیره کننده، صداگذاری بسیار مهیج و گیم پلی منحصر به فرد

بازی SoulCraft 2 – Action RPG هم اکنون در مارکت اندروید دارای امتیاز ۴.۱ از ۵.۰ است که ما امروز در فارسروید ان را به همراه فایل دیتا و به صورت رایگان برای شما قرار داده ایم .

توجه داشته باشید که : بازی SoulCraft 2 – Action RPG آنلاین نیست و به صورت آفلاین می توانید بازی کنید اما برای اجرای اولیه و ثبت نام اینترنت نیاز هست.

تغییرات نسخه ی v1.4.0:

* اضافه شدن : All new team league

* رفع مشکلات و بهبود گرافیک بازی

 

دانلود SoulCraft 2 - Action RPG - بازی نیرنگ روح 2 اندروید!

 

 

Real Boxing v1.9.5 – بازی بوکس واقعی اندروید همراه دیتا

سه شنبه 11 آذر 1393برچسب:,

 Real Boxing v1.9.5 – بازی بوکس واقعی اندروید همراه دیتا – جدیدترین نسخه ی منتشر شده – آفلاین

Real Boxing بهترین و هیجان انگیزترین بازی بوکس منتشر شده برای دیوایس های با سیستم عامل اندروید می باشد که دارای گرافیکی بالا و به صورت سه بعدی همراه با گیم پلی اعتیاد اور است. این بازی یک مسابقه ی بوکس واقعی را در اسمارت فون و یا تبلت اندرویدی شما به ارمغان می آورد. در بازی Real Boxing شما یک شخصیت دلخواه را انتخاب می کنید و در عرصه ی مسابقات بوکس قدم می گذارید و به مبارزه با ۳۰ رقیب می پردازید تا در نهایت کمربند قهرمانی را از آنِ خود کنید ! برای تقویت خود مکان هایی تعبیه شده است که می توانید به انجام عملیات طناب بازی و مشت در کیسه های سنگین بپردازید! اگر به بازی های بوکس علاقه مندید و دوست دارید بهترین بازی بوکس اندرویدی را تجربه کنید به هیچ وجه بازی فوق را از دست ندهید.

برخی از ویژگی های بازی هیجان انگیز بوکس Real Boxing اندروید :

* شامل انواع حالت های مختلف برای بازی کردن

* تشویق تماشاگران و شعارهای آنان برای تجربه یه بازی بوکس واقعی

* شامل انواع شخصیت های معرف و دوست داشتنی بوکسینگ

* امکان سفارشی سازی شخصیت ها با کارهای مختلف

مبارزه با بیش از ۳۰ شخص با سبک های بوکس منحصر به فرد

* دارا بودن گرافیک اچ دی خیره کننده به همراه صداگذاری مهیج

تشویق تماشاچی ها از یک طرف و فیزیک واقع گرایانه ی بازی از طرف دیگر تجربه ی بهترین بازی بوکس را برای شما به ارمغان خواهد آورد. برای مشاهده ی تصاویری از بازی Real Boxing و دانلود آن به صورت رایگان از فارسروئید به ادامه ی مطلب مراجعه کنید.

 تغییرات نسخه ی v1.9.5:

* اضافه شدن ویژگی های جدید

* رفع اشکالات بازی و بهبود گرافیک

 

دانلود Real Boxing +Data - هیجان انگیزترین بازی بوکس اندروید

 

بازی محبوب و هیجان انگیز -Worms™- ۳ v2.00 -اندروید

سه شنبه 11 آذر 1393برچسب:,

 بازی محبوب و هیجان انگیز Worms™ ۳ v2.00 اندروید + فایل دیتا + تریلر (تست شده)

Worms™ ۳ – کرم ها™ سه نسخه ی سوم از بازی پرطرفدار و فوق العاده زیبای جنگ کرم ها از استودیوی بازیسازی Team 17 مخصوص سیستم عامل اندروید می باشد که بالاخره پس از مدت ها نسخه ی اول آن چند ساعت قبل با قیمت ۴.۹۹ دلاردر مارکت اندروید برای فروش قرار داده شد و تصمیم گرفتیم مثل همیشه سریع تر از همه و به عنوان اولین وبسایت ایرانی آن را خدمت شما کاربران فهیم معرفی نماییم. همانطور که مستحضرید سری بازی های Worms یکی از معروف ترین و زیباترین سریبازی های پلفتورم موبایل، تبلت و کامپیوتر هاست که دارای گیم پلی فوق العاده جذابی است  که در آن به چند گروه ۵-۴ کرمی تبدیل می شوید و باید گروه های دیگر را با اسلحه های مختلفی مثل آر پی چی، موشک، نارنجک و بمب های مختلف نابود سازید!

نسخه ی سوم بازی Worms نیز همانند نسخه ی های پیشین دارای حالت های مختلفی برای بازی است که از آن ها می توان به حالت Body Count اشاره کرد که در آن با انبوهی از کرم ها مواجه می شوید و کارتان کمی دشوار می شود و در عوض جذابیت بازی چند برابر خواهد شد .

برخی از ویژگی های بازی اکشن Worms™ ۳ اندروید :

* در اخیتار داشتن انواع سلاح های مختلف الکترومغناطیس، بمب آتش زا و غیره

* سفارشی کردن تیم خود با تعداد زیادی از عناصر سفارشی مختلف

* امکان بازی به صورت آنلاین با هزاران کاربر و بازیکن از سراسر دنیا

* دارا بودن یک گیم پلی منحصر ب هفرد، گرافیک عالی و صداگذاری مهیج

بازی Worms™ ۳ هم اکنون در مارکت اندروید دارای امتیاز ۴.۸ از ۵.۰ می باشد که ما در فارسروید جدیدترین و آخرین نسخه ی عرضه شده ی آن را به صورت رایگان در اختیار شما قرار می دهیم.

تغییرات نسخه ی v2.00 :

* ویژگی های جدید کریسمس

* رفع مشکلات بازی و بهبود گرافیک

 

دانلود Worms™ 3 - بازی پرطرفدار جنگ کرم ها 3 اندروید!

 

THE DEAD: Beginning v1.16 + Mod – بازی ترسناک فوق العاده زیبای اندروید همراه دیتا

دو شنبه 10 آذر 1393برچسب:,


THE DEAD: Beginning v1.16 + Mod – بازی ترسناک فوق العاده زیبای اندروید همراه دیتا
خود را برای تجربه ترسناک ترین بازی اندرویدی آماده سازید!

آپدیت جدید ۱۳ نوامبر – November 13, 2014

THE DEAD: Beginning یک بازی جدید با گرافیک اچ دی از استودیوی بازیسازی Kedoo Entertainment در سبک بازی های اکشن و ترسناک برای اندروید است که چند ساعت پیش به صورت رایگان در مارکت اندروید عرضه گردید و مثل همیشه تصمیم گرفتیم پیش قدم شویم و در اسرع وقت ان را خدمت شما کاربران همیشگی معرفی نماییم. این بازی شما ر ا به مکان هایی واقعا ترسناک و متنوع برای از بین بردن زامبی ها دعوت می کند! شما باید با سلاح های مختلفی که در اختیار دارید طیف گسترده ای زامبی ها را از بین ببرید و برای زنده ماندن خود تلاش کنید! امواجی از دشمنان و زامبی های ترسناک به سمت شما حمله ور می شوند که شما باید با چاقو، تفنگ و دیگر سلاح های مختلف ان ها را نابود کنید و نگذارید که شما را از پای در آورند! اگر به بازی های اکشن زامبی و ترسناک علاقه مندید به هیچ وجه بازی پیش رو را از دست ندهید.

برخی از ویژگی های بازی اکشن THE DEAD: Beginning اندروید :

* دارا بودن سیستم کنترل لمسی ۳D شگفت انگیز جدید

* در اختیار قرار دادن انواع مختلفی از سلاح های متعدد

* انواع مختلفی از آیتم های مختلف برای کمک به شما مثل نارنجک

* انواع ماموریت ها و سطوح مختلف برای پیش بردن

* طیف عظیمی از رئیسان و زامبی های مختلف برای از بین بردن

* صداگذاری واقعا ترسناک به همراه گیم پلی اعتیادآور

* گرافیک فول اچ دی طراحی شده بر اساس جدیدترین تکنولوژی ها

بد نیست که داستان بازی THE DEAD: Beginning را نیز بدانید! مرد جوان بازی ما برای پیدا کردن یک پناگاه امن به یک کابین در کوه پناه می آورد که به صورت کاملا اتفاقی زامبی ها به سمت این پناگاه هجوم می آورند و هم اکنون باید از دختر و همسر خود در مقابل ان ها محافظت نماید و …! ما امروز در فارسروید اولین نسخه ی عرضه شده ی بازی را معرفی و به صورت رایگان و با لینک مستقیم در اختیار شما قرار می دهیم.

تغییرات نسخه ی v1.16:

* رفع ده ها مشکل مختلف بازی و بهبود گرافیک برای تجربه بهترین بازی ترسناک اندرویدی!

 

دانلود THE DEAD: Beginning - بازی ترسناک اندروید !

 

Iron Fist Boxing v5.0.1 – بازی بوکس مشت اهنین اندروید همراه دیتا ,,,,,,

دو شنبه 10 آذر 1393برچسب:,

 Iron Fist Boxing v5.0.1 – بازی بوکس مشت اهنین اندروید همراه دیتا – اجرای آفلاین

Iron Fist Boxing بازی فوق العاده زیبا با گرافیکی عالی و گیم پلی اعتیاد آور و هیجان انگیز در سبک بازی های مسابقات بوکس برای اندروید می باشد که تجربه ی یک بازی بوکس واقعی با محیط سه بعدی را در اسمارت فون شما به ارمغان می آورد. قضیه ی بازی از این قرار است که شما در نقش یک بوکسور ظاهر می شوید که باید با تمرینات سخت حریفان را از درجه ی آسان به سخت ناک اوت کنید . انواع کیسه بوکس ها و ابزارها برای قوی کردن عضلات در اختیار شماست که با تمرین کردن بتوانید قدرت خود را بالا ببرید. هدف شما تنها قهرمانی در همه ی مسابقات است و از میان ۳۲ کاراکتر هر کدام را که مایلید انتخاب کرده و پا در مسابقات بوکسینگ بگذارید ! انواع لباس های جدید و زیبا و قدرت های بی نظیر نیز با افزایش امتیاز و برنده شدن در مسابقات مختلف از انِ شما خواهد شد ، پس دستکش بوکس خود را به دست کنید و پا در مسابقات بوکسینک جهانی بگذارید !!!

برخی از ویژگی های بازی بوکس Iron Fist Boxing اندروید:

* گرافیک سه بعدی همراه با صدای صوتی با بالاترین کیفیت

* دارا بودن ۶ حالت بازی نظیر داستانی ، مبارزه ای و آموزش

* در اختیار داشتن ۳۲ کاراگتر مختلف

* قابلیت دسترسی به لباس ها و حملات جدید

* دارای انواع فن های مبارزه ای برای افزایش جذابیت

بازی Iron Fist Boxing هم اکنون در مارکت اندروید با قیمت ۲.۱۸ دلار به فروش می رسد که می توانید جدیدترین و آخرین نسخه ی عرضه شده ی آن را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از فارسروید دریافت کنید.

تغییرات نسخه ی v5.0.1 :

* بهینه ساز برای تبلت های Tegra K1 و NVIDIA SHIELD

* رفع مشکلات بازی و بهبود گرافیک

 

دانلود بازی بوکس Iron Fist Boxing - مشت آهنین برای اندروید

 

بازی اچ دی آنلاین شوالیه های آهنی Iron Knights v1.2.7 + فایل دیتا + تریلر

دو شنبه 10 آذر 1393برچسب:,

 بازی اچ دی آنلاین شوالیه های آهنی Iron Knights v1.2.7 + فایل دیتا + تریلر  (درخواستی کاربران)

بازی نسبت به حجم خود دارای گرافیکی واقعا خیره کننده است!
آپدیت جدید ۲۶ نوامبر – November 26, 2014

Iron Knights – شوالیه های آهنی یک بازی جدید و فوق العاده زیبا با گرافیک خیره کننده در سبک بازی های اکشن از استودیوی بازیسازی Actoz Soft مخصوص سیستم عامل اندروید است که به صورت رایگان عرضه شده و با بیش از ۵۰۰ هزار بازیکن از سراسر جهان از پرطرفدارترین بازی های اکشن اندرویدی به شمار می رود. داستان بازی را اینگونه از زبان گوگل پلی بیان می کنیم: “پس از قرن ها صلح با حاکم امپراطوری آرمروس و سقوط بالموستات دروازه ای به سمت دنیای مردگان باز و پادشاه تاریکی احضار می شود و ارتش خود را به همراه خودش می آورد!در زمین هرج و مرج ایجاد می شود و مکی بایستی باید پادشاه تاریکی را شکست بدهید و جهان را از شر تاریکی خلاص کنید و …”

بازی شوالیه های آهنی (Iron Knights) شما را در نقش شخصیت اصلی بازی قرار می دهد که با استفاده از سلاح های قدرتمند خود به نبرد و مبارزه با دشمنان بروید و ان ها را یکی پس از دیگری از بین ببرید و در نهایت دنیا را از تاریکی نجات دهید!

بازی Iron Knights دارای ویژگی هایی کم نظیر است که ان ها را در زیر به صورت فهرست وار لیست کرده ایم:

* بازی با چهار نفر و احضار دوستان قهرمان خود به این حماسه ی خطرناک

* جمع آوری انواع همراهان مختلف و تشکیل ارتشی قدرتمند و حماسی تا ۲۰۰ نفر

* از بین بردن دشمنان پیش رو برای باز کردن راه از طریق داستان های حماسی

* به چالش کشیدن مهارت های خود در مراحل بی نهایت با هزاران سطح !

* در اختیار قرار دادن بیش از ۱۰۰۰ آیتم مختلف برای ارتقای تجهیزات خود

* امکان مبارزه با دیگران بازیکنان در سراسر جهان در حالت PVP

* مبارزه با دوستان خود به شکار کردن کارفرمایان و رئیس ها

* شامل بی شاز صد نوع رئیس ها، هیولاها و دشمنان متعدد برای شکست دادن

* امکان ترکیب مهارت های شخصیت ها برای وارد کردن حداکثر خسارت به دشمن!

* دارا بودن گرافیک خیره کننده اچ دی به همراه صداگذاری مهیج و عالی

بازی Iron Knights هم اکنون در مارکت اندروید دارای امتیاز ۴.۴ از ۵.۰ است که ما امروز در فارسروید جدیدترین نسخه ی ان را به همراه فایل دیتا در اختیار شما قرار می دهیم و امیدواریم مورد پسندتان واقع گردد.

توجه داشته باشید که : بازی Iron Knights به صورت انلاین است و برای اجرا همیشه اتصال اینترنت مورد نیاز می باشد.

تغییرات نسخه ی v1.2.7:

* اضافه شدن : Guild system

* اضافه شدن : ۵ زبان جدید

* اضافه شدن ویزگی های جدید

* رفع مشکلات بازی و بهینه سازی های متعدد

 

دانلود Iron Knights - بازی شوالیه های آهنی اندروید!

 

Elements: Epic Heroes v1.1.5-بازی گرافیکی قهرمانان حماسه+دیتا

دو شنبه 10 آذر 1393برچسب:,

 بازی نقش آفرینی آنلاین و پرطرفدار Elements: Epic Heroes v1.1.5 اندروید همراه دیتا + تریلر

آپدیت جدید ۳۰ نوامبر – November 30, 2014

Elements: Epic Heroes – محیط طبیعی: قهرمانان حماسه یک بازی جدید با گرافیک خیره کننده اچ دی در سبک بازیهای آر پی جی و ایفای نقش از استودیوی بازیسازی معروف GAMEVIL مخصوص دستگاه های با سیستم عامل اندروید می باشد که چند ساعت قبل در گوگل پلی به صورت رایگان منتشر گردید. نیروهای تاریکی کنترل قلمروی شما را به دست گرفته اند و شما باید قهرمانان حماسی را جمع آوری کرده و با گروهی از آن ها Dark Lord را شکست دهید و جهان و قلمروی خودتان را از چنگ آن ها بیرون بکشید و یکی از بهترین بازی های نقش آفرینی را تجربه کنید!

گرافیک اچ دی خیره کننده، صداگذاری بسیار مهیج، محیط های کاملا طبیعی و واقعی، کنترلرهای ساده و عالی به همراه گیم پلی منحصر به فرد همگی دست به دست هم داده اند و بازی زیبای Elements: Epic Heroes را ساخته اند.

برخی از ویژگی های بازی حماسی Elements: Epic Heroes اندروید :

* کنترلرهای عالی برای حمله به سمت دشمن با لمس صفحه نمایش

* تشکیل یک تیم چهار نفره برای شکست دادن دشمنان مختلف

* به دست آوردن بالاترین امتیاز ممکن برای دریافت پاداش های شگفت انگیز

* امکان صحبت کردن (چت) با دوستان از طریق سرویس Skyrock به صورت واقعی

* جمع آوری جواهرات موجود در بازی برای ارتقاء قهرمانان و افزایش قدرت آن ها

* پشتیبانی از گوشی ها و تبلت های اندرویدی با صفحه نمایش بزرگ و کوچک

بازی Elements: Epic Heroes با ده ها هزار دریافت از گوگل پلی دارای امتیاز ۴.۰ از ۵.۰ می باشد که ما امروز در فارسرویدآن را به همراه فایل دیتا در اختیار شما قرار می دهیم.

 توجه داشته باشید که : بازی Elements: Epic Heroes برای اجرا به اتصال اینترنت نیاز دارد و این اتصال می تواند اینترنت سیمکارت های اهمراه اول، رایتل و ایرانسل و حتی وای فای باشد.

تغییرات نسخه ی v1.1.5:

* رفع مشکلات متعدد و بهبود گرافیک

 

دانلود Elements: Epic Heroes - بازی گرافیکی قهرمانان حماسه اندروید

 

Iron Tanks 0.73+ Mod – بازی آنلاین تانک های آهنین اندروید

دو شنبه 10 آذر 1393برچسب:,

 Iron Tanks 0.73+ Mod – بازی آنلاین تانک های آهنین برای اندروید – نسخه معمولی + مود شده با پول بی نهایت

آپدیت جدید ۲۸ نوامبر – November 28, 2014

Iron Tanks – تانک های آهنین یک بازی جدید و فوق العاده زیبا در سبک بازی های اکشن و نبرد تانک ها برای اندروید است که توسط استودیوی بازیسازی Extreme Developers به صورت رایگان در مارکت اندروید عرضه شده است و به درخواست کاربران تصمیم گرفتیم ان را خدمت شما معرفی نماییم. در این بازی شما می توانید گروهی از تانک های مختلف را تشکیل دهید و به نبرد با دشمنان که کاربران آنلاین واقعی از سراسر جهان هستند بروید و ساعت ها خود را سرگرم سازید. اگر دوست دارید گروهی از تانک را تشکیل دهید و به جنگ با دوستان خود بروید پیشنهاد ما به شما بازی آنلاینِ تانک های اهنین است که در ان ویزگی هایی عالی همچون بودن انواع تانک ها، شخصی سازی تانک های خود و … به همراه گرافیک و صداگذاری عالی تجربه ای متفاوت از بازی های اکشن انلاین را برای شما به ارمغان می اورد.

برخی از ویژگی های بازی اکشن Iron Tanks اندروید :

* شرکت در جنگ های آنلاینِ واقعی

فیزیک واقع گرایانه + مخالفان واقعی

انتخاب از میان گستره ای از تانک های علمی تخیلی

* انواع ایتم های مختلف برای ارتقاء مختلف

بسیاری از روش های استتار و عکس برگردان

* امکان ساخت تیم توسط دوستان (بزودی ...)

بازی Iron Tanks هم اکنون در گوگل پلی دارای امتیاز ۴.۲ از ۵.۰ است و بیش از ۵۰۰ هزار بار توسط کاربران سراسر جهان دریافت شده است که ما در فارسروید جدیدترین و اخرین نسخه ی ان را به صورت کاملا رایگان در اختیار شما قرار می دهیم.

توجه داشته باشید که : بازی Iron Tanks آنلاین است و برای اجرا به اینترنت نیاز دارد.

تغییرات نسخه ی v0.73 :

* رفع مشکلات و بهبود گرافیک

 

دانلود Iron Tanks - بازی تانک های آهنین اندروید!

 

Fieldrunners 2 v1.3 – بازی دفاعی اندروید+دیتا

جمعه 7 آذر 1393برچسب:,

 Fieldrunners 2 v1.3 – بازی استراتژیک و دفاعی “فیلد رانر ۲″ اندروید همراه دیتا – اجرای آفلاین            

بالاخره پس از مدت ها نسخه ی دوم بازی کلاسیک محبوب و بی نظیر Fieldrunners در مارکت اندروید منتشر شد که یکی از بهترین بازی های سبک دفاعی (Tower Defense) می باشد . در این بازی شما باید از جهان دفاع کنید و نگذارید که مهاجمان به راحتی بر دنیا چیره شوند و مدیریت آن را در دست بگیرند ! با انواع سلاح های قدرتمند در جلوی ان ها بایستید و یکی پس از دیگری آن ها را سرنگون کنید ! Field Runners برگشته است تا به کمک سپاه و سلاح های جدید این کره خاکی را به تصرف خود در آورد پس جلوی او را بگیرید! بازی Fieldrunners از بهترین بازی های سبک استراتژیکی برای اندروید است که جایزه های مختلفی را به عنوان بهترین بازی دریافت کرده است و تجربه ی بهترین بازی ماجراجویی-استراتژی را در اسمارت فون و یا تبلت شما به ارمغان می آورد. در نسخه ی دوم بازی شما این امکان را دارید که از نیروهای هوایی نیز برای جلوگیری از مهاجمان استفاده کنید.

برخی از ویژگی های بازی استراتژی Fieldrunners اندروید:

* در اختیار شما قرار دادن ۲۰ سلاح منحصر به فرد

* گرافیک ۲D و گیم پلی اعتیاد آور بازی

* دارا بودن بیش از ۲۰ مرحله ی چالش برانگیز

* جمع آوری دشمنان برای تبدیل شدن به قهرمان نهایی بازی

* افزودن پل ها و تونل ها به بازی

* حملات هوایی ، معادن فلز همراه با آیتم های قدرتمند

* امکان انتخاب سلاح های مناسب برای هر نبرد

شما می توانید با مراجعه به ادامه ی مطلب این پست از فارسروید جدیدترین و آخرین نسخه ی بازی Fieldrunners 2 را با لینک مستقیم به همراه فایل دیتای آن دریافت و همچنین تصاویری از محیط بازی را مشاهده کنید …

 تغییرات نسخه ی ۱.۳ :

* اضافه شدن پشتیبانی از اندروید ۵.۰

* اضافه شدن ویزگی های جدید و عالی

* رفع مشکلات و بروزرسانی قسمت های مختلف

 

دانلود بازی دفاعی Fieldrunners 2 به همراه فایل دیتا برای اندروید

 

Into The Dead v1.9.2 – بازی ترسناک به سوی مرگ

جمعه 7 آذر 1393برچسب:,

 Into The Dead v1.9.2 – یک بازی ترسناک فوق العاده زیبا با بیش از ۵۰ میلیون دانلود از گوگل پلی و امتیاز ۴.۳ از ۵.۰                        

Into the Dead از سری بازی های ترسناک و هیجان انگیز برای دستگاه های اندرویدی می باشد و قضیه ی آن از این قرار است که در جهانی که اکنون مرده ها در آن تاخت و تاز کرده اند و تمامی انسان ها را به قتل رسانده اند ؛ تنها شما جان سالم به در برده اید و اکنون زنده هستید و زمان آن فرا رسیده است تا علیه زامبی ها اقدام کنید. شما باید سعی کرده تا زامبی ها را از سرزمین خود بیرون رانده و آن ها را برای همیشه ریشه کن کنید. زامبی ها به صورت وحشتناک ، به توده های مردم حمله می کنند و آن ها را مورد تاخت و تاز قرار می دهند. اگر می خواهید که زنده بمانید ، باید زامبی ها را برای همیشه نابود کنید. تعداد زامبی ها روز به روز بیشتر شده و قدرت آن ها هر روز زیادتر می شود و تنها کسی که می تواند جهان را از شر زامبی نجات دهد فقط شما هستید و چشم امید همه به شماست !

برخی از ویژگی های بازی Into The Dead اندروید :

* دارا بودن گیم پلی بسیار عالی

* به چالش کشیدن شما و ماموریت های ویژه

* به روز رسانی مداوم و دائمی بازی

* استفاده از سلاح های قدرتمند و جدید

* پشتیبانی از تبلت های اندرویدی

اگر به دنبال یک بازی ترسناک و کم حجم هستید فارسروید به شما کاربر گرامی بازی Into The Dead را پیشنهاد می دهد که می توانید آن را با یک کلیک و به صورت رایگان دریافت کنید .

 تغییرات نسخه ی v1.9.2:

* رفع مشکلات و بهبود گرافیک بازی

 

دانلود Into The Dead - بازی ترسناک به سوی مرگ اندروید

 

Hungry Shark Evolution v2.8.2 Original + Mod Unlimited Money/Diamonds – بازی کوسه گرسنه اندروید

پنج شنبه 6 آذر 1393برچسب:,Hungry, Shark, Evolution, v2,8,2 ,Original ,

 Hungry Shark Evolution v2.8.2 Original + Mod Unlimited Money/Diamonds – بازی کوسه گرسنه اندروید همراه دیتا – نسخه معمولی + مود شده

Hungry Shark Evolution به فارسی (تکامل کوسه گرسنه) بازی جدید و فوق العاده زیبا در سبک بازی های اکشن و ماجراجویی برای سیستم عامل اندروید می باشد که در آن شما در نقش یک کوسه ی گرسنه هستید که در دنیایی متفاوت پای می گذارید و برای بقای خود تلاش می کنید! تلاش شما این است که ماهی ها، غواصان، لاک پشت ها، شناگران و سایر موجودات دریایی را بخورید و غذای خود را توسط آن ها تامین کرده و بدین ترتیب رشد کرده و بزرگتر شوید! شما باید هر چیزی را که اطرافتان دیدید از انسان گرفته تا موجودات دریایی را بخورید تا از یک بچه کوسه ی کوچک به کوسه ای عظیم و ۱۰ تنی تبدیل شوید!

انواع ماموریت های مختلف در بازی به شما محول می شود که با انجام آن ها و جمع آوری دستاوردها می توانید مهمات خود را ارتقا دهید و با خرید اقلام مختلف هیجان را بالا ببرید.وظیفه ی شماست که ۵ کوسه ای که در تصویر زیر مشاهده می کنید را بزرگ کنید و با پروزش آن ها کوسه هایی غول پیکر را بسازید!

 

دانلود Hungry Shark Evolution - بازی کوسه گرسنه اندروید + دیتا

 

از ویژگی های بازی Hungry Shark Evolution می توان به موارد زیر اشاره کرد :

* کنسول گرافیکی با کیفیت سه بعدی و بالا

* بودن ۵ کوسه برای رشد، پرورش و ارتقا

* امکان باز کردن بچه کوسه ها و دیگر افزودنی های بزرگ

* امکان کنترل کوسه با شتابسنج و یا لمس صفحه

* کشف گنجینه های غرق شده ی موجود در اقیانوس

* ۴۵ ماموریت برای تکمیل

* امکان رفتن به شبکه اجتماعی فسیوک و اشتراک گذاری امتیاز

ما امروز در فارسروید آخرین نسخه ی بازی Hungry Shark Evolution را به همراه فایل دیتا در اختیار شما قرار می دهیم. برای مشاهده ی تصاویری از بازی و خواندن روش نصب و اجرای بازی به ادامه ی مطلب مراجعه کنید .

* تغییرات نسخه ی v2.8.2:

* اضافه شدن : اسکیت بورد جدید با سرعت چند برابر

* رفع باگ ها و مشکلات بازی

 

Unreal Fighter – بازی مبارز غیرواقعی اندروید

پنج شنبه 6 آذر 1393برچسب:,

 Unreal Fighter – مبارز غیرواقعی یک بازی جدید با گرافیک اچ دی در سبک بازی های اکشن از استودیوی بازیسازی FLYCLOD Dev برای اندروید است که با قیمت ۱.۷۹ دلار در پلی استور (Google Play) به فروش می رود! در این بازی شما در نقش شخصیت اصلی بازی در انواع مکان های مختلف با طیف عظیمی از دشمنان باید به صورت تک نفره به مبارزه بپردازید و ان ها را با ضربه های پشت سر هم از پای دراورید! هیچ قانونی برای مبارزات شما وجود ندارد، تا می توانید دشمنان را بزنید و بهترین بازی مبارزه ای را تجربه کنید. گرافیک اچ دی به همراه صداگذاری عالی و کنترلرهای بازی همگی دست به دست هم داده اند تا یک بازی خوب اکشن را بسازند اما به نظر من پس از چند ساعت مبارزه گیم پلی ان تکراری و خسته کننده خواهد شد، آیا نظر شما نیز این چنین است؟!

برخی از ویژگی های بازی اکشن Unreal Fighter اندروید :

* مبارزه در انواع محیط ها و مکان های مختلف

* دوربین های سینمایی برای واقعی جلوه دادن مبارزات

* در اختیار قرار دادن دو نوع مختلف از کنترل ها

* امکان بازی به صورت دو نفره با استفاده از بلوتوث

* موسیقی متن فوق العاده از پروژه The Reptiles

* گرافیک اچ دی به همراه کنترلرهای خوب

بازی Unreal Fighter هم اکنون در مارکت اندروید دارای امتیاز ۳.۹ از ۵.۰ است که ما در فارسروید جدیدترین نسخه ی ان را که مربوط به امروز یعنی ۴ اکتبر می باشد را به درخواست کاربران عزیز معرفی و به صورت رایگان در اختیار شما قرار می دهیم.

تغییرات نسخه ی v1.011a :

* بهینه سازی متعدد برای تجربه ی بهترین بازی مبارزه ای اندرویدی

 

دانلود Unreal Fighter - بازی مبارز غیر واقعی اندروید!

 

آخرین مطالب ارسالی

  • Next Lock Screen 1.5-قفل بسیار زیبای گوشی
  • WWE Immortals-بازی کشتی کج جاودانه
  • Trial xtreme 4-بازی موتور سواری بسیار زیبا و جذاب
  • DU Battery Saver PRO & Widgets-مدیریت باتری
  • آموزش افزایش لایک و فالور اینستاگرام و فیسبوک
  • DynamicNotifications Premium- دانلود برنامه مشاهده اطلاعیه های گوشی بدون باز کردن قفل
  • Hellish Neighbours : New Year-دانلود بازی بسیار زیبای همسایه جهنمی
  • web pc suite- دانلود برنامه استفاده از فایل های گوشی با کامپیوتر بدون usb
  • The Cleaner 1.4.10.1 - دانلود برنامه پاک کردن فایل های زباله
  • Lightning Launcher eXtreme 10.6.4-دانلود لانچر بسیار زیبا
  • TouchPal X Keyboard- دانلود کیبور بسیار قدرتمند
  • برنامه iGest – Gesture Launcher 2.5.0.9 - دانلود برنامه لمسی اندروید
  • دانلود Clash of Clans نسخه 6.407 اندروید
  • ooVoo Video Call, Text & Voice 2.2.6 - مسنجر محبوب ooVoo برای اندروید
  • Boom Beach 19.60- بازی استراتژیک ساحل بوم + دیتا
  • MMX racing- بازی ماشین سواری بسیار زیبا اندروید+دیتا
  • Pou -----پو
  • Tiamat X 1.0.3---بازی اندروید
  • Epic Skater(اپیک اسکیتر)
  • Lets Create Pottery ----دانلود بازی سفالگری
  • کل صفحات: 4
    صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد