[RB:Rozblog_Dynamic_Code] [RB:Rozblog_Js] فاو آیکون

Hellish Neighbours : New Year-دانلود بازی بسیار زیبای همسایه جهنمی

دو شنبه 22 دی 1393برچسب:,

  Hellish Neighbours : New Year  بازی فوق العاده زیبای ماجراجویی می باشد که به مناسبت کریسمس نسخه اندروید آن منتشر شده است. اگر شما نیز یکی از طرفداران بازی های ویدئویی باشید محال است نام بازی Hellish Neighbours (همسایه جهنی) به گوشتان نخورده باشد یا حداقل یک بار آن را تجربه نکرده باشید این بازی در اوایل سال های ۲۰۰۷  برای PC عرضه شد که در زمان خود با استقبال بسیار زیاد علاقه مندان  بازی مواجه شد.

با شخصیت اول این بازی همراه شوید و تلافی آزار و اذیت های همسایه خود را در بیاورید نقشه هوشمندانه ایی با استفاده از وسایل مختلف طرح کنید تا همسایه را در دام بیندازید و از اذیت شدن او لذت ببرید ! در این حین مراحل را پشت سر گذاشته و جزء قهرمانان این بازی شوید.

برخی از ویژگی های  Hellish Neighbours : New Year :

10 ها ایتم مختلف برای تله گذاری

مراحل چالش بر انگیز و هیجان آور

امکان ذخیره بازی

گرافیک بسیار زیبا و صداگذاری مناسب

حجم مناسب نسبت به سطح و نوع بازی

شباهت بسیار زیاد به نسخه PC

       

Crossbow Warrior v1.2 – یک بازی ماجراجویی بسیار زیبا برای اندروید+ دیتا

یک شنبه 16 آذر 1393برچسب:,

Crossbow Warrior v1.2 – یک بازی ماجراجویی HD فوق العاده زیبا برای اندروید همراه دیتا + تریلر – آفلاین

Crossbow Warrior یک بازی جدید و بسیار هیجان انگیز با گرافیک HD در سبک بازی های ماجراجویی از استودیوی بازیسازی Pixcube Games برای دستگاه های اندرویدیست که نسخه اول ان چند ساعت پیش با قیمت ۳ دلار در گوگل پلی عرضه گردید و تصمیم گرفتیم مثل همیشه ان را در اسرع وقت خدمت شما کاربران همیشگی معرفی نماییم! این بازی داستانی واقعی از مردم کشور سوییس در قرن ۱۴ را روایت می کند که در آن شما نقش قهرمان ملی حماسه ی مردم این کشور یعنی “ویلیام تل” را برعهده دارید و می بایستی از مردم کشور خود در برابر دودمان هابسبورگ اشغالگر آن دوران حمایت کنید! بله … شما ماجراجویی خود را ابتدا از راه های فوق العاده ی رشته کوه آلپ سوئیس شروع خواهید کرد و یکی از بهترین بازی های ماجراجویی اندروید را تجربه می کنید. شما ویلیام تل هستید که باید در مسیرهای مختلف بدوید و موانع را پشت سر بگذارید و ساعت ها خود را سرگرم سازید! شاید باور نکنید اما بهتر است بدانید که ۴ نوع مختلف بازی در Crossbow Warrior مهیا شده است که شما را به گوشی میخکوب نماید!

برخی از ویژگی های بازی ماجراجویی Crossbow Warrior اندروید :

* شامل ۳۴ مرحله ی بسیار هیجان انگیز و متنوع

* ۴ نوع مختلف بازی با امکان انتخاب توسط بازیکن!

* ماجراجویی در انواع مکان ها همچون روستاها و غیره

کشف ویژگی های پنهان هر سطح و باز کردن پاداش ها

حرکت کشتی خود از طریق دره های خطرناک و دریاچه ها

اثبات مهارت خود به عنوان یک تیرانداز ماهر با جنگیدن !

* گرافیک HD خیره کننده به همراه صداگذاری و کنترلرهای عالی

بازی Crossbow Warrior را ما امروز در فارسروید به عنوان اولین وبسایت ایرانی به همراه فایل دیتا در اختیار شما قرار می دهیم که می توانید با مراجعه به ادامه مطلب آن را دریافت نمایید. برای مشاهده ی تصاویری و ویدئویی از بازی با ما همراه باشید …

تغییرات نسخه ی v1.2 :

* بهینه سازی های مختلف !

 

دانلود Crossbow Warrior - بازی ماجراجویی فوق العاده "جنگجو کمان فولادی" اندروید + دیتا

 

Black Viper – Sophia’s Fate ♛ V2.0 Premium – یک بازی ماجراجویی

چهار شنبه 12 آذر 1393برچسب:,

 Black Viper – Sophia’s Fate ♛ V2.0 Premium – یک بازی ماجراجویی فوق العاده زیبا با گرافیک HD برای اندروید همراه دیتا – آفلاین

Black Viper – Sophia’s Fate یک بازی بسیار زیبا و عظیم از استودیوی بازیسازی معروف Anuman می باشد که ابتدا برای PC عرضه شده بود و بالاخره پس از مدت ها شاهد عرضه شدن نسخه ی آندرویدی آن در گوگل پلی بودیم و تصمیم گرفتیم در سریع ترین زمان ممکن آن را حضور شما کاربران گرامی معرفی نماییم. داستان بازی حول شخصیت اصلی یعنی سوفیا می چرخد! سوفیا دختر جوانی است که لقب مار سیاه را به خودش گرفته است و در طول داستان بازی دو نوع چهره را به خود میگیرد؛ چهره ی پلیسی در روز و چهره ی دزد در شب!! بله… سوفیا به عنوان پلیس مامور شده تا درباره ی یک مرگ مشکوک تحقیق نماید اما می فهمد که مشکلی بزرگ تر از این رخ داده و به همین دلیل در طول شب مانند یک دزد به خانه نفوذ می کند تا به حقایق پی ببرد! شما می بایستی در نقش دزد بدون گذاشتن ردپایی از خود رفتار و حرکات این خانواده را کنترل کنید و حتی برای رسیدن به هدفتان از سیستم امنیتی انها بدون مشکل عبور کنید! هر دو چهر ی شما در بازی به شما کمک خواهد کرد ؛ به عنوان یک پلیس می توانید سرنخ و مدارک جمع آوری کنید و از افراد مضمون نیز پرس جو کنید و در نقش دزد به جستجوی بیشتر خارج از حیطه کاری خود بپردازید. اگر به بازی های ماجراجویی علاقه مندید و دوست دارید یکی از بهترین های این سبک را تجربه کنید بازی مار سیاه: سرنوشت سوفیا را از دست ندهید!

برخی از ویژگی های بازی ماجراجویی Black Viper – Sophia’s Fate اندروید :

* شامل بیش از ۲۹ صحنه شی پنهان و ۲۶ مینی گیم

* دارا بودن سه سطح دشواری با امکان انتخاب توسط شما

* بازی در نقش یک قهرمان با دو هویت (پلیس و دزد) !

ماجراجویی در بیش از ۳۵ مکان منحصر به فرد

* پخش انواع موسیقی های جذاب و بسیار فریبنده !

* دارا بودن یک گرافیک فوق العاده و خیره کننده !

بازی Black Viper – Sophia’s Fate هم اکنون در گوگل پلی با قیمت ۴.۹۹ دلار به فروش می رود و ما امروز در فارسروید ان را به همراه فایل دیتا و کاملا تست شده و آفلاین در اختیار شما قرار می دهیم که می توانید ان را به رایگان و با لینک مستقیم دریافت نمایید.

تغییرات نسخه ی v2.0 :

* انتشار نسخه ی اول بازی در گوگل پلی

 

دانلود Black Viper - Sophia's Fate - بازی ماجراجویی سرنوشت سوفیا اندروید + دیتا

 

بازی ماجراجویی Alex Hunter: Lord of the Mind v1.1

چهار شنبه 12 آذر 1393برچسب:,

 بازی ماجراجویی Alex Hunter: Lord of the Mind v1.1 شبیه به شرلوک هلمز اندروید + فایل دیتا – نسخه پرمیوم، تست شده و کاملا افلاین

Alex Hunter: Lord of the Mind یک بازی جدید و فوق العاده زیبا با گرافیک اچ دی در سبک بازی های ماجراجویی و پازل از استودیوی بازیسازی معروف Alawar Entertainment برای اندروید است که نسخه ی اول آن چند ساعت پیش در مارکت اندروید برای فروش عرضه گردید. داستان بازی از این قرار است که دیوانه ای در شهر می تواند ذهن افراد را بخواند و هم اکنون شما در نقش محققی خبره با نام آلکس باید ماجراجویی جدید خود را آغاز نمایید و با یافتن انواع سرنخ ها، رازها و رمزها ماموریت های بازی را یکی پس از دیگری پست سر بگذارید و ساعت ها خود را سرگرم سازید.

بازی Alex Hunter: Lord of the Mind نیز همانند دیگر بازی های این کمپانی دارای گرافیک خیره کننده اچ دی است و با دارا بودن یک صداگذاری مهیج و داستانی عمیق تجربه بهترین بازی ماجراجویی را برای شما به ارمغان می آورد.

برخی از ویژگی های بازی ماجراجویی Alex Hunter: Lord of the Mind اندروید :

* دارا بودن یک داستان فوق العاده زیبا همانند شرلوک هلمز

* شامل انواع پازل های چالش برانگیز برای حل کردن

* انواع صحنه های شیء پنهان فوق العاده زیبا برای یافتن

* ملاقات با انواع شخصیت های مختلف در طول بازی

* دارا بودن گرافیک HD خیره کننده به همراه صداگذاری مهیج

بازی Alex Hunter: Lord of the Mind هم اکنون در مارکت اندروید با قیمت ۲.۹۹ دلار به فروش می رود که ما در فارسرویداولین نسخه ی آن را به صورت رایگان به همراه فایل دیتا در اختیار شما قرار می دهیم.

تغییرات نسخه ی v1.1 :

* رفع مشکلات و بهبود گرافیک بازی

 

 

دانلود Alex Hunter: Lord of the Mind - بازی ماجرایی اندروید + دیتا

 

vil’s Atto Derney v1.0.4 – یک بازی بسیار زیبای

سه شنبه 11 آذر 1393برچسب:,

vil’s Atto Derney v1.0.4 – یک بازی بسیار زیبای شبیه سازی وکالت برای اندروید همراه دیتا + تریلر – آفلاین

پیشنهاد ویژه DLANDROID78

Devil’s Attorney یک بازی فوق العاده زیبا با سبکی واقعا عالی از استودیوی بازیسازی Senri برای دستگاه های اندرویدیست که تجربه ای متفاوت و شگفت انگیز از وکالت را در دستگاه شما به ارمغان می آورد! بله… در این بازی شما در نقش شخصیت اصلی و وکیل مدافع یعنی Max McMann قرار دارید که در خانه ای ساده و معمولی زندگی می کند و شما وظیفه دارید تا با برداشتن پرونده های مختلف و با موفقیت پشت سر گذاشتن آن ها به بدست اوردن پول بپردازید و با پول به دست امده وسایل مختلف زندگی خود را فراهم آورید! اگر دوست دارید که در نقش یک وکیل به ایفای نقش بپردازید و ساعت ها خود را سرگرم سازید پیشنهاد ما به شما این است که بازی پیش رو را به هیچ وجه از دست ندهید چرا که گرافیک اچ دی، گیم پلی خاص، صداگذاری عالی و غیره همگی دست به دست هم داده اند تا این بازی فوق العاده به صورت حرفه ای آماده شود!

برخی از ویژگی های بازی پازل Devil’s Attorney اندروید :

* بیش از ۵۸ چالش مختلف برای تکمیل نمودن

* دارا بودن یک داستان غیرمحتمل و بی نظیر

* بیش از ۳ محله برای اکتشاف توسط شما

* سه سطح دشواری برای انتخاب توسط شما

* طراحی شده به صورت اچ دی و با کیفیت

بازی Devil’s Attorney هم اکنون در مارکت اندروید با قیمت ۲.۹۹ دلار به فروش می رود و بیش از ۵۰۰ هزار بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان خریداری شده و دارای امتیاز ۴.۴ از ۵.۰ است که ما در فارسروید اخرین نسخه ی ان را به همراه فایل دیتا و به صورت رایگان در اختیار شما قرار می دهیم.

تغییرات نسخه ی v1.0.4 :

* رفع باگ ها و مشکلات بازی

 

دانلود Devil's Attorney - بازی وکالت اندروید + دیتا !

 

یک بازی ماجراجویی بی نظیر

دو شنبه 10 آذر 1393برچسب:,

 Mirrors of Albion v2.1 New – یک بازی ماجراجویی بی نظیر با آپدیت منظم با اضافه شدن ویژگی های جدید

Mirrors of Albion به فارسی (آیینه های آلبیون) بازی جدید و شگفت انگیز با گرافیک اچ دی و خارق العاده در سبک بازی های ماجراجویانه و فکری برای سیستم عامل اندروید می باشد که از جدیدترین بازی های یافتن اشیاء پنهان و پی بردن به رمز و راز های متعدد به شمار می رود و با دارا بودن امتیاز ۴.۴ در پلی استوری از پرطرفدارترین ها نیز به شمار می رود. داستان بازی در انگلستان قدیم، ملکه ی ویکتوریا انجام می پذیرد و با ترکیب حال و هوای کارآگاه شرلوک هلمز و آلیس در سرزمین عجایب یکبازی گرافیکی با یک داستان قوی را پیش رو خواهید داشت. شما در این دوران که آکنده از فتنه ، جرم و جنایت است، زندگی خواهید کرد و با حل پازل هایی چالش انگیز و منحصر به فرد باید جلوی این جرم و جنایت را بگیرید و ساعت ها خود را سرگرم سازید.

بازی Mirrors of Albion از محبوب ترین بازی های آیفون نیز به شمار می رود که به صورت کاملا رایگان عرضه شده است. کیفیت صداگذاری حرفه ای، گرافیک خیره کننده ی بازی و داستانی شگفت انگیز همگی دست به دست هم داده اند تا تجربه ی بهترین بازی ماجراجویانه را در دیوایس شما به ارمغان بیاورند.

برخی از ویژگی های بازی بسیار زیبای Mirrors of Albion اندروید :

* بودن حالت هایی مختلف برای بازی کردن و به چالش کشیده شدن بازیکن

* ملاقات با شخصیت هایی منحصر به فرد و فراموش نشدنی در طول بازی

* حل پازل هایی مختلف برای ایستادن در برابر اربابان جنایت لندن

* دارا بودن گرافیک خیره کننده و جلوه های صوتی بی نظیر

بازی در محیط ها و مکان هایی کاملا سه بعدی و واقعی

* کنترلرهای ساده برای مدیریت کامل و حرفه ای بر روی قسمت های مختلف بازی

* رایگان بودن و نصب آسان و بدون دردسر و بدون نیاز به هیچ برنامه اضافی

اگر به بازی های ماجراجویانه-فکری علاقه مندید، فارسروید به شما آخرین نسخه ی بازی شگفت انگیز و کم نظیر Mirrors of Albion را پیشنهاد می دهد که می توانید با مراجعه به ادامه ی مطلب علاوه بر مشاهده ی تصاویری از محیط بازی، آن را به همراه فایل دیتا دریافت کنید …

 تغییرات نسخه ی v2.1:

* اضافه شدن مجموعه ویژگی جدید

* رفع مشکلات بازی و بهبود گرافیک

 

دانلود Mirrors of Albion - بازی آینه های آلبیون اندروید + دیتا

 

The Lost Chapter 1.0.1567 – بازی ماجراجویی فصل گمشده+دیتا

جمعه 7 آذر 1393برچسب:,

 The Lost Chapter 1.0.1567 – بازی ماجراجویی در مورد قتل یک برنامه نویس بازی های ویدئویی اندروید همراه دیتا – آفلاین

The Lost Chapter – فـصـل گـمـشـده یک بازی جدید در سبک بازی های ماجراجویی از استودیوی بازیسازی Squadventure, LLC برای دستگاه های اندرویدیست که نسخه ی اول آن چند ساعت پیش با قیمت ۱.۹۹ دلار در گوگل پلی عرضه شده است و تصمیم گرفتیم ان را خدمت شما دوستدار بازی های فکری و ماجراجویی معرفی نماییم. در این بازی شما در نقش یک کارآگاه باید ماجراجویی جدید را برای پیدا کردن دلیل یک قتل آغاز نمایید! یک برنامه نویس بازی های ویدئویی به قتل رسیده است و سرنخ هایی عجیب و غریب در صحنه جرم باقی مانده بود که …! در این بازی انواع مینی گیم های مختلف به همراه سرنخ های چالش برانگیز دست به دست هم داده اند تا یک بازی ادونتور عالی را تجربه کنید و به طور کلی اگر به بازی های ماجراجویی علاقه مندید و دوست دارید یکی از بهترین های این سبک را تجربه کنید این بازی را از دست ندهید.

برخی از ویژگی های بازی ماجراجویی The Lost Chapter اندروید :

* شامل انواع شخصیت های واقعی

* شامل انواع صحنه های به یاد ماندنی

* انجام بازی های ویدئویی برای دست یابی به سرنخ

* شامل انواع پازل های چالش برانگیز

* دارا بودن گرافیک اچ دی به همراه صداگذاری عالی

بازی The Lost Chapter هم اکنون در گوگل پلی دارای امتیاز ۴.۸ از ۵.۰ است که ما در فارسروید آن را به همراه فایل دیتا در اختیار شما قرار می دهیم که بدون نیاز به اینترنت و کاملا آفلاین اجرا میشود. برای مشاهده تصاویری از بازی و دانلود با ما همراه باشید …

تغییرات نسخه ی v1.0.1567 :

* رفع باگ ها و بهبود گرافیــــک

 

دانلود The Lost Chapter - بازی ماجراجویی فصل گمشده اندروید + دیتا

 

Empire Run- بازی مهیج دوی امپراطوری

پنج شنبه 6 آذر 1393برچسب:Empire, Run,دوی, امپراتوری,

 Empire Run – دوی امپراتوری یک بازی جدید، فوق العاده زیبا و هیجان انگیز در سبک بازی های دو از استودیوی بازیسازی A&E Television Networks مخصوص سیستم عامل اندروید است که نسخه ی اول ان چند ساعت پیش برای فروش در مارکت اندروید عرضه گردید. در ای نبازی شما در نقش شخصیت اصلی بازی یک ماجراجویی جدید و هیجان انگیز را اغاز می کنید و با دویدن در مکان هایی متنوع باید به جمع آوری سکه ها بپردازید و دشمنان پیش رو را از بین ببرید. ماجراجویی های شما در پنج امپراتوری های بزرگ جهان از جمله مصر باستان، روم باستان، تمدن مایا، سلسله مینگ و امپراتوری مغول صورت می پذیرد و ساعت ها خود را سرگرم سازید.

در بازی Empire Run هدف شما رهایی از امپراتوری هاست و تا جایی که می توانید باید با سرعت بالا بدوید و تجربه بهترین بازی ماجراجویی را در اتدرویدفون خود به ارمغان بیاورید.

برخی از ویژگی های بازی ماجراجویی Empire Run اندروید :

* ماجراجویی و بازی در ۵ امپراتوری باستان

* سه چالش مختلف در هر امپراطوری: مسابقه، نابود کردن و زنده ماندن

* جمع آوری سکه های موجود در مسیر برای افزایش هیجان

* مسابقه با مومیایی ها، گلادیاتورها و LANCER ها

* گرافیک اچ دی به همراه انیمیشن های دوست داشتنی

بازی Empire Run هم اکنون در مارکت اندروید با قیمت ۲.۹۹ دلار به فروش می رود و دارای امتیاز ۴.۰ از ۵.۰ است که ما امروز در فارسروید جدیدترین و آخرین نسخه ی عرضه شده ان را در اختیار شما قرار می دهیم.

تغییرات نسخه ی v1.1.8 :

رفع باگ های بازی و بهبود گرافیک

 

دانلود Empire Run - بازی مهیج دوی امپراتوری اندروید + دیتا

 

آخرین مطالب ارسالی

  • Next Lock Screen 1.5-قفل بسیار زیبای گوشی
  • WWE Immortals-بازی کشتی کج جاودانه
  • Trial xtreme 4-بازی موتور سواری بسیار زیبا و جذاب
  • DU Battery Saver PRO & Widgets-مدیریت باتری
  • آموزش افزایش لایک و فالور اینستاگرام و فیسبوک
  • DynamicNotifications Premium- دانلود برنامه مشاهده اطلاعیه های گوشی بدون باز کردن قفل
  • Hellish Neighbours : New Year-دانلود بازی بسیار زیبای همسایه جهنمی
  • web pc suite- دانلود برنامه استفاده از فایل های گوشی با کامپیوتر بدون usb
  • The Cleaner 1.4.10.1 - دانلود برنامه پاک کردن فایل های زباله
  • Lightning Launcher eXtreme 10.6.4-دانلود لانچر بسیار زیبا
  • TouchPal X Keyboard- دانلود کیبور بسیار قدرتمند
  • برنامه iGest – Gesture Launcher 2.5.0.9 - دانلود برنامه لمسی اندروید
  • دانلود Clash of Clans نسخه 6.407 اندروید
  • ooVoo Video Call, Text & Voice 2.2.6 - مسنجر محبوب ooVoo برای اندروید
  • Boom Beach 19.60- بازی استراتژیک ساحل بوم + دیتا
  • MMX racing- بازی ماشین سواری بسیار زیبا اندروید+دیتا
  • Pou -----پو
  • Tiamat X 1.0.3---بازی اندروید
  • Epic Skater(اپیک اسکیتر)
  • Lets Create Pottery ----دانلود بازی سفالگری
  • کل صفحات: 1
    صفحه قبل 1 صفحه بعد