[RB:Rozblog_Dynamic_Code] [RB:Rozblog_Js] فاو آیکون

WWE Immortals-بازی کشتی کج جاودانه

پنج شنبه 2 بهمن 1393برچسب:,

 WWE Immortals بازی جذابی در سبک اکشن جنگی می باشد که با گرافیکی خیره کننده اندکی پیش در گوگل پلی منتشر شد.

در این بازی می توانید تیمی متشکل از قهرمانان کشتی کج تشکیل دهید و به مبارزه با رقیبان دیگر بپردازید.جنگ های بازی بسیار دیدنی هستند و در مکان های متنوعی رخ می دهند که حتما با گرافیک عالی بازی شما را راضی خواهد کرد.

وظایف خود را به طور کامل انجام دهید تا بتوانید در این بازی اندرویدی به موفقیت برسید ! بازی دارای دیتای 1300 مگابایتی است از این رو شاهد یک شاهکار هستیم !

هر قهرمان سبک مبارزه خود را دارد و به گونه ای مبارزه اش منحصر به فرد است ! تکنیک های مختلفی در بازی وجود دارد که می توانید آن ها را یافته و راحت تر دشمنان را شکست دهید.

پیشنهاد می کنیم این بازی جذاب را از دست ندهید…

ویژگی های بازی WWE Immortals :
– گرافیک عالی با کیفیت اچ دی

– سیستم کنترلی خوب بازی

– امکان بازی آنلاین و چنده نفره به همراه امکان بازی آفلاین

– وجود شخصیت ها و قهرمانان مختلف

تغیرات نسخه 1.0.0:
– انتشار بازی

محل قرارگیری دیتا بازی:Android/Obb

 

1_wwe_immortals

Trial xtreme 4-بازی موتور سواری بسیار زیبا و جذاب

پنج شنبه 2 بهمن 1393برچسب:,

 Trial xtreme 4 نسخه 4 از سری بازی های جذاب Trial Xterme می باشد که اندکی پیش در گوگل پلی منتشر شد.

در این بازی باید با موتورسیکلت به رانندگی بپردازید و از موانع و دشواری های راه عبور کنید تا به موفقیت برسید.با از میان برداشتن موانع می توانید در این بازی جذاب اندرویدی به موفقیت برسید.

تکنیک های زیادی در بازی وجود دارند که به کمک آن ها پیروزی شما ساده تر می شود،همچنین کلاهبرداری های جذاب نیز می تواند به شما کمک کنید.

مراقب باشید و دقت کنید که به قهرمان اصلی بازی آسیب نرسانید.در نهایت با پیروزی می توانید موتور خود را ارتقا داده و پیشرفته تر کنید.

یک شخصیت منحصر به فرد ایجاد کنید و همه دشمنان را شکست دهید !

پیشنهاد می کنیم این بازی جذاب را از دست ندهید…

ویژگی های بازی Trial xtreme 4 :
– گرافیک با کیفیت اچ دی

– سیستم کنترلی عالی بازی

– فیزیک واقع گرایانه بازی

– وجود موتور های مخلتف در بازی

تغیرات نسخه 1.0:
انتشار بازی

محل قرارگیری دیتا بازی:Android/Obb

بازی نیازمند اتصال به اینترنت است.

1_trial_xtreme_4

 

 

MMX racing- بازی ماشین سواری بسیار زیبا اندروید+دیتا

پنج شنبه 20 آذر 1393برچسب:,

 MMX racing بازی جذابی در سبک ماشین سواری سه بعدی می باشد که ساعاتی پیش با گرافیکی اچ دی و گیم پلی فوق العاده در گوگل پلی منتشر شد.

در این بازی شما باید به رانندگی اتومبیل های قدرتمند بپردازید و با صدها رقیب قوی مبارزه کنید.بازی دارای موانع،مانورها و پرش های زیادی است که هیجان بازی را دوچندان می کند،از این رو هرگز در این بازی خسته نخواهید شد.

ماشین شما منحصربه فردا است ! یعنی ویژگی های خاص خود را دارد و با بقیه فرق می کند که در طی مراحل بازی با به دست آوردن پول می توانید آن را ارتقا داده وبا قدرت بیشتری همه رقیبان را کنار زده و در این بازی اندرویدی به موفقیت برسید.

پیشنهاد می کنیم این بازی جذاب را از دست ندهید…

ویژگی های بازی MMX racing :
– گرافیک عالی بازی با کیفیت اچ دی

– کنترل های ساده بازی

– وجود 15 آهنگ مختلف در بازی

– وجود تعداد زیادی اتومبیل مختلف در بازی

تغیرات نسخه v1.09.5897 :
– رفع اشکالات بازی

محل قرارگیری دیتا بازی:Android/Obb

Tiamat X 1.0.3---بازی اندروید

سه شنبه 18 آذر 1393برچسب:,

 دانلود بازی اندروید  Tiamat X 1.0.3

معمولا بازی های اکشن در بین تمامی سبک ها از جذابیت بیشتری برخردار هستند، بازی هایی مثل ندای وظیه و کانتر اما این بازی ها همگی هم حجم بالا و هم به سخت افزار حرفه ای نیاز دارند اما در بین بازی های اکشن بازی های ساده ای نیز وجود دارند که حجم چندانی ندارند اما در مورد سرگرم کننده بدون حتی از بازی های گرافیکی محبوب تر هستند، بازیTiamat X 1.0.3 هم یکی از این دسته بازی های محبوب و ساده است. در  بازی نبرد فضایی که سبکی نظیر و مشابه بازی جنگ ستارگان را داراست شما باید یک سفینه جنگی کوچک را هدایت کنید و در مراحل مختلفی که در پیش دارید سایر دشمنان خود را نابود کنید. داستان بازی نبرد فضایی از این قرار است که دشمنان به سرزمین شما حجوم آورده و شما باید در مقابل آن ها ایستادگی کنید.

با ما با دانلود بازی اکشن نبرد فضایی به سبک جنگ ستارگان برای اندروید همراه باشید.

Tiamat X 1.0.3 بازی جنگ های فضایی

پیش نیاز بازی نبرد فضایی : اندروید ۲٫۱ و بالاتر

سفینه شما مانند سفینه های دشمن می تواند از سلاح ها و تجهزیات مختلفی مثل موشک ها استفاده کنید که البته برای دستیابی به این تجهیزات حتما شما باید به سطح خاصی از امتیاز رسیده باشید در غیر این صورت تنها می توانید از همان مسلسل ساده و البته قدرتمند پیش فرض استفاده کنید. در حین انجام بازی نبرد فضایی علاوه بر اینکه تعداد و تجهیزات دشنمان شما دستخوش تغییرات می شود بلکه موانع طبیعی مختلفی نیز در سر راه شما قرار می گیرند که در نهایت همگی باعث خواهند شد که شما نتوانید بازی را براحتی ادامه دهید. همانطور که گفته شد این بازی اندروید بسیار شبیه به نسخه کلاسیک بازی جنگ ستارگان است اما با این تفاوت که این بازی در محیط های مختلف و همراه دشمنان و سلاح های گوناگون انجام می شود و همین موضوع باعث شده است تا این بازی فوق العاده ساده، کم حجم که حتی با نسخه های قدیمی اندروید سازگار است و براحتی برروی تمامی گوشی ها و تبلت های اندرویدی قابل اجراست در بین بهترین بازی های اندروید قرار بگیرد تا جایی که امتیاز آن در گوگل پلی به پنج / از پنج برسد که همین خود نشان دهنده جذابیت Tiamat X است. . درضمن از سایر ویژگی های این بازی باید به موزیک متن و مراحل مختلف و گوناگون اشاره کرد.شما هم می توانید در جمع دانلود کنندگان این بازی قرار بگیرد.

Epic Skater(اپیک اسکیتر)

سه شنبه 18 آذر 1393برچسب:,

 اکنون زمان تفریح و سرگرمی فرا رسیده ،چه سرگرمی بهتر و هیجان انگیز تر از اسکیت برد آن هم درون کوچه و خیابان های شلوغ شهر که هر لحظه یک مانع جدید پیش روی شما سبز خواهد شد ،اگر برای انجام این ورزش هیجان انگیز مشتاق هستید ما به شما بازی Epic Skater(اپیک اسکیتر) را پیشنهاد می کنیم .بازی اپیک اسکیتر شما نقش یک پسر بچه شیطان و بازیگوش را دارید که با استفاده از اسکیت برد وارد کوچه و خیابان های شهر می شود و با پریدن از روی هر وسیله ای که پیش رویش قرار گرفته است مهارت خود را به چالش می کشد و با پرش هیا بلند از روی موانع و انجام حرکات نمایشی همه را شگفته زده می کند.

با ما با دانلود بازی اپیک اسکیتر برای اندروید همراه باشید و لذت ببرید.

دانلود بازی کارتونی اپیک اسکیتر

پیش نیاز بازی اپیک اسکیتر: اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

اگر از بازی های کسل کننده ای که رو تلفن همراهتان قرار دارد خسته شده اید و دوست دارید کمی هیجان را در هنگام بازی تجربه کنید ما بهشما بازی جذاب Epic Skater را پیشنهاد می کنیم. در بازی کارتونی اپیک اسکیتر شما باید با استفاده از اسکیت بردی که در اختیار دارید به مناطق مختلف شهر بروید و از روی موانعی که بر سر راهتان قرار گرفته بپرید و سعی کنید که بالا ترین امتیاز ممکن را بدست بیاوید، شما قادر هستید که با انجام پرش های زیبا و نمایشی امتیاز بیشتری را برای خود کسب کنید و همچنین سکه هایی را که در مسیر عبور شما قرار گرفته اند را یکی پس از دیگری جمع آوری کرده و به اعضای آن ها نیز امتیاز دریافت کرده و به این ترتیب بالاترین رکورد را به نام خود ثبت نمایید. موسیقی این بازی به گونه ای ساخته شده که می تواند هیجان انجام بازی را برای شما دوچندان نماید و گرافیک کارتونی و جذاب آن یکی از ویژگی های خاص بازی می باشد که با دارا بودن گیم پلی بسیار ساده گزینه مناسب برای اوقات فراغت شما باشد. بازی Epic Skater 1.2.8 برای اندروید که توسط استدیو بازی سازی Kongregate منتشر شده است توانسته با سادگی نظر کاربران اندروید با سنین مختلف را به خود جلب کند و در گوگل پلی امتیاز ۴٫۲ را از ۵ به خود اختصاص بدهد

Doodle Jump یکی از پرطرفدارترین، اعتیاداورترین و هیجان برانگیزترین بازی های تفریحی و کلاسیک

پنج شنبه 13 آذر 1393برچسب:,

Doodle Jump یکی از پرطرفدارترین، اعتیاداورترین و هیجان برانگیزترین بازی های تفریحی و کلاسیک

 Doodle Jump یکی از پرطرفدارترین، اعتیاداورترین و هیجان برانگیزترین بازی های تفریحی و کلاسیک برای سیستم عامل اندروید می باشد که با دریافت بیش از ۵۰ میلیون بار از مارکت اندروید در صدر بازی های برتر اندرویدی قرار دارد و دارای امتیاز ۴.۵ از ۵.۰ می باشد که امروز قصد معرفی آن را داریم! اگر بخواهیم توضیحاتی در مورد بازی اراوه دهیم بهتر است اینگونه آغاز کنیم که خلاصه ی تمام ایده آل های یک بازی کوچک در بازی دودل جامپ جمع اوری گردیده و آن ایده آل چیزی جز بازی کردن با یک دست در زمان بیکاری نیست! در این بازی شما نقش یک موجود عجیب و غریب با نام دودل را بازی می کنید که راهش را با پرش بر روی سکوی های بی پایانی به سمت بالا ادامه می دهد! می توانید اسمارت فون خودتان را به چپ و راست خم کنید تا موجودتان بر روی هوا به این طرف و آن طرف برود و اگر از یک طرف صفحه نمایش به بیرون بروید از طرف دیگر به داخل می آید. همچنین می توانید بر روی صفحه بزنید تا موجودتان شلیک هم بکند!

زمین عمودی پیش روی شما پر است از اشیائی که به شما کمک کنند و یا اینکه شما را از رفتن و صعود به بالا باز دارند! فنرهای موجود بر روی بعضی از سکوها موجب می شوند تا ۳ برابر اندازه ی معمول بپرید! هرچه که به بالاتر بروید سکوهایی که تکان می خورند یا سکوهای شکننده و همینطور موجودات دیگر که دشمن شما هستند بیشتر می شوند و هیجان بیش از پیش می گردد! در واقع از امتیاز بیست هزار به بعد است که این بازی بسیار زیباتر و مهیج تر می شود!

برخی از ویژگی های بازی Doodle Jump اندروید :

* بازی در انواع جهان های فانتزی فضا، جنگل، زمین فوتبال، زیر آب، برف، هالووین و غیره

* بودن انواع قدرت های بو پی اس مختلف برای پرتاب شما به بالاتر

* بودن انواع موانع مختلف از جمله سکوهای شکننده و دشمنان متعدد برای جلوگیری از صعود

* امکان رقابت با دیگر کاربران جهانی به صورت آنلاین!

بله، شما با دیگر کاربران جهان نیز رقابت دارید! همینطور که به بالا می روید یکسری خط در سمت راست صفحه می بینید که نام کاربرانیست که تا آن خط رفته اند! به نظر من این یک راه بسیار جالب برای نشان دادن رقابت بین دیگر بازی کنندگان و حتی بازی کنندگان سراسر دنیا است و حتما از این به بعد در بسیاری از بازی ها آن را می بینیم! به طور کلی ؛ اگر به دنبال یک بازی اعتیادآور برای گذراندن وقت هستید، آخرین نسخه ی بازی Doodle Jumpرا به صورت رایگان و با لینک مستقیم از فارسرویددریافت نمایید.

تغییرات نسخه ی v3.0.5 : (درخواستی کاربران)

* اضافه شدن ویزگی های جدید

* رفع مشکلات و بهبود گرافیک بازی

 

دانلود Doodle Jump - بازی اعتیادآور و پرطرفدار دودل جامپ اندروید

 

Route Z v1.0.2 – یک بازی اکشن

سه شنبه 11 آذر 1393برچسب:,

 Route Z v1.0.2 – یک بازی اکشن-زامبی فوق العاده مهیج برای اندروید همراه دیتا – تست شده و آفلاین

                                                                   

 

Route Z – مسیر Z بازی جدید و بسیار هیجان انگیز در سبک بازی های ماشین سواری و زامبی از استودیوی بازیسازی Moonshark Inc برای دستگاه های اندرویدیست که به صورت کاملا رایگان در گوگل پلی عرضه شده است و شما را در نقش راننده انواع ماشین های مجهز به سلاح های قدرتمند قرار می دهد که باید در جاده های مختلف علاوه بر رانندگی به سمت زامبی ها تیراندازی کنید و آن ها را از بین ببرید و زنده بمانید! در مسیر حرکت شما زامبی ها به سمت شما حمله ور می شوند و شما باید با چپ و راست رفتن و با کمک موانع موجود در مسیر ان ها را نابود کنید و یکی از بهترین بازی های اندرویدی را تجربه کنید. گرافیک اچ دی، صداگذاری هیجان انگیز، کنترلرهای ساده و گیم پلی منحصر به فرد همگی در بازی فوق دست به دست هم داده اند تا یک بازی فوق العاده طراحی شود.

برخی از ویژگی های بازی ماشین سواری Route Z اندروید :

* ماشین سواری و نبرد با زامبی ها در سه محیط مختلف

* در اختیار قرار دادن ۴ سلاح مرگبار برای از بین بردن دشمنان

باز کردن ۸ وسیله نقلیه منحصر به فرد با ویژگی های منحصر به فرد

* در اختیار قرار دادن دو نوع کنترل مختلف با امکان انتخاب

* امکان به اشتراک گذاری امتیازهای خود از طریق شبکه اجتماعی فیسبوک

* دارا بودن گرافیک اچ دی به همراه صداگذاری هیجان انگیز و عالی

بازی Route Z هم اکنون در گوگل پلی دارای امتیاز ۴.۰ از ۵.۰ است که ما در فارسروید مثل همیشه برای اولین بار جدیدترین و اخرین نسخه ی عرضه شده ی ان را به همراه فایل دیتا و به صورت رایگان در اختیار شما قرار می دهیم و امیدواریم مورد پسندتان واقع گردد.

تغییرات نسخه ی v1.0.2 :

 

 رفع بسیاری از مشکلات موجود در نسخه اول بازی

 

دانلود Route Z - بازی زامبی مسیر Z اندروید!

 

Real Boxing v1.9.5 – بازی بوکس واقعی اندروید همراه دیتا

سه شنبه 11 آذر 1393برچسب:,

 Real Boxing v1.9.5 – بازی بوکس واقعی اندروید همراه دیتا – جدیدترین نسخه ی منتشر شده – آفلاین

Real Boxing بهترین و هیجان انگیزترین بازی بوکس منتشر شده برای دیوایس های با سیستم عامل اندروید می باشد که دارای گرافیکی بالا و به صورت سه بعدی همراه با گیم پلی اعتیاد اور است. این بازی یک مسابقه ی بوکس واقعی را در اسمارت فون و یا تبلت اندرویدی شما به ارمغان می آورد. در بازی Real Boxing شما یک شخصیت دلخواه را انتخاب می کنید و در عرصه ی مسابقات بوکس قدم می گذارید و به مبارزه با ۳۰ رقیب می پردازید تا در نهایت کمربند قهرمانی را از آنِ خود کنید ! برای تقویت خود مکان هایی تعبیه شده است که می توانید به انجام عملیات طناب بازی و مشت در کیسه های سنگین بپردازید! اگر به بازی های بوکس علاقه مندید و دوست دارید بهترین بازی بوکس اندرویدی را تجربه کنید به هیچ وجه بازی فوق را از دست ندهید.

برخی از ویژگی های بازی هیجان انگیز بوکس Real Boxing اندروید :

* شامل انواع حالت های مختلف برای بازی کردن

* تشویق تماشاگران و شعارهای آنان برای تجربه یه بازی بوکس واقعی

* شامل انواع شخصیت های معرف و دوست داشتنی بوکسینگ

* امکان سفارشی سازی شخصیت ها با کارهای مختلف

مبارزه با بیش از ۳۰ شخص با سبک های بوکس منحصر به فرد

* دارا بودن گرافیک اچ دی خیره کننده به همراه صداگذاری مهیج

تشویق تماشاچی ها از یک طرف و فیزیک واقع گرایانه ی بازی از طرف دیگر تجربه ی بهترین بازی بوکس را برای شما به ارمغان خواهد آورد. برای مشاهده ی تصاویری از بازی Real Boxing و دانلود آن به صورت رایگان از فارسروئید به ادامه ی مطلب مراجعه کنید.

 تغییرات نسخه ی v1.9.5:

* اضافه شدن ویژگی های جدید

* رفع اشکالات بازی و بهبود گرافیک

 

دانلود Real Boxing +Data - هیجان انگیزترین بازی بوکس اندروید

 

Iron Fist Boxing v5.0.1 – بازی بوکس مشت اهنین اندروید همراه دیتا ,,,,,,

دو شنبه 10 آذر 1393برچسب:,

 Iron Fist Boxing v5.0.1 – بازی بوکس مشت اهنین اندروید همراه دیتا – اجرای آفلاین

Iron Fist Boxing بازی فوق العاده زیبا با گرافیکی عالی و گیم پلی اعتیاد آور و هیجان انگیز در سبک بازی های مسابقات بوکس برای اندروید می باشد که تجربه ی یک بازی بوکس واقعی با محیط سه بعدی را در اسمارت فون شما به ارمغان می آورد. قضیه ی بازی از این قرار است که شما در نقش یک بوکسور ظاهر می شوید که باید با تمرینات سخت حریفان را از درجه ی آسان به سخت ناک اوت کنید . انواع کیسه بوکس ها و ابزارها برای قوی کردن عضلات در اختیار شماست که با تمرین کردن بتوانید قدرت خود را بالا ببرید. هدف شما تنها قهرمانی در همه ی مسابقات است و از میان ۳۲ کاراکتر هر کدام را که مایلید انتخاب کرده و پا در مسابقات بوکسینگ بگذارید ! انواع لباس های جدید و زیبا و قدرت های بی نظیر نیز با افزایش امتیاز و برنده شدن در مسابقات مختلف از انِ شما خواهد شد ، پس دستکش بوکس خود را به دست کنید و پا در مسابقات بوکسینک جهانی بگذارید !!!

برخی از ویژگی های بازی بوکس Iron Fist Boxing اندروید:

* گرافیک سه بعدی همراه با صدای صوتی با بالاترین کیفیت

* دارا بودن ۶ حالت بازی نظیر داستانی ، مبارزه ای و آموزش

* در اختیار داشتن ۳۲ کاراگتر مختلف

* قابلیت دسترسی به لباس ها و حملات جدید

* دارای انواع فن های مبارزه ای برای افزایش جذابیت

بازی Iron Fist Boxing هم اکنون در مارکت اندروید با قیمت ۲.۱۸ دلار به فروش می رسد که می توانید جدیدترین و آخرین نسخه ی عرضه شده ی آن را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از فارسروید دریافت کنید.

تغییرات نسخه ی v5.0.1 :

* بهینه ساز برای تبلت های Tegra K1 و NVIDIA SHIELD

* رفع مشکلات بازی و بهبود گرافیک

 

دانلود بازی بوکس Iron Fist Boxing - مشت آهنین برای اندروید

 

آخرین مطالب ارسالی

  • Next Lock Screen 1.5-قفل بسیار زیبای گوشی
  • WWE Immortals-بازی کشتی کج جاودانه
  • Trial xtreme 4-بازی موتور سواری بسیار زیبا و جذاب
  • DU Battery Saver PRO & Widgets-مدیریت باتری
  • آموزش افزایش لایک و فالور اینستاگرام و فیسبوک
  • DynamicNotifications Premium- دانلود برنامه مشاهده اطلاعیه های گوشی بدون باز کردن قفل
  • Hellish Neighbours : New Year-دانلود بازی بسیار زیبای همسایه جهنمی
  • web pc suite- دانلود برنامه استفاده از فایل های گوشی با کامپیوتر بدون usb
  • The Cleaner 1.4.10.1 - دانلود برنامه پاک کردن فایل های زباله
  • Lightning Launcher eXtreme 10.6.4-دانلود لانچر بسیار زیبا
  • TouchPal X Keyboard- دانلود کیبور بسیار قدرتمند
  • برنامه iGest – Gesture Launcher 2.5.0.9 - دانلود برنامه لمسی اندروید
  • دانلود Clash of Clans نسخه 6.407 اندروید
  • ooVoo Video Call, Text & Voice 2.2.6 - مسنجر محبوب ooVoo برای اندروید
  • Boom Beach 19.60- بازی استراتژیک ساحل بوم + دیتا
  • MMX racing- بازی ماشین سواری بسیار زیبا اندروید+دیتا
  • Pou -----پو
  • Tiamat X 1.0.3---بازی اندروید
  • Epic Skater(اپیک اسکیتر)
  • Lets Create Pottery ----دانلود بازی سفالگری
  • کل صفحات: 1
    صفحه قبل 1 صفحه بعد